"Csak azért gondoltam mert előttem már sokan megcsinálták és mindenki szerint jobb lett " A mindenki nem te.Te hogy éled meg a szelet az új motorod nyergében?Nem szükséges a tömeg után menni,szerintem.CBR 900,16 colos első kerékkel szerelt gyárilag.Sokan lecserélték mert.........én nem,jó volt úgy.Motoroztam sv650 társaságában előttem hajtott két személlyel,össze kellett magam szednem hogy tartsam a tempót Röviden,a saját tapasztalásod alapján dönts.
Szia! Köszi a jó tanácsaidat.
Csak azért gondoltam mert előttem már sokan megcsinálták és mindenki szerint jobb lett . Az első teló progressziv rúgó+olaj +szimmering csere ha sikerül, a hétvégén meglesz.
Sajnos a súlyomhoz nem lehet hátsó rúgót választani mert hol egyedül motorozok hol pedig utassal.
Ezért gondoltam én is komolyabb, szélesebb határok között állítható hátsó gátlóra , hogy esetleg jobban belehet állítani a két módozat közé.
Hangsúlyozom CSAK túrázni szeretnék de azt relatíve biztonságosan és kényelmesen.
Sziasztok!
Boldog SV650N tulajdonos lettem (2004-es évj.)
Már most azon gondolkozok, hogy tudnám átalakítani saját ízlésem szerint
A gyári nagy csúnya rendszám tábla tartót szeretném lecserélni kicsire.Valakinek lenne erre valami occsó megoldása?
Vagy ha valakinek már le van szerelve a gyári,és a felfogatásáról valami méretezést tudna küldeni,akkor legyártanám magamnak a kis rendszámtábla tartót.
Minden értelmes hozzászólást meghallgatok.
Előre is köszi a segítségeket
Miért gondolod ,hogy egy sv (turamotor) himbilimbi jobb lesz egy full pályára tervezett sportmotor futóművétől? Félre ne érts! Nem fikázom a motorod. Sőt.... Én már épitettem át sv-t ilyen módon, de szart sem ér.
Parasztvakitás a gixxerteló meg a radioaktiv fék, stb. Egy fos lesz az egész!
Javitani akarsz rajta?
1. uj első rugók a gyári telóba. öhlins, hyperpro +olaj
2. Egy komolyabb hátsó gátló. (ami sv-be való) És bele a sujodhoz való rugó.
3. Elmész egy futómüves szakemberhez aki ezt összelövi.
Kevesebb léből kijön mint a sok furás faragás,gányolás, bontóba járás a semmiért......
Remélem segitettem!
Nekem jó volt. Próbáld meg kicseréltetni. A 2006-2007-es megy csak bele. Van egy műanyag lap az akksitartó és a teleszkóp között, csillagcsavarhúzós csavarral jön le. Csak ezt kell levenni.
Köszi Tomika86!
Neked a KAWA teló megfelelően működött? Ha igen akkor megpróbálom kicseréltetni a bontóssal. Ha nem sikerül akkor neki megyek a fűrésszel!
KÖSZI MINDENKINEK!
Le mértem, a gyári legnagyobb átmérője az 75mm amit bele tennék az pedig 85mm. Úgy nézem ennyi különbség elférne ott, ennyi hely még akadna.
Az utolsó képen látható az a közel 40mm ami a furat közepek között van és a gáztartály már felütközik a műanyaghoz.
Szerintetek neki álljak kifűrészeléséhez?
Köszi!
Szerintem ez hatszázasé.
Azon van luk a gáztartály közepén.
De igazából az akkudobozban nem az allján van az akksi.
Van egy tálca meg egy gumibizbasz és egy felsőbb peremre támaszkodik.
Simán kikanyarítottam a sarkán ami kellett és egy megfelelő méretű kerettel még asszem 1,5 centit emeltem rajta.
Fiúk, Köszönöm a gyors válaszokat! Újra lemértem, sőt lefotóztam. Esetleg az is megfordult a fejembe, hogy a bontós esetleg nem megfelelő gátlót adott el nekem. Légy szi' nézzétek meg ez lenne a megfelelő gátló? Íme a képek.
Üdv!
1,5 centivel alacsonyabb aksi létezik, ami ugyanazt tudja mint a gyári, igaz némivel drágább sajnos.
Ha a 4 centi az 4 centi, akkor viszont jó kérdés, hogy hova tudod betenni, mert olyan kicsi aksi nem nagyon van :(
BUÉK! Sziasztok! Új vagyok itt, ezért bemutatkoznék: Horváth János vagyok, Gyöngyössolymosi lakos, polgári foglalkozásom karosszéria lakatos. Kicsi gyerek korom óta motorozok, ami nagy idő mivel sajnos idén leszek fél évszázados. Leginkább enduróztam de 2010-es balesetem óta /gerinctörés/ a doki végleg eltiltott a motorozástól. Én is vallom azt a nézetet miszerint " motorozás nélkül lehet élni, csak nem érdemes", ezért megfogadtam ha még egyszer tudok a saját lábamon járni akkor fogok tudni újra motorozni is. Miután megtanultam járni be kellett látnom nehéz terepre saját érdekembe már nem mehetek. Cselekednem kellett gyorsan, eladtam a régi motoromat /Suzuki drz 400 E+SM/ és azonnal vásároltam egy 2006-os Suzuki SV 650N-t. Ez történt 2013 nyár végén,az óta boldog SV tulaj vagyok. A motort rendkívül jónak tartom, kivéve a futóművet. Sebaj gondoltam erre is van megoldás végig olvastam a témában Frpeter SV-s oldalaát az utolsó szó-ig.
