nem, 100% hogy fojtatlan gép volt és ők tetették bele a fojtást pont ezért hogy a srác tudja vezetni. Kawasaki pl sok típishoz csak egy gázkart ad amivel nem tudsz teljes gázt húzni és máris megvan a fojtás Lehet hogy csak olyannal lehet ami még nem volt nálunk forgalombahelyezni de biztos hogy lehet már forgalomba helyezett motort fojtani
De annak a papírja már kint is 25-ös volt különben nem lehetett volna úgy forgalomba helyezni....2005 óta utólag még gyári oldalkocsit sem lehet feltenni, gyakorlatilag semmilyen átalakítást nem engedélyeznek...
Nyáron szervizeltem egy hornetet, fiatalabb srácé volt mint én és meg is lepődtem hogy hogyhogy vezeti rákérdeztem és elmondta, lehet külföldi motor volt és ők helyezték forgalomba ezt nem állítom biztosra de az biztos hogy kapott egy fojtást ha jól emlékszem a szívócsőbe meg egy kiegészítő elektronikát na meg egy papírt ami szerint 25kW
Csak első forgalomba helyezéskor lehet a kw-ról nyilatkozni, ha külföldről behozott akkor a kinti papírjának kell olyannak lennie ha meg itthoni a gyártó ad ki ilyen igazolást.
Az a papír nem kell, azt nem adták oda hanem az önkorinál maradt az első forgalomba helyezéskor, hidd el sok ilyen gép volt és van még ma is minden típusból amit forgalomba lehet helyezni. Biztos, hogy úgy van jól ahogy a forgalmiban van, elbaszhatták persze, de az azért elég ritka na meg az eredetvizsgán rögtön kiderül.
A 650-est nyugodtan vezetheted A2-vel. Amelyiknek a fojtatlan verziója 70kW alatt van azt vezetheted. Pl a hornetemet sem lehet már A2-vel vezetni mert 72 asszem forgalmi szerint. Csinálnak most is olyat, hogy x összegért beraknak valamiféle fojtást, lehet csak egy ütköző, hogy ne tudj teljes gázt húzni, kapsz hozzá egy papírt ami szerint fojtva van és egy másikat mi szerint beszerelte egy márkaszervíz aztán uccu mehetsz is A2-vel... Senki sem fogja lemérni a motorod teljesítményét
Jó párat vettek így újonnan, ma is bármelyiket meg lehet venni amiről van gyári bizonylat, hogy van ilyen és az összes injektorosról állítottak ki, nincs ezzel semmi baj.
Nem rég belekezdtem az sv 1000s-m átalakításába n-é, így eladó lett egy két dolgom, és még keresek párat!
Eladó: kuplung, fék munkahenger csövekkel együtt karok nélkül, csutka kormány, komplett S-s villahíd, Öhlins progresszív sport rugók (új, nem lett beépítve!), első féknyergek, ülés púp, teli idom szett, fejidom, első lámpa, tükrök, plexi (karbonfóliával bevonva)
Keresek: hosszabb gázbovdent, km óra hátulját gyári n-ét!
Persze.
Senki nem kérdőjelezi meg egy forgalmi adatait csak ha azok nyilvánvalóan szarok.
És mivel soroztatban kapták annakidején ezért senki nem fog vele foglalkozni.
annyi baja van a motornak hogy egy kicsit be van horpadva a tank de ennyi