Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felőlem leveheted az övéről.............de tuti hogy bemorcizik.
Mindenkit meg akar verni aki beszól neki...............képzeld el ha lelopnád a lánckerék anyáját.Brrrrr.
Ja nem csak eszembe nem jutott helyettesíteni ilyennel , me szétk....ta a menet az anyját...
Minden járt a fejemben még a sima műanyag önzáró is , de kibírok még egy hetet
Mé kéne egy ilyen fura?
Na vazze én hülye meg rendeltem gyárit...
Kawasaki.
Hát ammeg milyen anya a fogaskeréken?
Haló pori!

Én is ezt az átkozott pdoilert vettem meg, előre rakva az első lanckerek mögé.
Létezik hogy ezt a retket 8-9- re kell tekerni hogy lehessen látni némi olajat a láncon!?
Mert én meg épp avval küzdök hogy pl 4-5-6-7- en majdnem száraz volt a lánc...
Áh mahinál a fene régóta.Inkább ha van pici időm nekifutok,ha kifutok a limitből és nem kerek akkor félrerakom ha van időm ujra nekifutok.
Csak jó lesz mán... régóta mahinálsz vele. Ha baka monyát fújok a láncra, akkor is kerül a felnire mindenképp. (Liqui-Moly)
Nem hinném.Ezt a szart 1 óra alatt faragtam,beszerelni meg 1,5 alatt lehetett.
huwazze
ennyi melóból már átalakithattad volna borsásszíjasra az egészet
Itt van hogy van.
Egyenlőre,van időm tesztelni,nem hajt a tatár.............legalább motorozok.
Alul a lánckerék első részéről.De ez a fránya olaj folyik,bekúszik mindenhova és előbb-utóbb lekerül róla.Olajtól,és csepp beállítástól függ a dolog hogy mennyi.
És nekem eléggé kevés a védő ránézésre.Most vagy leveszem a cseppszámot vagy elé teszek valamit hogy a perdülettől leválló szemcsék ne érjék a gumit.
így a képen nem látszik, de akkor felülről kapja az olajat, és nem belülről a lánc az nem gond? mert szerintem nem, de nem mindenki ért velem egyet a motoros haWeri körből...
Ha beválik az egész cuccot megcsinálom hosszabban carboból.
Há bakker találj abban a kupiban este 10-kor.
Örültem hogy kifaragtam egy hulladék darab aluból ezt a szart.
Ezt a kókány megoldást
Nem volt 4 egyforma?
Mondjuk így egyedi a gép
leföstöd ha végleges, oszt nem látCCik majd
Egyenlőre még egy 10 km-es teszten vagyok túl de talán megvan a megoldásom.
Csúnya és ideiglenes de lehet segít.A kedvencem a 4 féle csavar.
pontosan olajozni mind a 2 olajoz, és ezerszebb jobb mint a spray.
Az olajzófejét lecseréltem olyanra mint a scottoileré most már a hátsó lánckerékre viszi az olajat
Nekem nem folyik,szilot bőven kapott gyárilag,mostmár értem miért,a lényeg hogy nagyobb tartály el se fér nekem,kívül van,nem tudom szinte sehova elrejteni,és szimpatikusabb az olajzófeje.
Az a szőrpamacs centikre a lánctól nekem idegen picit.
Elektromost nem vállaltam az idei elektromos zűrjeim miatt.
Nameg most a lajos akció miatt olcsóbb a scott mini.
Szal csak egyéni ízlés ami mérvadó,mind betölti a funkcióját.
a minit vettem meg de már gyárilag engedett magától, visszaküldtem kicserélték mert kipróbálták ott is, és ott is engedett a másik meg hogy nem tetszett a vákumos megoldás illetve a szabályzója, hogy függ a hőmérséklettől stb. A pdoiler-nek a szabályzóját feltettem a műszerfalra igy ha elkezd esni az esső csak előrenyúlok feltekerem maxra ha eláll visszább veszem és kész. Egy tartály olaj kb 6-10ezer kilométerre elég de ugye attól is függ hogy mennyit megy esőben
Mi volt a gond a scottal?
pdoiler van fent nekem is előtte scott volt de nem vált be a kék scott olajat mind a kettő dobálta a sthil lánckenőt viszont nem de állitólag a mol forest is jó