A Dec 28.-i utolsó gurulás után kihasználva a szabadidőt szétszereltem a mocit és megpróbáltam beszerelni az előzőleg megvásárolt 2005-s 1000-es GSXR hátsó telót. Ami természetesen nem sikerült.
Itt jönne az első kérdésem, a GSXR teló gáztartálya miatt kifaragott akkumulátor tartó az stimmel, de akkor hogyan fér el az akksi?
Mivel így ránézésre függőleges irányba kb 40mm-nyit belógna a gáztartály az akksi helyére.
Kérek mindenkit aki tud segísen!
Szeretem ezt a mocit, feljavítani szeretném nem szét barmolni!
Elnézést ha így elsőre kicsit hosszú voltam, ígérem későbbiekben rövidebb leszek!
Köszi! Sziasztok! jamesz.
Csak azért gondoltam mert előttem már sokan megcsinálták és mindenki szerint jobb lett . Az első teló progressziv rúgó+olaj +szimmering csere ha sikerül, a hétvégén meglesz.
Sajnos a súlyomhoz nem lehet hátsó rúgót választani mert hol egyedül motorozok hol pedig utassal.
Ezért gondoltam én is komolyabb, szélesebb határok között állítható hátsó gátlóra , hogy esetleg jobban belehet állítani a két módozat közé.
Hangsúlyozom CSAK túrázni szeretnék de azt relatíve biztonságosan és kényelmesen.
Boldog SV650N tulajdonos lettem (2004-es évj.)
Már most azon gondolkozok, hogy tudnám átalakítani saját ízlésem szerint
A gyári nagy csúnya rendszám tábla tartót szeretném lecserélni kicsire.Valakinek lenne erre valami occsó megoldása?
Vagy ha valakinek már le van szerelve a gyári,és a felfogatásáról valami méretezést tudna küldeni,akkor legyártanám magamnak a kis rendszámtábla tartót.
Minden értelmes hozzászólást meghallgatok.
Előre is köszi a segítségeket
Parasztvakitás a gixxerteló meg a radioaktiv fék, stb. Egy fos lesz az egész!
Javitani akarsz rajta?
1. uj első rugók a gyári telóba. öhlins, hyperpro +olaj
2. Egy komolyabb hátsó gátló. (ami sv-be való) És bele a sujodhoz való rugó.
3. Elmész egy futómüves szakemberhez aki ezt összelövi.
Kevesebb léből kijön mint a sok furás faragás,gányolás, bontóba járás a semmiért......
Remélem segitettem!
Erről a motorról tud valaki valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-73
92465
Köszi!
Neked a KAWA teló megfelelően működött? Ha igen akkor megpróbálom kicseréltetni a bontóssal. Ha nem sikerül akkor neki megyek a fűrésszel!
KÖSZI MINDENKINEK!
Az utolsó képen látható az a közel 40mm ami a furat közepek között van és a gáztartály már felütközik a műanyaghoz.
Szerintetek neki álljak kifűrészeléséhez?
Köszi!
Régen volt.
Azon van luk a gáztartály közepén.
De igazából az akkudobozban nem az allján van az akksi.
Van egy tálca meg egy gumibizbasz és egy felsőbb peremre támaszkodik.
Simán kikanyarítottam a sarkán ami kellett és egy megfelelő méretű kerettel még asszem 1,5 centit emeltem rajta.
1,5 centivel alacsonyabb aksi létezik, ami ugyanazt tudja mint a gyári, igaz némivel drágább sajnos.
Ha a 4 centi az 4 centi, akkor viszont jó kérdés, hogy hova tudod betenni, mert olyan kicsi aksi nem nagyon van :(
Tudom hogy a GSXR teló már megvan. De Kawasaki ZX10 2006-os teló átalakítás nélkül is beférne, nekem az volt a 2006-os SV650-emben.
Nekem a 2005-ösön csak másfél volt talán.
Rétegelt lemezből egy kis keretet csináltam emelésnek.
Annyival megemeltem az akksit.Kivágtam az ülésből a szivacsot ami tartja felül az akkut és öröm,bódottaság volt.
A Dec 28.-i utolsó gurulás után kihasználva a szabadidőt szétszereltem a mocit és megpróbáltam beszerelni az előzőleg megvásárolt 2005-s 1000-es GSXR hátsó telót. Ami természetesen nem sikerült.
Itt jönne az első kérdésem, a GSXR teló gáztartálya miatt kifaragott akkumulátor tartó az stimmel, de akkor hogyan fér el az akksi?
Mivel így ránézésre függőleges irányba kb 40mm-nyit belógna a gáztartály az akksi helyére.
Kérek mindenkit aki tud segísen!
Szeretem ezt a mocit, feljavítani szeretném nem szét barmolni!
Elnézést ha így elsőre kicsit hosszú voltam, ígérem későbbiekben rövidebb leszek!
Köszi! Sziasztok! jamesz.
Buék!
Eladó sorba került a motorom. Ha valaki keress egy jó Sv1000 N-t ajánljátok kérlek! Többen ismeritek a motor életét...
Nézd meg, vedd meg, élvezd!