Mert máshol van a kulcs helye és rajta van a műszerfal tartó....ezért kell akkor az egész hóbelevanc.. ...gondolhatod, hogy ha nem így lenne akkor mindenki így alakítaná át a gépét...
Saját megoldásban a következők kellenek.
(nem én Vanyek úr művelte ezt)
-jó alumínum hegesztő ismerős
-1db bontott S-es villahíd(eladáskor vissza lehessen alakítani)
-megfelelő vastagságú aluminum tömb KB 1,1,5 centi vastag megfelelően kifaragva és belehegesztve.
-10-es fúró.
-tetszőleges kormány befogó KB 7-8e-től felfelé (én 12e-ért árulok igen szépet)
-kívánt kormány (8-10e től)
-fékvezeték talán 5-8 centivel hosszabb kormánytól és befogótól függően.
KB 10-15e forint.
-Kuplung bowden talán elfér én hosszíttatnék egy 5 centit ez 4e körül megodható vagy N-est beszerezni 7-8e
-Gázbowden ez is elfér de mókolni kell a hosszítás megint 4-5e.
-vezetékek trendezve elférnek.
-féklégtelenítés,aprómunka és örülés.
közben találtam egy linket, azt írja a srác, kb 130 ezerbe kerül, de nagyon megérte.......hát nekem annyit nem ér. http://www.vaslovasok.hu/cikke..." target="_blank">link
gondolom létezik olcsóbb alternativa.....remélem :)
Tisztelet!
régebben azt hiszem itt hallottam, meg láttam is fotón, hogy valaki rakott sv 650 s -be naked kormányt,.
az érdekelne mit és hogyan kellene átalakítani ahhoz, hogy kivitielezhető legyen a dolog.
gondolom villahíd, kormánybefogó, kormány, meg talán hosszabb bowdenek kellenek?
ha esetleg valaki leírná pontosan, megköszönném!
Üdv mindenkinek
Nos,sztem 1nap alatt át lehet kelni a lényeges hágókon,amúgy Maestro kártya mindenhol jó volt,automata kút meg nem egy bonyolult dolog,még franciául is megértettem,a legtöbb piktogramokkal mutatja mit tegyél.
Mindenben osztom.
Pontosan így látom én is, de lehet, hogy még ennél is rosszabbul. (pl. nem volt más, be kellett dugni az automata kútba a bankkártyát. Azonnal levette 100 liter benzin árát, de tankolnom mégsem sikerült, mert mire találtam valakit, aki segít dekódolni a szöveget (csak angolul nem tudott a kút) addigra elévült a dolog. 14 nap múlva került vissza a pénz a kártyára. Vagy más: 50 eurot akartam beváltani, már csak egy kis kajára való frank kellett, meg szuvenírnek. A bankban 100 euro alatt nem váltottak. Genf, főutca, egyetlen exchange office, 17-en vannak előttem a sorban, utcán állunk, esik az eső... a bankvilág fővárosában. Vagy: fejenként 70frankért olyan szoba, hogy jóérzésű ember be sem megy, lepnek mindent a legyek, reggelinél a tejben is döglött legyek....
És még sorolhatnám.
Pár napja keresztülmotoroztam ismét Svájcon - Franciaországból Prágába menet :-) - Routex kártyát vagy nem ismerik, vagy épp nem fogadják el, vagy ahol elfogadják AGIP-kút pl - ott csak az egyik pénztár, úgyhogy álljak át a másik sor végére 15perc ácsorgás után...
Így nem vettem autópálya matricát sem... Megúsztam.
Szóval Svájc a svájciaké. Megérdemlik.
Ha vetetsz vele egy bontott villahidat, nem egyszerűbb egy N-eshez valót beszerezni? Ebben az esetben nem kell tovább költekezni!
mindenesetre köszi szépen a leírást, előtte inkább megfontolom ezt a dolgot, érdemes e belevágnom....
Nem egy sima aludarab.......van benne két nagy könnyítés azt ki kéne tölteni.
a megfelelően kifaragra, belehelyezve mit takar pontosan?
(nem én Vanyek úr művelte ezt)
-jó alumínum hegesztő ismerős
-1db bontott S-es villahíd(eladáskor vissza lehessen alakítani)
-megfelelő vastagságú aluminum tömb KB 1,1,5 centi vastag megfelelően kifaragva és belehegesztve.
-10-es fúró.
-tetszőleges kormány befogó KB 7-8e-től felfelé (én 12e-ért árulok igen szépet)
-kívánt kormány (8-10e től)
-fékvezeték talán 5-8 centivel hosszabb kormánytól és befogótól függően.
KB 10-15e forint.
-Kuplung bowden talán elfér én hosszíttatnék egy 5 centit ez 4e körül megodható vagy N-est beszerezni 7-8e
-Gázbowden ez is elfér de mókolni kell a hosszítás megint 4-5e.
-vezetékek trendezve elférnek.
-féklégtelenítés,aprómunka és örülés.
null
http://www.vaslovasok.hu/cikke..." target="_blank">link
gondolom létezik olcsóbb alternativa.....remélem :)
ha tudtam vóna, hogy van feketébe is a konzol.....
régebben azt hiszem itt hallottam, meg láttam is fotón, hogy valaki rakott sv 650 s -be naked kormányt,.
az érdekelne mit és hogyan kellene átalakítani ahhoz, hogy kivitielezhető legyen a dolog.
gondolom villahíd, kormánybefogó, kormány, meg talán hosszabb bowdenek kellenek?
ha esetleg valaki leírná pontosan, megköszönném!
Üdv mindenkinek
Sv 650 első fékkar megegyezik a 2002-es és a 2005ös évjáraton?
ezeket érdemes végigjárni
Szeretném ha úgy mene át hogy tényleg nincs baj.
Pontosan így látom én is, de lehet, hogy még ennél is rosszabbul. (pl. nem volt más, be kellett dugni az automata kútba a bankkártyát. Azonnal levette 100 liter benzin árát, de tankolnom mégsem sikerült, mert mire találtam valakit, aki segít dekódolni a szöveget (csak angolul nem tudott a kút) addigra elévült a dolog. 14 nap múlva került vissza a pénz a kártyára. Vagy más: 50 eurot akartam beváltani, már csak egy kis kajára való frank kellett, meg szuvenírnek. A bankban 100 euro alatt nem váltottak. Genf, főutca, egyetlen exchange office, 17-en vannak előttem a sorban, utcán állunk, esik az eső... a bankvilág fővárosában. Vagy: fejenként 70frankért olyan szoba, hogy jóérzésű ember be sem megy, lepnek mindent a legyek, reggelinél a tejben is döglött legyek....
És még sorolhatnám.
Pár napja keresztülmotoroztam ismét Svájcon - Franciaországból Prágába menet :-) - Routex kártyát vagy nem ismerik, vagy épp nem fogadják el, vagy ahol elfogadják AGIP-kút pl - ott csak az egyik pénztár, úgyhogy álljak át a másik sor végére 15perc ácsorgás után...
Így nem vettem autópálya matricát sem... Megúsztam.
Szóval Svájc a svájciaké. Megérdemlik.
"másoltam "
nagy bünti ,meg bezáratás, ha fostalicska megy át a vizsgán,igy lehet megszünik sok helyen az okosban müszaki