Illetve van bonyolultabb módszer na meg a veszteségmérés, de azt kevés helyen alkalmazzák, többnyire csak mondják, hogy igen, de valójában mérnek végnyomást és ha az jó akkor azt mondják, hogy mértek veszteséget, de az jó volt....
Van rá mód, de az persze nem biztos...pl. ami nekem vagyon szinkron teszter valamennyire ad jelet, hogy jó-e, de ha amúgy jó a kompresszió akkor erre nehéz következtetni hézagmérés nélkül.
korábban említették páran, hogy a hátsó henger szereti csipegetni az olajat nagy motorféken. Eddig 4ezer alatt semennyit nem evett. A túra felénél ránézek a kémlelőre, és a minimum alatt volt az olajszint. 6-700km szerpentin alatt megevett egy keveset, min-max között középen volt az olajszint amikor indultam otthonról. Kicsit meglepődtem azért, nem gondoltam volna hogy ennyire jelentős. Szerencsére a visszajelző még nem jelzett, de azért vettem egy liter olajat kinnt, nehogy a hazaúton érjen meglepetés.
Mondjuk ezt jó néhány itteni fórumon beírt hsz üti nagyon.
Főtengelyes,olajzabáló CBR RR-ek,feszültségszabálzót,generátort leégető gyakorlatilag minden japo,Az R1 elfütölte a blokkot valami teszten.........igaz szinte mindegyik.
Akkor a rönyó motoros nissanok és még sorolhatnám ami simán megdönti ezt az őskorból a magyarokra csontosodott dogmát.
KB 15 éve vagy még több a japánok is európában gyártatnak mindenfélét.
Szinte nincs különbség egyik gyár termékében se.
Vannak jó és megbízható tipusok és szériák és vannak szarok.
Gyártó nemzettől függetlenül.
Szóval nekem a Japán egyet jelent a megbízhatósággal!
Nem mondom, hogy nincs jobb, szebb, illetve bármely tekintetben a Japánt felülmúló motor, de nekem nem kell!
Én autóban is a Japánra esküszöm, (Toyotát hajtok)!
Hmmmmm,..............a gt kaphato mar csak.annak az uj ara 3,5 milla ket dobozzal abs el.
Nem mondanam hogy az 1.3 milla tul sok lenne.
Az enyemhez hasonlo r est most kb kb 1,7 ert lehet behozni plusz a papirok.
Kb 1,9.
1,5-1,6 ert van benn a szlovak uton egy kisse extrazott plusz papirok az 1,8bol megall.
Jelenleg uj 2013 as r es harommila.
ez a legnagyobb hátránya de most komolyan valahogy soknak találom azt a 4500eurot igaz hogy sok extra van rajta. VAgy enyire tartja az árát a triumph ?
Hogyan lehet szelepzárást ellenőrizni megbontás nélkül?
(Legalább is asszem...)
Főtengelyes,olajzabáló CBR RR-ek,feszültségszabálzót,generátort leégető gyakorlatilag minden japo,Az R1 elfütölte a blokkot valami teszten.........igaz szinte mindegyik.
Akkor a rönyó motoros nissanok és még sorolhatnám ami simán megdönti ezt az őskorból a magyarokra csontosodott dogmát.
KB 15 éve vagy még több a japánok is európában gyártatnak mindenfélét.
Szinte nincs különbség egyik gyár termékében se.
Vannak jó és megbízható tipusok és szériák és vannak szarok.
Gyártó nemzettől függetlenül.
A Triumph is szép, csak hát.....
Szóval nekem a Japán egyet jelent a megbízhatósággal!
Nem mondom, hogy nincs jobb, szebb, illetve bármely tekintetben a Japánt felülmúló motor, de nekem nem kell!
Én autóban is a Japánra esküszöm, (Toyotát hajtok)!
Egy szóval vagy japán, vagy semmi!
Nem mondanam hogy az 1.3 milla tul sok lenne.
Az enyemhez hasonlo r est most kb kb 1,7 ert lehet behozni plusz a papirok.
Kb 1,9.
1,5-1,6 ert van benn a szlovak uton egy kisse extrazott plusz papirok az 1,8bol megall.
Jelenleg uj 2013 as r es harommila.