Én is úgy gondolom hogy széles, meg a kanyarodásra hogy hat ki. Ezért kérdeztem az első kerékhez hogy a /60 R17 helyett /70 R17 jó-e nehezebb-e kanyarodni/dönteni/. De akkor ezek szerint nem feltűnő.
Nagyon jó összeszokott csapat.
A Laci gumijàt a második naptól vêgig kellett javítani.
De volt Kawa kuplungbovden szakadàs,
A màsik Kawa meg hazaindulás után 2 perccel azt monda hogy inkább maradna mèg egy napot , mert se kèp se hang nem jött belöle, ès neki lett igaza, maradt mèg
egy napot.
Amúgy. " esemènytelen " jó kis túra volt !
velük szoktam csapatni immár 3 éve,most nem mentem, a gumim már nem birt volna ennyit,időm pedig nem volt a cserére,de ahogy olvastam,Laci megint hozta a formát defekt ügyileg ,majd minden túrán be copja
Igen ilyen helyeken is jàrtunk .
A kèpeket egyenlöre nem tudom feltölteni.
A csapat 9 pasi melyböl 1 föt ismertem a túravezetöt.
4 db BMW 1200 Gs , 1 BMW 1200 ST ,2 db Kavasaki 1000, Honda CB1000F, és én....
Vegyes útminöség , a legjobb aszfalttól az aszfalt nèlküli román oldali dunapart.
A transzok làtnivalóban vetekszenek az alpokkal, glocknerrel.
Az emberek, autósok segítökèszek ( pl.elözèsben ). szàllàs , kaja olcsó
Egyszer mindenkinek meg kellene nèzni.
Rèszemröl teljesítve :-)......
Ő dolga.Bár a szándékosan ferdített adatokat remélem a motorszerelés közben pontosítani fogja mert ha ilyeneket szed elő kútfőből hátrafelé fogja beindítani egy kuncsaft gépét.
bele néztem a videóiba a mesternek, és pofám szakad le én nem merek ide motort hozni mert sima beton van és por a földön erre ő kb sárban szerel és istenítik
Kèrdès?
Mi az oka hogy mobilon be tudok lèpni ide, de laptopon nem ?
Nèv jelszó rendben !
Sikerült az ünnepek alatt megmotorozni vègre a transzokat erdélyben.
Érdekes ès tanulságos szèp túra volt !
Viszont ha kész leszek hamutálnak kitűnő lesz.
Élt 700 Métert.
Kínai.R1-re lett gyártva.