Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utast kicsit zavarja, de nem annyira mint ha neki kellene hátizsákot felvennie helyette
én sem használok hozzá (még)
De tervezek hozzá csinálni egyet. Le szoktam ragasztani alatta az idomot rag.szalaggal,h nem dörzsölje le a fényezést.
Ez nem ugyan az a relè,amit oOKopaszOo belinkelt
Jó ez is?Mert ilyen relèt èn is làttam 3000-èrt.de ez teljesen más mèg ránèzèsre is
Nem tudom hol nézed, de ezt az egyszerű louis-os cuccot szerintem a legtöbb helyen megkapod 3-4 ezerért: link
a darázsgarázsos jobban tetszik mert nem olyan nagy meg az a 2*15liter szerintem már bőven kisegitene
az ülés alá tenném mindenképp a pántokat meg az idomra tennék ragasztószalagot mert nem mindig lenne használva csak ha nem elég a tanktáska ( hosszabb utakra vagy több napokra)
nincs előtte ellenállás sima 21w izzó van benne
Most nèzem,olyan 10e. Ft
a relè.
Simán elfér rajta minden lábastól-utasostól.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Csak kell az idomra fólia vagy kacsaszalag.
Köszi
Neked milyen ellenállás,vagy relè van a mini index elött?
megoldható hogy elférjen, nekünk is sikerült nagynehezen, csak tényleg arra figyelj hogy ne a táska platniján üljön. Mi arra a platnira tettünk még egy zselés nyeregalátétet(decathlonos lovas cucc), de hazafele 600km-en így is haldoklott már.
2 fajtát néztem ki én is az olcsóbbikból
egyik
másik

nekem igazából mini indexek vannak fent szerintem abba tuti nem érne bele inkább az a fő kérdés hogy az asszonynak a lába elfog-e férni tőle
Nekem occsóluiz-féle van. Eléggé előre kellett húzni a táskát, hogy a gyári indexek elférjenek, így viszont nem tudta rendesen beakasztani a csizma sarkát a lábtartóba. Keret nem kell, de jól meg kell tömni a táskákat, és alaposan leszíjjazni, különben nagyon mocorog. És az idom éléhez érdemes szigszalagot ragasztani, vagy lefóliáztatni, mert összekarcolja. Annyira nem mondanám gyorsan a fel-levételt, reggelente egy fél óra elment mire sikerült megoldani a rögzítést. És mindenképp az ülés alatt vezesd el a táskákhoz tartozó platnit, különben asszonnyal mégegyszer nem mész el nagyobb túrára
üdv
Olyan kérdésem lenne hogy aki használ a motorra oldaltáskát hogy ahoz kell-e valamiféle keret vagy csak ha néhanapján kell akkor felteszem és kész, illetve az utast mennyire zavarja elfér tőle a lába?
ne aggódj lassan itt a hó szezon, lapátolás jót tesz majd
Azt most kéne.
Nemmerek beleugrani a ruhába.
Zoli32 megmondta a frankót
Helyes
Majd szóljatok előre mert akkor egy héttel előre koplalok, hogy megtudjak enni egy hambit :)
Az idomos SV-n még OK a ledes index - főleg az újabbnál, de a töklámpás nakedhez sztem abszolút nem illik. Vásárlás után egyből vettem rá 4 gyárit (vagyis annak kinézőt).
Pláne sürgős lett, mikor megnéztem a rajta levőket működés közben: az első mini izzós alig látszott, a hátsó halogénes látszott, de fehéren villogott
Azon mondjuk gondolkodom, hogy veszek 4 sárga LED égőt hozzájuk kínából. Csak akkor már relé is kell, annyit meg nem ér az egész herce-hurca
Szerintem egy ledes indexet ami minőségi jobban észre lehet venni, feltűnőbben villog. Figyeld csak meg amikor egy új merci vagy audi mögött mész a féklámpája és az index is olyan hirtelen villan fel
N-gem ugyan nem fenyeget az a veszély, hogy lecserélem ledesre azt ami van, mert nem tetszik és nem is szeretnék ott a kábeleket mókolni.
Csak tényleg nem vágom, hogy milyen technikai, kényelmi vagy egyéb más előnye van a gyárilag izzós indexel szemben.

De azt elfogadom, hogy divatos, modern és esztétikusabb, mint a hagyományosak, de ez nekem pl nem számít "előnynek".
Én úgy vagyok vele, hogy így is letolnak a kocsik a picsába, ha meg az indexemet is kisebbre veszem akkor meg azt se látja, hogy kanyarodni akarok mert alapból vakhangya.

Vannak jó ledes indexek de a miniledindexhűdejó.........baromság.
Egyik spanomnak olyan volt felrakva ment előttem nappal és sose láttam, hogy villogna neki, ő meg azt mondta, hogy használta.
Féklámpáját néztem, hogy lassít és lassítok én is mert nemtudtam, hogy most beakar-e fordulni vagy sem....
Pláne a 20 forintos ellenállással.
Takarekosabb