A motul sokaknak (nekem is) amíg be nem melegedett kissé ragasztotta a kuplungot, de ezt nem mindenki érzi így......mondjuk ahogy Zoli írta a durva állítón lehet, hogy kéne valamennyit állítgatni....ha eddig nem csinálta és most meg igen akkor rá kéne nézni, a bowdennel mi van?....nem lett nagyobb a holtjáték a karnál?
Én úgy gondolom,ha egy kicsit ránt az még elmegy,de ha már lefullad, azt nem ártana megnézetni valami hozzáértő szerelővel.
Engem biztos idegesítene,nem is kicsit
Azt is lehet csinálni amit FLevi írt, de azért könnyebb tologatni behúzott a kuplung karral
Az első 1000 Km-en picit ragasztotta a kuplungot utána már nem.
És segített a durvaállító.
Még meg is lepődtem hogy miatosz van elfelejtettem kuplungolni.
Egyesbe rakáskor rántott rajta.
korábban is észrevettem, h hosszabb állás után 1-esbe rakva (behúzott kuplunggal, mielőtt valaki viccelődne), nagyot ránt a motor. A holtjáték meg minden OK. Állítható a kuplungkarom, és jó távol van a markolattól, tuti hogy kiemelek vele!
Egész eddig nem volt zavaró, de legutóbb már le is fulladt (mert épp ezért elsőfék húzása mellett rakom sebességbe ilyenkor). Aztán az indítózást se engedte (behúzott kuplung és elsőfék, továbbra is egyesben), annyira össze volt ragadva.
Aztán üresben beindítottam, és nagyobb gázzal 1-esbe rakva (fék még mindig) szétvált...
Nóóórmális?
Sziasztok!Kellene egy kis segítség:)
Tavaly márciusban volt az sv650s motoromon egy kis szervíz...Olajcsere,olajszűrő,légszűrő,2db gyertya, fagyálló,fékolaj...Mindenből megkapta a legjobbat! A kérdés az lenne,hogy ha márciusban előtolom a barlangból, akkor olajcserét vagy valamit célszerű lenne cserélni, vagy elég csak egy tavaszi átvizsgálás? 2013-as szezonban 1000 km-t sikerült csak beletennem!Előre is köszönöm a válaszokat!SZép napot!
Engem biztos idegesítene,nem is kicsit
Azt is lehet csinálni amit FLevi írt, de azért könnyebb tologatni behúzott a kuplung karral
És segített a durvaállító.
Még meg is lepődtem hogy miatosz van elfelejtettem kuplungolni.
Egyesbe rakáskor rántott rajta.
Előtte meg nem.
Motul lett bele rakva?
Durvaállítót kéne alul baxtatni.
Sándor tanácsolta és így Ok volt.
Egész eddig nem volt zavaró, de legutóbb már le is fulladt (mert épp ezért elsőfék húzása mellett rakom sebességbe ilyenkor). Aztán az indítózást se engedte (behúzott kuplung és elsőfék, továbbra is egyesben), annyira össze volt ragadva.
Aztán üresben beindítottam, és nagyobb gázzal 1-esbe rakva (fék még mindig) szétvált...
Nóóórmális?
...ha állás során összetapad a kuplung, az olajcserétől megjavul, vagy más van a háttérben?
ha már egyszer sikerül kimozdítani, akkor onnantól jó, feltéve h heti legalább 1x használom...
S-es tehát lehet kényelmetlen lenne neked.
Csúsztak vele és helyreállították.
Szerintem magas is lesz picit mivel K4-es.
Tud vki esetleg erről vmit?
Tavaly márciusban volt az sv650s motoromon egy kis szervíz...Olajcsere,olajszűrő,légszűrő,2db gyertya, fagyálló,fékolaj...Mindenből megkapta a legjobbat! A kérdés az lenne,hogy ha márciusban előtolom a barlangból, akkor olajcserét vagy valamit célszerű lenne cserélni, vagy elég csak egy tavaszi átvizsgálás? 2013-as szezonban 1000 km-t sikerült csak beletennem!Előre is köszönöm a válaszokat!SZép napot!