De, azt is megeszi az idő és míg a hagyományos szép lassan morzsolódik és nyílik szét belül ami elzáródik addig ez hirtelen engedhet el.....nézd meg a manual-t olyannál amit gyárilag fémhálóssal szerelnek, ott is elő van írva a csere még talán sűrűbben is......
4-re emlékszem, de igazból mindegy, cserélni kéne oszt kész....pont így jöttem rá én is igaz jó régen, de azóta ezt is nézem ha szorulás van.....a kuplungnál érdekes még ez a dolog mert ugyanez miatt csúszhat a kuplung és ugye alapból legyen gyorsan lamella csere csakhogy utána is csúszik.....
Elmeletben kotelezo is lenne 2evente (?) Beneluxoknal talan kotelezik is mert megbukik muszakin ha oregek a fekcsovek, de lehet csak remhir
Autonal beszoptuk "egyiranyosodtak" az egyik cső, kapott uj munkahengereket aztan akkor is szar volt, gondolta a rosseb hogy tud ilyet csinalni egy cső
szerintem meg a cordura a király,de inkább azt mondjátok meg hogy létezhet-e dugulás 2008-as fékcsö és folyadék esetén
Albániában beragadt mindkét elsö fékem,munkahenger ok.
Cseréltem a folyadék egy részét,hazafelé megette a betétet.
Ki van alúl