Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lehet, meglátta hogy a hornet jobban pakolható mint egy transporter
Én arra gondolnék inkább a jelzett smile-val hogy még ha itt lenne aki veled találkozott akkor azis mélyen hallgatna eme megrázó élményről.
Hát azt gondoltam, hogy veled nem Volt itt valaki nemrég aki s-esíteni akarta az s-esét
Véletlenül nem találkozhattam ma Pécsen egy idevaló 650-essel ? Kék teliidomos túrakormányos S-es
Azt nem tudod véletlen hogy mi a cikk száma,vagy a pontos neve? És hol vetted te? Vagy valaki nem tudja hogy hol lehetne s.o.s.-be beszerezni? Szétszedtem és szépen szétégett,a fele hiányzik! Meglepődtem hogy milyen könnyen szétjött, azt hittem minden csavar szivat majd
...és érdemes megnézni a szűrő anyagát is.Ha jól emlékszem a gyári egy 1-2 mm vastag laza szerkezetű anyag,a hilfo meg egy vékony papir. Sokkal gyorsabban telerakódik.
Amikor a gyári szűrőért 12000ft-ot kértek akkor faragtam be fél óra alatt a gyári szűrő műanyag lapjába a civic 1.5i 16v gyári japán szűrőbetétjét.Ennek is hasonló anyaga mint az sv gyári,kb tizedannyiba került,és Sanyinál a szinkronműszerrel egyszer összehasonlítottuk a gyárival,semmi különbség nem volt mérhető.
Köszi a választ! Akkor felkötöm a gatyát azt éjszakázunk...
Köszönöm, akkor ezek szerint 2007-ig van. Nem tudom nekem a 2005 honnan jött, de akkor mindegy is.
2004-ig szürkevázas/lengőkaros, felette fekete 2007 volt az utolsó évjárat. (2005-ösben is látni fekete vázast).
Saját észrevétel, hogy a fekete vázasnál, ha egyesben indulsz, amikor engeded a kuplungot akkor ad rá fordulatot magától(200-at kb). Többen is írták, akinek jól van beállítva.
Helló!

Én tavasszal vettem bele gyári suzukit, azthiszem 5800Ft volt 1db.
Nekem el volt törve rendesen. Dobokat leveszed, első hengernél a két csavart kiveszed, szétszeded a leömlőt az elosztótól, leszeded a tartócsavarokat, leveszed a jobb lábtartót. Innét már könnyű cserélni.
Én levettem a hátsó pici csonkot is, na azt soha többet :)
Szerintem sem lesz gond vele, de egy kis tömítőanyag nem árthat
Az alsó felét finoman körbekenem majd alkalom adtán.
Zsír? Hát nem is tudom. Aztán meg takaríthatom róla majd.
rendelni kell általában, de szopkodós lehet a szétszedés ha berohadtak a csavarok....nekem is kifúj a kettes, de leszarom...
Tudom, ezért írtam anno, hogy óvatosan kell körbe húzgálni, de elsőre nem sikerült, (amúgy elsőre nekem sem, játszottam néhánnyal mire összejött) no mindegy, jó lesz az faragva is, ha le tudtad húzni nem lesz gond a tömítettséggel.
Hello! Régi motoros praktika, hogy a légszürő peremét körbe kell kenni gépzsírral. Igy jobban tömít. Csá.
Hát nem tudom.. Ha az ülés felőli végét beillesztettem a helyére, akkor már a kormány felőli oldalon 2-3mm-rel volt hátrébb, mint ahol kellett volna lennie. Ha az elejét raktam be, akkor meg a másik nem stimmelt nyilván.. Játszottam vele vagy 15 percet, de sehogy nem akarta a jót. Szerintem tuti nem megy be mellette a kosz, de azért majd nyomok alá egy kis tömítést, valami könnyen lekaparhatót, hogy ne legyen nyoma a gányolásnak
Köszi a gyors válaszokat! Drága cucc? Szerintetrk tartanak készleten? Mennénk motorozni de igy szar hangja van
Van, ahogy Zoli írja ki kell cserélni......egy tűzkarika van ott fémgyapotból....
Venni kell suzukiban tömítést.
Hy!
Két hete úgy raktam le az ezrest hogy jó volt.... Ma gondoltam mdghalgatom a hangját,de nem úgy szolt ahogy vártam... A hátsó henger kipuja az első bilincses csatlakozásnál a rugóstag mellett kifuj de nagyon.. Ötlet h hogyan lehet javítani? Van ott valami tömítés ami kiégett? Vagy csak szétrázkodott? Nem sok hely van ott
Én nem vágom, de 2007-es ezres még biztosan van..
Kár volt vagdalni, épp a hétvégén tettem be egy még csak gyárit látott gépbe és sikerült óvatosan lehúzni a csavarokat....a kerék meg persze, hogy cserélhető és egy emberes, persze ketten könnyebb....
Erre a rázásra mondta villanyász ismerős hogy minden vezeték egyforma csak némelyiknek más a fogása.