Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor jobban tekerd meg, fel lehet csavarni bármeddig, de ha a bowden be van állva picit akkor meg kell járatni ide-oda csavargatással.....
Annyi változott,hogy 1100-ra felment az alapjárat,de ismét visszament 1000-re.A menet közbeni lefulladás eddig még nem jelentkezett,mondjuk most kicsit tovább hagytam melegedni,mielőtt elindultam volna.
Tuti van beakasztó fül is.Bár S-ben nem vagyok pro.
De a hátsó világítás körüli kis keret anno az őrületbe ejtett.
Tükröt is levetted?
Sajnos felmerül,mert azonnal jön valaki,aki lenézi azt,aki nem ért hozzá!Tudom,hogy nem sértésnek szántad!Ha,már itt vagyok!:)A plexit is most cserélném le,de nem akar a helyéről kijönni!:)Hány ponton van rögzítve?mert már minden csavart kiszedtem,de még a helyén van!:)
Lett változás fulladás ügyben?Vagy tényleg mélyebb a baj ami szerelőt kíván?
Hihetetlen,de hozzámerek nyúlni!Azért tettem fel itt a kérdést,mert reméltem,hogy tud valaki segíteni,ez meg is történt közben!Ha,valaki nem ért a motorszereléshez,akkor az ne motorozzon?Egyébként meg ráülök,beindítom,és elindulok vele....na így motorozom!:)
Nya szóval most van időm.

Van kétféle út az egyik a szabályos Pl Tsanyi ezt preferálja.
Megveszel egy ilyen LSL vagy ABM készletet ebben benne van a villahíd,a hosszabb kuplung,fék,gáz vezetékek és a kormány is.
Nincs más dolgod mint egy jóízű szerelés keretében átrendezni mindent és kapsz hozzá TÜV minősítést.
Minden klappol senki sem köthet bele legális és kurvadrága.De ez ezzel jár.

A másik pont mondjuk Vanyek féle megoldás.Átfúrja a sima S-es hidat belül a másik oldalon beszab egy méretpontos alulapot és behegeszti vagy fémragasztóval beragassza ezt és így mehet rá két vásárolt kormánybefogóval a megfelelő kormány a szabadpiacról 28,6 os pazaztól a sima 22-es MZ kormányig bármi mehet rá.
Természetesen itt neked kell gondoskodnod a kuplung,fék és gáz vezetékek hosszabbításáról.
Kuplungból újat kell beszerezni gázt elég toldani az állítócsavar utáni részt én mindkettőt bowdenessel csináltattam de az S-es kuplungbowden fém fordítórésze más ívű még ha hosszabb akkoris nagyon furán fog állni és egy idő után elszakadt így beépítésre került az N-es kuplungbowdenje.
Elméletileg átrendezéssel a két kapcsolósor vezetékeit meg lehet oldani de hülyén kifeszítve lettek volna így én azt is toldottam szálanként és szövetes szigszalaggal elég gyáriasra be tudtam vonni,esetleg megfelelő hosszúságú és vastagságú zsugorcsővel még jobb eredményt el lehet érni.

Ezt ha ügyesen szerzed be az alkotóelemeket és kreatív kézügyességű vagy jóval olcsóbbasn megoldhatod de nincs TÜV papír és elméletileg megizélhet az NKH ha rájön.


Kényelme megközelíti egy n-es kényelmét a szélzaj viszont nőhet mert lehet pont a sisakra fogja terelni a menetszelet és rágathat is ez magasság kérdése és hogy mennyit emelsz rajta.Tompítható bubis túraplexivel a dolog.
Lábtartó S-esen feljebb van picit ezt nem tudom zavarhat e lehet csinálni 5-ös fémlapból egy engedő kittet.


Én nem szarkodtam a törött S-ből faragtam egy gyári N-est.
A lábtarto is más
A zoli adott neked tanácsot és választ a kérdésedre. Ha nem tudod megcsinálni, vagy ha egyáltalán nem mersz a motorhoz hozzányúlni, akkor miért itt kérdezel? Mi értelme a kérdésednek? Hogyan képzeled el a segítséget "innen"?

Nem bántásból mondom a fentieket, de itt miondenki nagyon jó szándékkal áll a másik nyűgjéhez és a "szar ember" gondolata másik felé fel sem merül. Akár motoGP szerelő valaki akár nem! Nem ebben mérettetik az ember szarsága :)
Te Norbi,
Bocsi, h belevau, de nem egy űrtechnológiáról írt a Zoli.
Van jogosítványod? Ott volt műszaki nem?
Amúgy meg minden motorkerékpárhoz adnak kis kézikönyvet, h hogyan kell használni. Abban ez is benne van, mint pl a guminyomás is. Ha nem értesz hozzá akkor hogy motorozol?
szerintem nem így értette a kérdést.

a túrásított S és a gyárilag N között semmi különbség nincs szvsz, ha a kiemelő és a kormány egyforma.

minél egyenesebb legyen az a kormány ám! :)
ÉS miben van az a nagy különbség a túrakormányosított S-es és az N-es között? Csak mert kb mm-re pontosan ugyan az mind a kettő
Szerintem nagy különbség van köztük, bár én S-sel csak parkolóban mentem. Mindenképp próbálj ki egy N-est előbb!
Adtál támpontot,épp most megyek a motorhoz!
Kérdezted mi lehet a gond...........nekem az jött le meg is tudod oldani ha adunk támpontot.
Ha nem akkor rögtön szervíz.
Nem írtál olyat,csak úgy jött le!:)Valamelyiket megfogadom a kettő közül!Köszi!
Hát igazából minden :) az ebayen találtam 300 euroért superbike átalakító kittet. igazat megvallva egy kicsit drágállom, bár ahogy néztem magyar ó-n még drágább 115.000 Ft. Viszont olvastam különböző fórumokon, h a sima s-es villahídat megfúrva is rá lehet rakni a túrakormányt. A másik meg az h így mennyivel lehet kényelmesebb a moci? Igazából én még nem is láttam élőben ilyet, Menni is még csak az s-esel mentem. Van különbség az túrakormányosított s-es, és az n-es verzió között a kormány pozíciót illetően? Mert ha nincs nagy különbség akkor kipróbálnék egy n-est, és ha tetszik belevágnék az átalakításba.
Emeld meg.
Alacsony az alapjarat.
Me te tudod mi a gond igy tavgyogyban?
Ne a Zolit kerdezd es nincs problema
Mondtam en ilyet?
Ha nem erzel magadban ennyi szerelesi kepesseget vidd el szerelohoz.
Beszelj meg idopontot tsanyival.
Vagy beviheted a motorradba is.
Az kozel van.
Annak nem az,aki ért a motorokhoz!:)Segítséget szerettem volna kérni,de itt,ha valaki nem ért a motorszereléshez,akkor az már szar ember?
Mire vagy kíváncsi?