Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi ez jó ötlet!
Tutinak látszik!Javaslom,megfordítani az útirányt,hétfőre talán a digók leszivárognak a hegyekről...
pont erre gondoltam én is. ha nem foglalunk szállást akkor nem muszáj csillagtúrát csinálni, mehetünk egy nagyobb kört.
ilyesmi szerintem beleférne, szállással mondjuk a B,D,E pontok környékén, szerintetek?
Köszi!
Szia!
HF 138 olajszűrő kell bele.
(fent van egy kereső, ha beírod, hogy "650 olajszűrő" akkor az első találatban benne van )
Üdv
JAh azt kihagytam hogy 650-es a gép!
Sziasztok! Még új vagyok erre fele nem igen írtam még eddig,csak olvasgattam. Pár éve volt már Sv-m, de azt el kellet adnom,de a napokban ismét vettem e 2001-est. A moci még nincs nálam,ezért azt szeretném kérdezni hogy ehhez milyen olajszűrő kell? Van valami száma ami alapján tudnék rendelni ami tuti jó hozzá?
Üdv.: Gergő
Hát lehet majd ő hoz valami lapátot.
...esetleg meló után rögtön indulva,még este menjetek le a határig
akkor Te, meg Laller nem egy csónakban eveztek
Ehh..............
Mi sarajevói szállásal mentünk,bosnyákoknál nem igazán lehetett haladni,bár épitettek vmi autópályaszerüséget.Talán meg lehetne próbálni eljutni a tara kanyon elejéig,ott vsz van szálláslehetöség.
...én meg sajnos melózni fogok
Nem tom..................nem én vok a főnök...................csak sodródok.
az attól is függ, merre, lenne a szállás
De van tarvisio felől gyorsabb.
Viszont a wörti tó körül halál a lassú városi menet.Biztos jó dolog 500 után 40 fokban beesni arra?
És Ok mangart.......................de onnan mi a fene van még?

Cortina d'Amprezzo se túl messzi.
Hali, észrevettem a kilométeróra 10 km/h-al többet mutat mint a GPS. azt mondták a GPS mutatja pontosat. Van lehetőség arra hogy a beállítsam pontosra? valami potméter vagy be kell pötyögni valahova a kerék kerületét?
igen a 206-os, majd a 203-as ,az megy a Mangartra
ott terveztem átmenni a 206-os úton Szlovéniába, más utat nem látok arrafelé
van ott mellette a nemzeti park, Triglav ,az se lehet csunya
el kéne akkor dönteni hogy mit szeretnél, én Mangart felé mennék az biztos. Mivel szabin vagyok ha nem jön senki akkor lehet 1-2 nappal hamarabb elindulnék hogy ne legyen nagyon zsufi meg kapkodás.
Nemigen szoktam tervezni semmit túl komolyan.
Mondhatnám hogy ahogy esik úgy puffan.
Nagy vonalakban annyi hogy mennék már nagyon.
Kiötlöttem hogy ez a kotori öböl téma némi durmitorral elég jól esne..........keresztben sok bosnyákkal lefelé mert olcsó a benya mivel a híremmel ellentétben azért nem aranykanálal a számban ébredtem.
De mivel 40 fok van és 4 nap a fenének van kedve 7-800 Km-t nyeregben tölteni lefelé meg vissza.
Törpöltem és adva van hogy futó+kocsi lefelé meg vissza költség miatt meg az említett kényelem.Lenn fel lehetne téképezni mi merre hány lépés 1 nap kotor egy kicsi durmitor meg pancsolás is beleférne és iszkiri haza.
De a jóemberek belémütötték a félszt hogy nem lehet 3 motort vonszolni.
Nya megnéztem fék nélkül 500 KG ez 2 motor,fékkel 1 tonna ez 3 motor.
Ergo bérelni kéne egy fékest.
Ha lenne jelentkező.
De mivel nincs vizsga a kocsin és nem tudom lesz e és a hegyekben hüsebb van meghallgatok más javaslatot is.
Viszont 7-800-at nem megyek egy nap az tuti.
Valami lazábbat kéne talán több alvó pontal.
merre lesz az a 20.-i hétvége,van konkrét elképzelésed vagy csak beesel valahova ameddig a benya tar?

esetleg lehet-e csatlakozni

igaz van már egy meghívásom,de a napi távokat sokallom(450km, persze a kiutazás napján több,de azzal nincs problémám),én meg nem akarom hátráltatni a meghívót,igaz szép helyeken menne a túra,de ugy érzem csak elsuhannák mellette
1620 a saját súlya 2575 a megengedett.
3500.-ig marad 925 kilóm vontatni.A 750-be talán belemegy 3 karcsúbb motor.Szeretném a futót 120 kilóból kihozni.Elméletileg sikerül.
Inkább 6.
3 a platóra 3 a futóra.
szumma 5 db motor?