nekem az van fent. Túrázásra tökéletes bemelegedve lehet lábtartóig dönteni, 95%-ban két személlyel használom és kb 15ezer kilométer van benne és kopásjelzőig még 1-2 ezer lehet benne
próbálj sűrűbb olajat, 80w90et ír a gépkönyv gondolom neked is, mi azt tettünk bele és tudja a franc mikor lett apu motorja lemosva de nem mondanám hogy olajos, kicsit pár csepp szinte semmi
Nekunk suliba az egyil tanar mindig mondta hogy 14,2folott legyen mert alatta szar a toltes de erdekes hogy szinte minden motornak 13,6-7 es 14,1-2kozott volt
A 2. ujratekercselés.............majd 2 km után elszállt a vdiúj kínyai fesszab............(.már bennük se lehet megbízni) így maradt benn a mecseki féle.
Evvel így stabil 14-14,3v a kínai feszmérő szerint.
Érdekes hogy a még kínaibb maxwell multiméterrel mérve 0,2-0.3v al kevesebb az akksin mérve.
Tehát inkább a régi gyári konfig szerinti 13,8-14v közt tölt.
És mivel kézikönyv szerint 13,5-15v közt kell lennie a jónak így .
A saját scottoiler olaját töltöttem bele.
Nagyon köszi!
Adsz egy telefonszámot, ahol tudnánk egyeztetni? Szívesen elgurulok oda, nincs messze.
Hosszabb tesztüzemre készülök már a generátor miatt is.
Amúgy még küzdök az olajzóval.
Szerintem egyszerűen rövid a láncvédő.
Most johetsz mecsekburgerezni Sanyival
Evvel így stabil 14-14,3v a kínai feszmérő szerint.
Érdekes hogy a még kínaibb maxwell multiméterrel mérve 0,2-0.3v al kevesebb az akksin mérve.
Tehát inkább a régi gyári konfig szerinti 13,8-14v közt tölt.
És mivel kézikönyv szerint 13,5-15v közt kell lennie a jónak így .
de végre megy............................még.
azért ezzel kicsit várok, hátha valakinek volt hasonló problémája, aztán ráolvasott és elmúlt. szívesen megúsznám a villa szétszedést.