Köszi, de ha az ember vesz egy kapcsolót pluszba és azt pl szépen felrakom akkor nem kell mindent lecserélni csak ezt bekötni. Pont ezért kérdeztem hogy azt hova kellene bekötni :D
csak úgy eszembe jutott hogy egy 2000-es évjáratú N-es 650-es SV-n lehetne e vészvillogót kialakítani? Tudom hogy ki kéne építeni egy új kapcsolót stb... de vajon egy egyszerű átkötéssel, relével megoldható e, vagy kellene építeni valami modult hozzá? Csinált már valaki ilyet?
Üdv Fórum lakók! 21.-én leraktam a motort ahogy mindig. Ma a haverral megbeszéltük, hogy gurulunk egyet. Kitolom rá adom a gyújtást megnyomom az önindítót de semmi. Nyomkodom tovább semmi. Ilyenkor mi van? A világítás jó ugyan olyan mintha járna a motor,a visszajelzők nem vibrálnak,tompított,távolsági,indexek fénye erős. Esetleg valaki járt így ? (1999-es SV650N)
ha nem műtöttek altatásban és nem lélegeztettek intenzív osztályon akkor nincs közöm a dologhoz, Pécs környéke amúgy sem az enyém szóval biztonságban voltál
Ilyen orvosi műszereket javítasz jól emlékszem?
Csak mert a múlt héten jártam kezelésre,eszembe jutottál,hogy vajon nem e húz át a magneton karika vagy minek hívják?
a gyári szenzor is egy Hall jellegű cucc, az univerzális műszerfalakban be lehet általában állítani a kerék kerületét és hogy az hány impulzus, szerintem össze lehet hozni a kettőt.
több kín megtervezni.
és a motorkerékpár az nem az otthoni tervezőasztal...
A táp az nem labortáp, hanem gyújtás-tranziensekkel terhelt akármi.
A folyamatos rázkódás. Az extrém hőterhelés (akárhová is teszed - gondolj a tűző napra is).
Nem vészvillogózok csak előzök.
A csatlakozónál kell picit mókolni.Fejből nem vágom de simán ment.
csak úgy eszembe jutott hogy egy 2000-es évjáratú N-es 650-es SV-n lehetne e vészvillogót kialakítani? Tudom hogy ki kéne építeni egy új kapcsolót stb... de vajon egy egyszerű átkötéssel, relével megoldható e, vagy kellene építeni valami modult hozzá? Csinált már valaki ilyet?
Oszt beszerzel egy plázamacát habnak a tortára.
Csak mert a múlt héten jártam kezelésre,eszembe jutottál,hogy vajon nem e húz át a magneton karika vagy minek hívják?
és a motorkerékpár az nem az otthoni tervezőasztal...
A táp az nem labortáp, hanem gyújtás-tranziensekkel terhelt akármi.
A folyamatos rázkódás. Az extrém hőterhelés (akárhová is teszed - gondolj a tűző napra is).
Járt utat a járatlanért... ...ne :-)