Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kikkel mész és mikorra tervezed?
Tavaly nyáron mikor nászúton voltam, itt is voltunk a Minimondusnál Nagyon jó hely, megéri benézni
Minimundus...

De Lavamündnél menjél föl-le,amúgy is el leszel foglalva a kanyargással.
Még ami nekem játszik akár a kemping is. Zuhanyozni lehet ott is és talán olcsóbb majd kiderül mennyivel Szerencsére kajára nem kell sokat költsek, nem is fér sok belém. Nem úgy mint egyesekbe itt


Még van valami érdekes ezen az útvonalon ?
Pont belefér,reggeli közértből,este vacsi bárhol,napközben szenyó......ha Laller addig véletlenül megmotorosodna,akkor Hambiiii!
3napra terveztem. Első nap elmenni valahova Mangart környékére, szállás keresés alvás stb. Második nap ott körbemotorozni amit kell nézelődni irány Grado 4körülre odaérni, szállás keresés fürdés vagy fordítva. Harmadik nap haza. 1500km-t számoltam 20euros szállással 200euroba bele kéne férjen

Mangartra felmenni is útdíj van ?
Mangartra is van már belépő,5 euro.
Utoljára 22euróért aludtam Bledben,de ennél olcsóbb is van sztem Szlovéniában.Ezt a kört 3 naposra tervezd,hogy nézelődni is tudjál.
ÍÍÍ ez tetszetős úgy érzem jobb arra mint egy Grosglockner

Szállás árakról mit tudsz mondani? utat sajnos nem tudtam megnézni, szlovéniába nem járt még a sztrivájv
Postojna mellett a predjamai vár,Mangart...
ja,picit igazítottam rajta...

mangartra fel,meg lavamündi szerpentin kihagyhatatlan!
Nem rosszak, bár nem is halk egyik sem, mondjuk karbont még nem próbáltam... (bocs , hogy belebeszélek) :)
erre járt már valaki ?
egy jó hornet
Azt nem ismerem.
Kicsit makrancos kezdésnek.
Vagy 650 vagy valami sornégy.
Azt ha nem húzza tényleg nem megy.
Viszont az ezrest ha nem húzza akkor is seggberúgja.
És a Lazer?
Zajos,szar minőség.
Maradok a marushinnál.
Én azért lépcsőznék, pláne ha előtte nem volt semmi komolyabb motorja jó dolog az ha nem kell félni a motortól
Zoli,volt már AGV-sisakod?
Mit hallottál róluk?
Hát csak nem.
Szerintem ha óvatosan kitapasztalja,nem feszegetvén a határokat az elején,akkor nem lehet baj
Mondjuk hamar pofáraesik vele és utána jobb lesz ezen tapasztalattól.
Bár igazából a mostaniakon egyszerűen látszik az igazán aprólékos tervezés.Olyan apróságok mint a minden egyes csavar rozsdamentes,gyárilag 90 fokos szelepek,gyárilag fém fékcső,állati masszív szinterezés a vázon ...............mondjuk a kábelezés igen kusza,Mint egy esetlen pókháló.Azt tanulhatnák a japóktól.
Szerintem is
Vegye.