Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Akkor ha rád hallgatok, azt csinálok amit akarok?
Erre mit lehet mondani?....ha a két rugó nem számít akkor a gyári, ha igen akkor ez is jó...
Szóval akkor rendeljem nyugodtan azt? A minőségével egyébként nincs baj? Kétezer forint nem nagy különbözet, ha a gyári sokkal jobb..
De egyforma csak a nyomorult Hilfo az SV-hez nem tud méretpontosat gyártani......viszont bele lehet tenni csak okosan kell a csavarokat meghúzgálni vagy faragsz a szűrő szélén...
Nézegetem Fr Petinél a cuccokat, hamár úgyis rendelek jeladót (hacsak nem találok bontottat).
Nem tudom mikor volt levegőszűrő cserélve, de szerintem itt az ideje.
EZT néztem ki, viszont írják, hogy nem mindegyik sv -nek egyforma a légszűrőháza. Tudunk erről valamit pontosabban, hogy melyik modellek szoktak eltérni? Vagy inkább vegyem a gyárit, az kétezerrel drágább
ohh, akkor ez tényleg csak kipróbálás után derül ki..
Nem a meret mas henem delej.
Tehát ami nekem van - elméletileg - az 2005 -től jó?
Ezért lenne jó, ha valakinek kallódna egy ilyen rotor, mert méretek alapján össze tudnám hasonlítani, hogy egyáltalán belepróbáljam-e :)
Letezik. Akkor volt valtas.
Közben eszembe jutott, hogy amikor vettem a motort, akkor kaptam hozzá egy plusz rotort. Az előző tulaj állítása szerint ezzel dupla értéket mutatott az óra. Ilyen létezik?
Lemértem, ha esetleg valaki le tudná mérni, akkor megköszönném (csak hogy tudjam érdemes e beleraknom a motorba)
Mágneses rész külső átmérője: 29 mm
Furata 22,5 mm
Két szemben lévő rotor legnagyobb szélessége: 47 mm
Ez tehát egy mágnes "cső" műanyag fülekkel, igaz?
Kép1
Kép2
Okés, pénteken amúgy is kereslek, aztán majd beszéljünk erről is.
2 nap. So-va.
köszönöm válaszod.
Oké, köszönöm
Ha van én bontós helyében egyben árulnám.
Nincs olyan hogy jó vagy nem jó állapot....egy darab mágnes 4 f..m füllel,vagy letörik vagy nem.
Én megpróbálnám epoxival visszaragasztani ha nem dobták ki.
Amúgy ha jó évjárat 5-6e még a suzukibsn is.

Ha nem akkor egyben adják,szoktak trükközni is,keresd ki a cikkszámot és úgy kérdezz rá.
A 3. átalakításomat vassal merevítettem ki alulról és fémragasztóval beragasztottam. Ez a jelenlegi motorom is és semmi baja. Kifúrni pedig minig úgy kell, hogy a suzuki embléma pont megmaradjon a villahídba, vagyis ne érjen bele a befogó. Így már csak egy féle képpen tudod kifúrni.
Köszi!
Érdemes egyébként használt eredetit venni, vagy az utángyártott teljesen jó Fr től?
Használtan gondolom 4-5 ezer környékén osztogatják a bontók, itt meg 7800. Ha a következő szétszedésnél megint széttörik, akkor inkább venném az olcsóbbat. Menet közben gondolom nem sok baja lehet.
Fr motoralkatresz.eu oldala vagy osamu bácsi shopja.
Nem voltam ott. Beszéltük előtte, hogy az sv-nél elég sűrűn előfordul, mondta hogy igen, tudja, majd figyel. Aztán 10 perc múlva hívott, hogy már amikor húzta ki a tengelyt, akkor potyogott ki.
Szerinte rosszul lett összerakva, eltört, de mivel rá volt szorítva, így működött. Ez igaz lehet? Munkadíjjal, mindennel együtt 5 ezerért csinálta, úgyhogy nem is nagyon akarok vele vitázni, mindenhol 8-10 ezreket mondtak rá.
egyébként mutatta a darabokat, amennyire meg tudom állapítani, szerintem nem most törhetett, nem frissnek tűnt a törés. Aztán a fene tudja...
Na mindegy, honnan tudnék venni másikat?
Így van!
Ha eddig működött,nincs kérdés,oldja meg a gumis...
Szia, szombati indulást tervezel, vagy már pénteken mennél?
Lehet, hogy jobban jártál volna, ha megad szereled ki
Nem voltál ott?...szerintem szólj neki, hogy vegyen neked egyet......ha eddig mért akkor ő törte el amikor kivette a kereket....tipikus, bárkivel előfordulhat.......
Sziasztok, most hívott a gumis, hogy az első kerékből darabokban esett ki a km óra jeladója. Van esetleg valakinek eladó jeladó?
K4 650n
Köszi/
Annyit már nem nagyon, ha több lenne akkor azt tudnák ennyire kihozni...