Jövőre szeretném a kis 400-as Banditám lecserélni, egy SV 650N-re, 2003-as évjárattól felé. Sajna itt a közelemben nem ismerek SV tulajt, ezért itt szeretnék érdeklődni, hogy Tasstól, úgy 80-100 km távolságon belül van-e SV tulaj. Vásárlás előtt szeretnék meggyőződni, hogy valóban SV kell-e nekem. :-) Szeretnék ráülni, és ha megengedi a kedves motoros kolléga, menet közben is kipróbálni. Kawa ER6N is esélyes, olyanon már ültem, próbáltam.
Szóval olyan motoros kollégát keresek, aki hajlandó nekem ebben segíteni. ;-)
Itt egy kép a Banditámról, ha valakit érdekel. :-)
persze az lesz hétfőn, de gondoltam fel dobom a témát, sosem lehet tudni. Valami kis biszbasz leesett valahonnan, vissza tenni és holnap lehetne gurulni. Kétségbeesett ötlet volt, de 5let
sziasztok
egy kis segítséget kérnék
ma délben elment az áram a mociból, nincs gyújtás, semmi visszajelző sem ég, semmi. Aksiban van áram, vlt ot 2 30 amperes biztosíték, azok rendbe, a szálak az aksin stabilak. Itt megáll a tudomány. 2 hónapja kezdtem motorozni, azóta van ez az sv meg, szóval a szakzsargont nem biztos, hogy megértem. Köszi
a télen vagy jövő tavasszal ruhát kell cserélnem, a mostani nem bírja a strapát és beázik már. Nem tudom milyen legyen az új, bőr vagy cordura. Jelenlegi cordura. Pro és kontra tudnátok mondani a két típusra valamit. Takaríthatóság, kényelem, stb. köszi. Ja és két részest szeretnék, nem ilyen egybe hacukát.
Szia, ha az X-Bike-nál is kapható LSL átalakító készletet veszed, akkor bőven 100 ezer felett van az anyagköltség (villahíd, kormány, fém csövek). Hallottam olyat, hogy megfúrják az S-es felsővillahídját és abba tesznek kormánybefogót. Megmondom őszintén nem tudom, hogy az mennyire jó megoldás. Ami a szerelést illeti, Tsanyi szakértő cimborának nem okozott gondot (a rövidebb gázbovdennel azért meggyűlt a baja, szóval érdemes hosszabb gázbovdent venni), de hogy én nem kezdenék bele magam, az biztos. Itt egy tecső videó egy szerelésről, pont SV 650 S:
köszönöm szépen, hogy ezzel a hozzászólással is emelted a topic szakmaiságát nem beszélve a hangulatáról. most biztos sokan úgy érzik hogy nagyon nagyon szeretnének neked segíteni. elárulom, hogy ha beírod a jobb felső sarokban a keresőbe hogy "kormány" akkor rengeteg találatot fogsz kapni a témában ugyanis rengetegszer volt már róla szó. a másik, hogy egy teljesen szubjektív dolgot kérdeztél mindenkinek más jön be nincs két teljesen egyforma vélemény, ezért kár azt készpénznek venni. én pl. nagyon jól elvoltam a gyári csutkakormánnyal majd 40e km.-en keresztül, viszont az egyenes kormánnyal nem volt jó menni mert minden döccenőt éreztem a gerincemben és ez nem esett túl jól.
Helló!
Én mosat tervezem 650 S mocim átalakítását "N" kormányosra kényelmi szempontok miatt . Érdekelne kb mennyiből lehetne kihozni? Miket kell lecserélnem és magamnak megcsinálhatom otthon vagy szaki szükséges hozzá?
Köszi, most kaptam egy szintén finstert. A nyele le lett flexelve, de hegesztek neki vmit amivel rádugom a motorra... valószínű úgysem lesz fent egy hétnél tovább.
Igen faja volt az RS3..............igazi cerkaállító mély de nem tolakodó.............3 hónap és eladtam.
Igaz a hang miatt húztam neki egyenesben mint egy orángután.......fel is ment a fogyasztás 7,5-re.
Igaz a motort is.
Akkor kérj kölcsön, közúton egyre jobban figyelnek rá a szervek.....érzésre pedig hosszútávon elég gáz, nekem napokig zúgott a fülem és remegett a fejem percekig egy hosszabb út után....ugyan pályán állat volt a hang és durrogás, láng, de máshol inkább zavaró........ma már fel nem tennék.......,de igazad van, ki kell próbálni.
Jövőre szeretném a kis 400-as Banditám lecserélni, egy SV 650N-re, 2003-as évjárattól felé. Sajna itt a közelemben nem ismerek SV tulajt, ezért itt szeretnék érdeklődni, hogy Tasstól, úgy 80-100 km távolságon belül van-e SV tulaj. Vásárlás előtt szeretnék meggyőződni, hogy valóban SV kell-e nekem. :-) Szeretnék ráülni, és ha megengedi a kedves motoros kolléga, menet közben is kipróbálni. Kawa ER6N is esélyes, olyanon már ültem, próbáltam.
Szóval olyan motoros kollégát keresek, aki hajlandó nekem ebben segíteni. ;-)
Itt egy kép a Banditámról, ha valakit érdekel. :-)
Ez az elso kor.
Ha nincs seemmi delej akkor az nem kapcsolo gond.
En bort javasolnek.
De ha jem inosegu a cordura es pont passzol rad akkor az is tokeletes.
Igazabol mineketto kene.
Vegig kene kovetni hol allt mrg a delej.
De netes forumon villanyszerelni horror.
En keresnek egy szakit.
egy kis segítséget kérnék
ma délben elment az áram a mociból, nincs gyújtás, semmi visszajelző sem ég, semmi. Aksiban van áram, vlt ot 2 30 amperes biztosíték, azok rendbe, a szálak az aksin stabilak. Itt megáll a tudomány. 2 hónapja kezdtem motorozni, azóta van ez az sv meg, szóval a szakzsargont nem biztos, hogy megértem. Köszi
a télen vagy jövő tavasszal ruhát kell cserélnem, a mostani nem bírja a strapát és beázik már. Nem tudom milyen legyen az új, bőr vagy cordura. Jelenlegi cordura. Pro és kontra tudnátok mondani a két típusra valamit. Takaríthatóság, kényelem, stb. köszi. Ja és két részest szeretnék, nem ilyen egybe hacukát.
http://youtu.be/Q34ORuAeXX0
Én mosat tervezem 650 S mocim átalakítását "N" kormányosra kényelmi szempontok miatt . Érdekelne kb mennyiből lehetne kihozni? Miket kell lecserélnem és magamnak megcsinálhatom otthon vagy szaki szükséges hozzá?
Igaz a hang miatt húztam neki egyenesben mint egy orángután.......fel is ment a fogyasztás 7,5-re.
Igaz a motort is.