Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már itt tartasz a tanulásban hogy utassal repülsz ?
Ki van alúl
írtam mailt a részletekkel
Ne nézz le!
Mi legyen a szöveg , megpróbálom (gondolom úgy kell, hogy felülről olvasható)
Ilyenem van, csak 52 es
egy felületre (konkrétan az ernyőre) kellene szöveget illeszteni, mintha már gyárilag rajta lenne.
Mit kell szerkeszteni?
Fékkar igen.
Egyen nissin cucc váltókar fifti-fifti.

Sándor megmonnya...........csak 650-em volt.
SV 1000 és SV 650 N -es verzió 2003-tól megegyezhet a fékkar és váltó kar tartó adapter felfogatása?
Ja...........én már befejeztem.............mondtam neki hogy max az időjárásról vagyok hajlandó vele társalogni és azt is csak módjával.

Megfájdul a fejem tőle.

Most GPS-ezek és láncolajzok.............lehet egedi de még mindig vannak cseppek a gumin.
Nézted a szerelős topicot?....
De, azt is megeszi az idő és míg a hagyományos szép lassan morzsolódik és nyílik szét belül ami elzáródik addig ez hirtelen engedhet el.....nézd meg a manual-t olyannál amit gyárilag fémhálóssal szerelnek, ott is elő van írva a csere még talán sűrűbben is......
Ezt a büdös életbe nem töröd meg.

Az a gyárilag fittingezett ráolvasztottműanyaghélyúelpusztíthatatlan.


Na mindegy................én nem cserélem sokáig és meglátom.
Drága mint a dög.
Az lényegtelen, azt is cserélni kell hisz a belseje annak is műanyag sőt, az a kemény teflon még rosszabb lehet ha megtörik....
És az alapból fémszövetes?
4-re emlékszem, de igazból mindegy, cserélni kéne oszt kész....pont így jöttem rá én is igaz jó régen, de azóta ezt is nézem ha szorulás van.....a kuplungnál érdekes még ez a dolog mert ugyanez miatt csúszhat a kuplung és ugye alapból legyen gyorsan lamella csere csakhogy utána is csúszik.....
Elmeletben kotelezo is lenne 2evente (?) Beneluxoknal talan kotelezik is mert megbukik muszakin ha oregek a fekcsovek, de lehet csak remhir
Autonal beszoptuk "egyiranyosodtak" az egyik cső, kapott uj munkahengereket aztan akkor is szar volt, gondolta a rosseb hogy tud ilyet csinalni egy cső
Ez japánnál is, ezért kéne időnként cserélni a csöveket.....
Olaszoknal? Barmi elofordulhat
Igen, nem is ritkán csak kevesen gondolnak rá...
Van itt valaki aki ért képszerkesztéshez?
Inkabb a dugok a nyeregben szorulnak.
Tolas nem nehez?
szerintem meg a cordura a király,de inkább azt mondjátok meg hogy létezhet-e dugulás 2008-as fékcsö és folyadék esetén
Albániában beragadt mindkét elsö fékem,munkahenger ok.
Cseréltem a folyadék egy részét,hazafelé megette a betétet.
Mé te beleférsz?

Amúgy nem kell 1,5.
fogadni mernék hogy az én ruhámba nem férnél bele, nincs 1,5m a derékbősége