Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az általad keresett cuccok össz értéke saccolok KB 300-400e.Papírozással együtt.Talán.Jó esetben.
Ha 350-ért vetted akkor mondjuk KB 750-e be lesz a motor.

K6-ból épp fenn a hahun van 650-ért és 750-ért is.
De még a 83-ast is elhozhatod sanszosan 7-750-ért.

Tehát a roncsot 350 alatt véve jössz ki jól belőle.

Ez a GTK.
ja, akkor bocs, attól jóval olcsóbb volt:), az mi hogy gtk gyanús?
A nullak lemaradtak a ket szamrol de a vazcsere eleg gtk gyanus.
Hát azért attól kicsit több volt, de szerintem megérte, mert annyiért amennyit te írtál, annyiért egy sz*ros gumit nem veszel...
Volt fűtészerelő srác is de tervezni a hülyébbik öcsém tervezte.

Cél az autómatizálás legmagasab foka.
Ami pici ujratervezést igényel.
Gyakorlatilag visszatekeredik a melegvíz a pufferekbe.
Valami hidraulikus váltóból.
Nem értek hozzá de tuti menni fog.
Nem adja fel.
Annyi elektronyikus kütyü van hogy külön programozza öcsi.
Azt má tudjuk hogy a kazán és a kémény igen jó.500 fokos gázhővel egy szem füst sincs.
Nekem meg van egy vagon csomagoló kartonom amit gyűjtök már 3 hónapja.
Gondolom ezt nem saját kezűleg csináltátok?
A két puffer kurvajó.
Simán felmelegítette egy fűtésre 75 fokra egy rakásra a kazán.
Csak a radiátorokig nem jut el.
Ha ölelgetjük akkor frankó.
Otthon.
De most már gázzal tudunk fűteni.
Le kellett engedni a 2 maxi dalekből a vizet.
Kell egy 3. szivattyú.
Ez a következtetés.
Bolt vagy otthon?
Viszont bokáig vízben járni me elbaxták a fűtést mégjobb.
Az Andrettiben még mindig jó a pizza...
Ez a motor így olvasottak alapján 30-35E ft és kb Ugye nem vetted drágábban?!
Helló. amire figyelni kell: ne kopogjon a motorja és talán a kuplung az ami elkophat, nekem a kuplung zörgött egy minimálisat.Valószínűleg a kulungkosár volt.
És a többi amit bármelyik motornál nézni kell. Futómű-fék és hogy volt szervizelve. Egyébként 2006-tól van fekete váz.
Uhh................váz?

Vettél egy blokkot?
Remélem olcsó volt.
Helló,
jogos a kiegészítés, tehát a következőkre lenne szükségem:
-váz
-első lengéscsillapító 2 db
-első kerék+ egy tárcsa
-olaj+víz hűtő
-szelepfedél (első)
-kipufogó könyök(első)
-első sárvédő
Ez egy s kivitel de n-esre alakítanám, szóval kell még :
-kormány
-felő villahíd, lámpa, meg még biztos egy-két apróság

Üdv Ádám
Jó lenne leírnád mi kell.
Nem nekem hanem a bontósoknak lenne könnyebb.
Helló Mindenki!
most vettem egy 2006os sv 650est. (törötten), ha valakinél véletlen bontódik ilyen, szívesen felvenném vele a kapcsolatot:)

Üdv Ádám
Sziasztok.
1000-es sv-t szeretne venni egyik haverom,2005 évjárattól. Ugy tudom hogy 2005-től már fekete színű a váz,gondolom ez mindegyik 1000-re igaz.Mire érdemes odafigyelni egyébként?Előre is köszi a segítséget.
Mindenből vannak/voltak.
Hello!Papíron 25kw-os gépek vannak csak.A valóságban mind fojtatlan.Mint pl. az enyém,ami nem eladó.Csak az infó miatt írtam.Csá.
Üdv
Sv 650-ből vannak 25kw-os papírral rendelkező motorok? vagy ezeket nem lehetett vissza fojtani?
Köszi.
Fr-től tudsz.