Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kedvest felejtsd el...még képzeletben is.
Vagy 90 plusz a 10%-os óra csalás +kevesebbmint5. Más tippem nincs.
Szerintem 90 + kevesebbmint15

Végre találkozhatnék a fórumozókkal, így az írások mögé képzeld kedves arcokat azonnal eloszlathatom a mátrixonon túli valóság tapasztalatával
Okosan számolva.
OK, este feldobom!
Sanyi ez a 103 km/h hogyan jött ki?
Kétség, kifogás nem merülhet fel ha velünk jössz....márpedig jössz!44!
Lesz.
Nem vagy.
Gyere.
Nincs verseny.
Mecsek,mecsekpihenő,aszfalton..............remélem.........
......nem magától értetődő főleg ha ataaa megy elöl.
Készíts egy tervet és terjeszd be. Ha emészthető akkor arra megyünk.
Ha nem a 6-oson megyünk le, akkor nem lehetne valahol Fehérvár melletti kúton a találkozó?
Oké, közben jött ez a hozzászólás, így már az útvonalkérdésem irreleváns, de a többi kétségemre kérnék maygarázatot :)
Lesz vasárnap gurulás?
Ha nem vagyok túl pofátlan, akkor lehet, hogy én is csatlakoznék Persze nekem a versenytempó kizárva, főleg, ha már ilyen hidegek vannak.
Merre tervezitek?
Itt a túra: link ....lehet jönni.
Le akarod cserélni a Hornetet?
Mik a tapasztalataid vele amúgy?
Menj egy felvezetőkört szombaton és a kritikus részeket söprögesd már le légyszi!
Mindenkepp jojjon mert troll szeretnek lenni es az osszes sv re raulni
Én megveszem így is ha jó árat mondasz

Amugy emeld fel a hatuljat, told.elore a kereket es akaszd felre a lancot, akkor meg tudod forgatni kezzel a szekunder tengelyt es erezni fogod ha ott valami nem okes
Szerintem atix-nál akad blokk is.
A váltót törné, láncot szakítaná, volt rá példa, de ahhoz nagyon el kell hanyagolni, nem megy az olyan könnyen. Nyugodj meg, olajozd meg a láncot és utána járasd meg, ha továbbra is ropog vasárnap gyere velünk motorozni és megnézzük. ...ja, amúgy is gyere ha jó lesz.
Mekkora az esély rá hogy az ilyen csspágy beáll? Csak attol az egytől félek hogy nehogy megragadjon alattam a kerék. Vagy inkább törne valami?
A csapágynak amúgy sírós/búgó hangja van, olyasmi mint amiket nagyobb tgk-nál a diffi felől jön, ezt lehet utcán is hallani ilyen mellett.
Melegítheted ha akarod, de ha műszerolajat használsz az elég vékony, a váltóolajat azért javasolnám mert az nehezebben is jön ki és jól bírja a hőt. Azért hallhatod jobban a kis lánckeréknél mert ott törik meg jobban a lánc és fekszik fel kisebb felületen. Persze nem 100%-ig biztos, hogy a lánc a bűnös, de nagy esélyt adok neki mivel már volt ilyen tapasztalatom.
a kis lánckeréknél törik meg a lánc a legjobban, itt is surlódnak a csapok a legjobban.Meleg állapotban kitágulnak az elemek a láncban.
Ez csak spekuláció de a fizikatörvényei szerint akár jó is lehet a feltevés. Hozzáértő ember mindenképp kell a probléma megoldásához.
Azért még nem nyugodtym meg teljesen. Arra lenné még kiváncsi hogy mért csak melegen,és mért csak a kis lánckerék felöl hallom a ropogást! Sanyi az olajat kicsit megmelegitsem hogy könnyebben behatoljon a görgök közé,vagy felesleges?