Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Az normális a régi 650-es K1-es Sv-nél hogy nagyobb tempónál eléggé rezonál a moci? Régebben egy K6-os gépem volt,(sajna el kellett adni :( ) de úgy emlékszem hogy az nem rázott annyira mint amit most vettem K1-est!
Amúgy gumi megvéve (használt) de életemben először egyforma gumi van mindkettőn.
Rosso II.Nagyon kiváncsi vagyok mennyit bir.

3 mili elöl 5 mili hátul.
Laciember.
Én félek...................ez így jóval vékonyabb anyag................ha féktávon kiszakad............ Nem biztos de lehet.

Az utángyártott vastagabb hússal rendelkezik.
Továbbra sem értem , miért nem lehet eltérni a nagykönyvtől! Akkor fúrj rá két likat, nagy alátét, oszt annyi! 3 évet húztam le így, probléma nélkül.
Nekünk tetszik,kihagyhatatlan.
Decathlonos nyeregalátét. Egyetlen hátránya hogy nagy, lelóg az ülésről. Meg picit csúszkál. Én is gondolkodtam azon hogy beleszabatom ezt az ülésbe, elég lenne mindkettőhöz.
Jah, hogy úgy! Akkor ennyiből megvehetnem a krom keretet meg az aljat is...
Ehh ...................Osamu bácsi na.
He?
Osamu bácsi shopjai működnek.
Erre is gondoltam, de nem találok olyan gyári kis plexit...
Nemkell...............inkább lőttem vaterán egy gyári kisplexit a két tartójával.
9 rugóért és átfényeztem.
Pont eltakar annyit hogy senki nem veszi észre.
Ühüm, a tartót egy kedves barátom már megrajzolta(ki is vágja és meghajlitja) , ami kell még az az óra króm keret, meg a alsó takaró fedél a csavarjaival (na ennek nem részletezem a gyári árát)
Ha nem folyik én hagynám a hűtőt a fenébe.

Viszont az úrához kell KB még 4-5 tétel hogy valódi N-es legyen.
Apró műanyag szarok meg fém kis tartó amit a hídhoz csavarozol.
a nem eladó nem is neked készült, hanem ugy általánosban, mielőtt valaki kérdezi! mondjuk még nem került fel, de majd idővel az is meglesz, csak mundjuk előbb kell vennem egy hűtőt is, nehogy megszóljanak, hogy "milyen gagyi N- re alakítás. ..
Miaffenét kezdjek vele?
Nekem vaaan
De nem eladó!
Kicsit rávillantam az ebay-re................sehol egy n-es híd............nem véletlen.
Anno két hónapig kerestem de sehol.Új gyári lett.
Jó, hogy mondod ezt a fékcsövet, holnap felhívlak ismét ha nem felejtem el, mert elhagytam a címet amit adtál. ...
Ja igaz, jogos, én a muanyagos részbe nem gondoltam bele! Valamint abba sem gondoltam bele, hogy azon rajt van az óra tartó.
Az én motorom tudta , hogy az előző gazdája nem akar "N"-est, igy földhöz tette aztán át akart jönni hozzám, hogy beteljesedjen
Naezszar.

Talán.
650-en bowden van és jobb venni egy N-est mert más szögben hajlik meg a fém vége............nekem egy pirosnál megadta magát a feszülés miatt.
No főnök.
Az első hogy normál emberek előbb átalakítják az idomost túrakormányosra és utána zúzzák le nem fordítva.

Ezért nekik kicsit nehezebb dolguk van mert nem tudnak mit kezdeni a sok felesleges plasztikkal.

Neked erre már nincs gondod.
A másik hogy senkinek nem lebeg a szeme előtt az hogy az N-es így néz ki:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Ezt be kéne suvasztani http://www.motorcyclistonline...." target="_blank">Ide.

Igen az N-esnek van egy KB 6-8x20 centis plusz része.
Fék és kuplungcsövet 6cm-el kell hosszabbítani, a gázbowdennél a legjobb megoldás (tapasztalatom szerint) ha 4E ft-ért meghosszabbítod 5 cm-el. Villahidat feltölteni alulról 2E ft-ért és szigorúan MZ kormány 3E-ért Ez a kombo amit írtam 34E km óta tökéletesen üzemel a régi SV-men (látom minden nap a motort) a másik SV-men is hibátlan az MZ kormány, mint ahogy nálam is az volt. Felesleges 10-20-ért venni.

Jut eszembe nem tud valaki egy eladó 1000-es SV-t?