Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kocsival sanszos.
B.U.É.K!....és holnap gurulás, akinek van kedve jöjjön, egyenlőre egyedül megyek.
A Freewind közepesen magas. A túrasport gépek kempingbicajok mellette, de pl. a 800-as BMW GS jóval magasabb. Szerintem ebben az árkategóriában magas motor talán a régebbi enduro/supermoto lehet. Pl. DR, XR,stb...
Rájuk kell ülni, az ingyé van.
Az SV és a freewind két homlokegyenest más motor.
Próbálj rá az 1200-as banditra.
Bár drágább mint a 450e.
Köszi! Suzukit én is néztem de jelenleg nem szeretnék 450000-nel többet költeni, ezért gondoltam az év-re, esetleg még a suzuki freewindre.
Szerintem az sv is kicsi lesz.
Inkább egy suzuki dl 1000-es,vagy egy BMW gs 1200 a te méreted.
De ez csak az én véleményem.
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és szeretném megkérdezni, hogy a 196 cm-es magasságomhoz és 130 kg-hoz megfelelő méretű e egy SV vagy inkább más irányba nézelődjek. Nem volt még saját motorom, eddig hornettel és frazerrel mentem, de azok meglátásom szerint nekem alacsonyak voltak.
Ők fognak tudni segíteni szerintem:
http://motoralkatresz.eu/oldalak/18/
Sziasztok ki tudna nekem segiteni alkatrész ügyben.sv650 s 2004 év végi fékpedál és a konzola is kellene.segitséget nagyon megköszönném.
Igyekszem.
Idén is az idővel áltam a legrosszabbul.
Meg túl sok vackot vásároltam.
Én a 4 naposokat nézegettem, májusban is lesz, de előtte a 3 napos húsvét.....talán arra rá lehetne röppenni..
Kérdés mennyit tudok elmenni jövőre.
Nyilván kívülről rozsdás, de az kit érdekel? ....az a lánc még elmegy egy jó szezont....vagy kettőt...
Drágán adod.
Az van írva a láncra a rozsda alatt hogy GWX...............nagy erőlködve próbáltam rájönni és kiderült hogy RK lánc.
8000-nél már rajtavolt az ajándék rozsdával együtt.
Próbáltam állítani az elmúlt 20e alatt de nem sikerült.
Ugyanott volt jelen.Még két és fél gömböc van legalább.
Remélem a következő szezont kibirja a rozsdás cucc.
van egy eladó hornetem, nem érdekel ?
Ez most egy másik.
A szemét 12 évig birta.
te nagyon olcsón vetted azt az autót ?
nem fogod állandóan állítgatni egy darabig egyiket sem kell állítgasd, amikor kezdi megadni magát a lánc akkor kezd el nyúlni, addig nagyon lassan nyúlik
Én a leggyengébbet tettem az ezresre, eddig 15000-et mentem el vele és még nem is állítottam rajta, nemrég láttam, hogy kicsit szakaszosan kezdett nyúlni.... ........tapasztalat van bőven, a gyári erősségűvel (bár olyan DID-ből tán már nincs is csak erősebb) kb 20000-et lehet elmenni, de használattól függően többet-kevesebbet is....és nyilván ha erősebbet veszel akkor az annyival többet is bír... ....azért az elég gáz lánc aminél állandóan állítgatni kell...
Köszi, látom írja hogy jó sv-re is. Hát a 2000km az elég kevés tapasztalatnak. 10.000km körül lenne valakinek tapasztalata az jó lenne. Egy láncnak szerintetek kb mennyit kéne elmennie hogy "jó"-nak mondhassa az ember? 20.000km?
A szakítószilárdság jelenti az erősebbet (kN),de meg szokták adni hogy hány LE-ig ajánlja :)

Tesómnak D.I.D 530ZVM-X Gold (108 szemes) erősített láncot rendeltem (46,3 kN),ami elvileg 250+ Le,és az eddigi 2000Km alatt nem kellett állítani rajta
Magamnak is ilyen 530ZVM-X-et vettem és bízom benne hogy megérte a plusz pénzt
Teljesítményhez képest mindenképpen erősebbet akarok venni, ne kelljen állandóan állítani mert nyúlik. Ebből igyekszek minél jobbat megvenni. Melyik jelenti az erősebbet vagy hogy van megadva?
Üdv.
K1-es 650-es sv kipufogójáról nem tud valaki valami bontott ábrát?
Konkrétan az érdekel,hogy mi van a dobjába.
Vagy valaki közületek nem próbált még gyári kiput kiherélni?
Tárnok Sóskút határáig legurulok a libertyvel

Amúgy monnyuk Párkány