Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és az eredetiségvizsgán mit néznek?

annyi baja van a motornak hogy egy kicsit be van horpadva a tank de ennyi
Az önkoris nő ahogy nézett rám ha egy bötű is eltért volna kinyír.
tudnám hol voltak ilyen állapotú sv-k ilyen áron amikor én akartam venni
nem, 100% hogy fojtatlan gép volt és ők tetették bele a fojtást pont ezért hogy a srác tudja vezetni. Kawasaki pl sok típishoz csak egy gázkart ad amivel nem tudsz teljes gázt húzni és máris megvan a fojtás Lehet hogy csak olyannal lehet ami még nem volt nálunk forgalombahelyezni de biztos hogy lehet már forgalomba helyezett motort fojtani
Nekem sajnos nem ismerős, a km nagyon kevésnek tűnik és ha megveszed az eredetvizsgát csináltasd meg, de úgy, hogy ott legyél.
De annak a papírja már kint is 25-ös volt különben nem lehetett volna úgy forgalomba helyezni....2005 óta utólag még gyári oldalkocsit sem lehet feltenni, gyakorlatilag semmilyen átalakítást nem engedélyeznek...
köszönöm szépen a segítségeket
hétvégén nézem meg ha úgy alakul akkor nyugodt szívvel megveszem.
Illetve ilyen fojtásokat hol végeznek?

És erről a motorról lenne szó http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s_25kw_forgalmiba
n-7480428
Nyáron szervizeltem egy hornetet, fiatalabb srácé volt mint én és meg is lepődtem hogy hogyhogy vezeti rákérdeztem és elmondta, lehet külföldi motor volt és ők helyezték forgalomba ezt nem állítom biztosra de az biztos hogy kapott egy fojtást ha jól emlékszem a szívócsőbe meg egy kiegészítő elektronikát na meg egy papírt ami szerint 25kW
De, és az volt 25KW-ig jó, ma ugyanennek a megfelelője 35KW-ig jó, ezért vehettük meg Anitának az XJ-t, az 32 asszem.
Akkor nem A2 vót.
Hááát nem csak, de az sem jött rosszul.
Csak első forgalomba helyezéskor lehet a kw-ról nyilatkozni, ha külföldről behozott akkor a kinti papírjának kell olyannak lennie ha meg itthoni a gyártó ad ki ilyen igazolást.
Régen inkább a teljesítmény adó miatt csinálták.
Az a papír nem kell, azt nem adták oda hanem az önkorinál maradt az első forgalomba helyezéskor, hidd el sok ilyen gép volt és van még ma is minden típusból amit forgalomba lehet helyezni. Biztos, hogy úgy van jól ahogy a forgalmiban van, elbaszhatták persze, de az azért elég ritka na meg az eredetvizsgán rögtön kiderül.
Magyarországon. Semmi sem lehetetlen.
aha akkor a tulajt majd holnap megkérdezem hogy megvan neki ez a papír és ennek a papírnak mi is a pontos neve? gyári bizonylat hogy 25kw-s?
A 650-est nyugodtan vezetheted A2-vel. Amelyiknek a fojtatlan verziója 70kW alatt van azt vezetheted. Pl a hornetemet sem lehet már A2-vel vezetni mert 72 asszem forgalmi szerint. Csinálnak most is olyat, hogy x összegért beraknak valamiféle fojtást, lehet csak egy ütköző, hogy ne tudj teljes gázt húzni, kapsz hozzá egy papírt ami szerint fojtva van és egy másikat mi szerint beszerelte egy márkaszervíz aztán uccu mehetsz is A2-vel... Senki sem fogja lemérni a motorod teljesítményét
Jó párat vettek így újonnan, ma is bármelyiket meg lehet venni amiről van gyári bizonylat, hogy van ilyen és az összes injektorosról állítottak ki, nincs ezzel semmi baj.
mert egy forgalmit h lehet elbaszni?
csak azért olyan fura hogy 25kw papírja van de azért a hangjából sztem lehet hallani h nem 36-37 le van alatta.
Sziasztok!

Nem rég belekezdtem az sv 1000s-m átalakításába n-é, így eladó lett egy két dolgom, és még keresek párat!

Eladó: kuplung, fék munkahenger csövekkel együtt karok nélkül, csutka kormány, komplett S-s villahíd, Öhlins progresszív sport rugók (új, nem lett beépítve!), első féknyergek, ülés púp, teli idom szett, fejidom, első lámpa, tükrök, plexi (karbonfóliával bevonva)

Keresek: hosszabb gázbovdent, km óra hátulját gyári n-ét!

Érd: 06705701832
balogh003@hotmail.com
Persze.
Senki nem kérdőjelezi meg egy forgalmi adatait csak ha azok nyilvánvalóan szarok.
És mivel soroztatban kapták annakidején ezért senki nem fog vele foglalkozni.
áhá
mert kinéztem egy 2004-s a forgalmiban 25 kw van írva akkor azt mondod ha úgy alakul simán meg is lehetne venni?

Annakidején elég sokat papíroztak le elsőre így.
A meglévőket nem baxtatják.
Ne NKH-hoz vidd hanem magánhoz.
Padjuk sem lesz.
Oszt annyi.
de ezek szabályosak is? értem úgy hogy rendőr vagy műszaki
vizsgán nem lehet gebasz?
Természetesen.