Azt nem tudod véletlen hogy mi a cikk száma,vagy a pontos neve? És hol vetted te? Vagy valaki nem tudja hogy hol lehetne s.o.s.-be beszerezni? Szétszedtem és szépen szétégett,a fele hiányzik! Meglepődtem hogy milyen könnyen szétjött, azt hittem minden csavar szivat majd
...és érdemes megnézni a szűrő anyagát is.Ha jól emlékszem a gyári egy 1-2 mm vastag laza szerkezetű anyag,a hilfo meg egy vékony papir. Sokkal gyorsabban telerakódik.
Amikor a gyári szűrőért 12000ft-ot kértek akkor faragtam be fél óra alatt a gyári szűrő műanyag lapjába a civic 1.5i 16v gyári japán szűrőbetétjét.Ennek is hasonló anyaga mint az sv gyári,kb tizedannyiba került,és Sanyinál a szinkronműszerrel egyszer összehasonlítottuk a gyárival,semmi különbség nem volt mérhető.
2004-ig szürkevázas/lengőkaros, felette fekete 2007 volt az utolsó évjárat. (2005-ösben is látni fekete vázast).
Saját észrevétel, hogy a fekete vázasnál, ha egyesben indulsz, amikor engeded a kuplungot akkor ad rá fordulatot magától(200-at kb). Többen is írták, akinek jól van beállítva.
Én tavasszal vettem bele gyári suzukit, azthiszem 5800Ft volt 1db.
Nekem el volt törve rendesen. Dobokat leveszed, első hengernél a két csavart kiveszed, szétszeded a leömlőt az elosztótól, leszeded a tartócsavarokat, leveszed a jobb lábtartót. Innét már könnyű cserélni.
Én levettem a hátsó pici csonkot is, na azt soha többet :)
Szerintem sem lesz gond vele, de egy kis tömítőanyag nem árthat
Az alsó felét finoman körbekenem majd alkalom adtán.
Zsír? Hát nem is tudom. Aztán meg takaríthatom róla majd.
Tudom, ezért írtam anno, hogy óvatosan kell körbe húzgálni, de elsőre nem sikerült, (amúgy elsőre nekem sem, játszottam néhánnyal mire összejött) no mindegy, jó lesz az faragva is, ha le tudtad húzni nem lesz gond a tömítettséggel.
Hát nem tudom.. Ha az ülés felőli végét beillesztettem a helyére, akkor már a kormány felőli oldalon 2-3mm-rel volt hátrébb, mint ahol kellett volna lennie. Ha az elejét raktam be, akkor meg a másik nem stimmelt nyilván.. Játszottam vele vagy 15 percet, de sehogy nem akarta a jót. Szerintem tuti nem megy be mellette a kosz, de azért majd nyomok alá egy kis tömítést, valami könnyen lekaparhatót, hogy ne legyen nyoma a gányolásnak
Hy!
Két hete úgy raktam le az ezrest hogy jó volt.... Ma gondoltam mdghalgatom a hangját,de nem úgy szolt ahogy vártam... A hátsó henger kipuja az első bilincses csatlakozásnál a rugóstag mellett kifuj de nagyon.. Ötlet h hogyan lehet javítani? Van ott valami tömítés ami kiégett? Vagy csak szétrázkodott? Nem sok hely van ott
Kár volt vagdalni, épp a hétvégén tettem be egy még csak gyárit látott gépbe és sikerült óvatosan lehúzni a csavarokat....a kerék meg persze, hogy cserélhető és egy emberes, persze ketten könnyebb....
Amikor a gyári szűrőért 12000ft-ot kértek akkor faragtam be fél óra alatt a gyári szűrő műanyag lapjába a civic 1.5i 16v gyári japán szűrőbetétjét.Ennek is hasonló anyaga mint az sv gyári,kb tizedannyiba került,és Sanyinál a szinkronműszerrel egyszer összehasonlítottuk a gyárival,semmi különbség nem volt mérhető.
Saját észrevétel, hogy a fekete vázasnál, ha egyesben indulsz, amikor engeded a kuplungot akkor ad rá fordulatot magától(200-at kb). Többen is írták, akinek jól van beállítva.
Én tavasszal vettem bele gyári suzukit, azthiszem 5800Ft volt 1db.
Nekem el volt törve rendesen. Dobokat leveszed, első hengernél a két csavart kiveszed, szétszeded a leömlőt az elosztótól, leszeded a tartócsavarokat, leveszed a jobb lábtartót. Innét már könnyű cserélni.
Én levettem a hátsó pici csonkot is, na azt soha többet :)
Az alsó felét finoman körbekenem majd alkalom adtán.
Zsír? Hát nem is tudom. Aztán meg takaríthatom róla majd.
Két hete úgy raktam le az ezrest hogy jó volt.... Ma gondoltam mdghalgatom a hangját,de nem úgy szolt ahogy vártam... A hátsó henger kipuja az első bilincses csatlakozásnál a rugóstag mellett kifuj de nagyon.. Ötlet h hogyan lehet javítani? Van ott valami tömítés ami kiégett? Vagy csak szétrázkodott? Nem sok hely van ott