Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg a gyújtáskapcsolónál a vezetékeket.
Sziasztok!

Jövőre szeretném a kis 400-as Banditám lecserélni, egy SV 650N-re, 2003-as évjárattól felé. Sajna itt a közelemben nem ismerek SV tulajt, ezért itt szeretnék érdeklődni, hogy Tasstól, úgy 80-100 km távolságon belül van-e SV tulaj. Vásárlás előtt szeretnék meggyőződni, hogy valóban SV kell-e nekem. :-) Szeretnék ráülni, és ha megengedi a kedves motoros kolléga, menet közben is kipróbálni. Kawa ER6N is esélyes, olyanon már ültem, próbáltam.
Szóval olyan motoros kollégát keresek, aki hajlandó nekem ebben segíteni. ;-)
Itt egy kép a Banditámról, ha valakit érdekel. :-)
En is a bort javaslom, vagy egy dainese vagy hasonlo nagy marka corduraja sem lehet rosz
cowboyoknak a marha is jó
Kenguru rugdalodzo az igazi.
autónál is ilyen kör volt, ilyen gond esetén, ezt körbe jártam, de itt nincs gond. Miután megvettem, tettem bele új aksit, ezért tudtam, hol van :D
ha számít hogy védjen valamit akkor csak bőr, olyan amit teljesen körbe lehet cipzárazni a derekadnál.
Akkusaru,biztositek,a fo es a tobbi is van az ules alatt is.
Ez az elso kor.
Ha nincs seemmi delej akkor az nem kapcsolo gond.
persze az lesz hétfőn, de gondoltam fel dobom a témát, sosem lehet tudni. Valami kis biszbasz leesett valahonnan, vissza tenni és holnap lehetne gurulni. Kétségbeesett ötlet volt, de 5let
Cordura lobog,rangat,de tagabb hatarok kozt lehet hasznalni.
En bort javasolnek.

De ha jem inosegu a cordura es pont passzol rad akkor az is tokeletes.

Igazabol mineketto kene.
Ez igy tavgyogyban nehez lesz.
Vegig kene kovetni hol allt mrg a delej.
De netes forumon villanyszerelni horror.
En keresnek egy szakit.
sziasztok
egy kis segítséget kérnék
ma délben elment az áram a mociból, nincs gyújtás, semmi visszajelző sem ég, semmi. Aksiban van áram, vlt ot 2 30 amperes biztosíték, azok rendbe, a szálak az aksin stabilak. Itt megáll a tudomány. 2 hónapja kezdtem motorozni, azóta van ez az sv meg, szóval a szakzsargont nem biztos, hogy megértem. Köszi
Sziasztok,

a télen vagy jövő tavasszal ruhát kell cserélnem, a mostani nem bírja a strapát és beázik már. Nem tudom milyen legyen az új, bőr vagy cordura. Jelenlegi cordura. Pro és kontra tudnátok mondani a két típusra valamit. Takaríthatóság, kényelem, stb. köszi. Ja és két részest szeretnék, nem ilyen egybe hacukát.
Én magamba fordultam......mondjuk nem tetszett amit bent láttam így gyorsan kifordultam önmagamból...
Szia, ha az X-Bike-nál is kapható LSL átalakító készletet veszed, akkor bőven 100 ezer felett van az anyagköltség (villahíd, kormány, fém csövek). Hallottam olyat, hogy megfúrják az S-es felsővillahídját és abba tesznek kormánybefogót. Megmondom őszintén nem tudom, hogy az mennyire jó megoldás. Ami a szerelést illeti, Tsanyi szakértő cimborának nem okozott gondot (a rövidebb gázbovdennel azért meggyűlt a baja, szóval érdemes hosszabb gázbovdent venni), de hogy én nem kezdenék bele magam, az biztos. Itt egy tecső videó egy szerelésről, pont SV 650 S:

http://youtu.be/Q34ORuAeXX0
köszönöm szépen, hogy ezzel a hozzászólással is emelted a topic szakmaiságát nem beszélve a hangulatáról. most biztos sokan úgy érzik hogy nagyon nagyon szeretnének neked segíteni. elárulom, hogy ha beírod a jobb felső sarokban a keresőbe hogy "kormány" akkor rengeteg találatot fogsz kapni a témában ugyanis rengetegszer volt már róla szó. a másik, hogy egy teljesen szubjektív dolgot kérdeztél mindenkinek más jön be nincs két teljesen egyforma vélemény, ezért kár azt készpénznek venni. én pl. nagyon jól elvoltam a gyári csutkakormánnyal majd 40e km.-en keresztül, viszont az egyenes kormánnyal nem volt jó menni mert minden döccenőt éreztem a gerincemben és ez nem esett túl jól.
Helló!
Én mosat tervezem 650 S mocim átalakítását "N" kormányosra kényelmi szempontok miatt . Érdekelne kb mennyiből lehetne kihozni? Miket kell lecserélnem és magamnak megcsinálhatom otthon vagy szaki szükséges hozzá?
Na vajon kikre gondolhatott az elozo hozzaszolasban az illeto na nehogymar ne beszelgethessen az ember masokkal attol hogy nem sv van a tulajdonaban
Köszönöm az értelmes hozzászólást. Ezt a topikot off-olni próbálják ide nem illő nem SV-s dolgokkal.
Köszi, most kaptam egy szintén finstert. A nyele le lett flexelve, de hegesztek neki vmit amivel rádugom a motorra... valószínű úgysem lesz fent egy hétnél tovább.
Hali, van egy nem szép, de jó hangú Finsterem ha érdekel (slip-on)
Igen faja volt az RS3..............igazi cerkaállító mély de nem tolakodó.............3 hónap és eladtam.
Igaz a hang miatt húztam neki egyenesben mint egy orángután.......fel is ment a fogyasztás 7,5-re.
Igaz a motort is.
No igen, de az a gyári dob.......a régebbi 1000-en volt a rövid Raptor, na annak volt hangja és rezgése. .......fárasztó volt.....
mentem én az sv ezred után...nagyon finoman dorombolt és rövid távon nem is volt zavaró
Akkor kérj kölcsön, közúton egyre jobban figyelnek rá a szervek.....érzésre pedig hosszútávon elég gáz, nekem napokig zúgott a fülem és remegett a fejem percekig egy hosszabb út után....ugyan pályán állat volt a hang és durrogás, láng, de máshol inkább zavaró........ma már fel nem tennék.......,de igazad van, ki kell próbálni.