Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ettől féltem.A 3,5 az megyeget............gyakorlatilag 3 motorhoz 1,5 tonnás kocsi kő.
Ergo Ödön.
Mostmá csak az a kérdés lehet e fékezetlen.........mer az lesz.
Túlzottan nem ástam bele magam az értelmezésébe... de nekem kb az jött le, hogy igencsak nagy tömegű autó kell ahhoz hogy 3 motort húzhass magad után. Nem hiszem hogy az Astrával, pláne a Puntóval menni fog.. Ha pedig a 3 motor nem mind valami könnyed hatkilós vagy enduró, akkor lehet hogy a sima "B" se lesz elég..
Már most 50 kiló. Na jó lehet 30.
+37 fokban elég velős olvasmány.
50 kg-ból megcsinálod a futót?
Fene tuggya.Lehet az lesz belőle.

Egyáltalán fékezetlen össz 750-est lehet B-vel vezetni?
trabi (össz)hány kg? 3 motor nem több 700-nál
El kéne birnia 3 motort.
haver komplett trabit vett 10 ért kerekekkel mindennel...
Transit meg egyebek vannak 20.-ért.
Trabit találtam 8ért.
Majd nyakamba kő kapni a várost bontó ügyileg.
bontó, valami népszerű kisteher alkatrésze?
Pont ezaz...............Én 20-ast nemadok két rugóér és punktum.
Pillanatok alatt gyártanak újat bármilyen méretben, utoljára amikor csináltattam egy tgk-ra 15 rugó volt darabja és nem kicsi igaz régen volt, de egy olyasmi ami Neked kellhet kijöhet a pár egy 20-asból.......gugliba, hogy rugókészítő és mér meg is van, én több helyen is csináltattam.
Áprócska kérdés.

Laprugót hol a véreres bánatba nézzek?

Most beestem saját csapdámba de rohadt olcsón kéne.
Jön 2 tengelycsonkom a hét végefelé.
Azt is be kéne majd egy csőbe hegeszteni igen faszán.
Hétvégén félig kész lett egy igen nagy váz.
Ha lesz idő jövő hétre készre hegesszük azt is.
Majd rá kéne illeszteni a laprugót és a tengelyt is.
Feltűnő lehet hogy 170x220-as és a forgalmi szerint csak 450 KG-s?
Ez mint típushiba nem igaz, vagy lehúzzák vele vagy valami más baj van esetleg vezetési technika vagy a szerelő nem jön rá a hiba valódi okára és mindig kicseréli a rugókat amitől egy darabig jobb lesz, de jó sosem.
Köszönöm szépen sugomotorból meg is rendeltem, 5000 itt boltba 15e! nem mindegy:) köszönöm a segítséget!
egyszerüen tőbe letört a konzolról elöregedett az anyag pedig garázsba van nemnagyon éri a nap stb...:)
Sugomotornál tuti van de ebay-en i láttam egy halommal.
A legelterjedtebb tartály...........szintem minden japo gépen ez van.
ilyen kéne, de nemtalálok sehol:S
Sziasztok! !

sv 650 2006 os keresek első fékolajtartályt! aki tud segítsen előre is köszönöm!
Kollégámnak van 1000-es Vstromja. Neki a kuplung rugói szoktak szétmenni. Már másodjára kell javítani, állítja, hogy ez az ezres blokknak a típushibája. Akinek itt ezredese van az mit gondol?
Te beszélsz? Még így is előnyben vagy a 675-tel...
Lassan kissebbségben leszek a sok nagymotor mellett.
Emlékszel amikor a tiéddel mentem, akkor azt mondtam nem lesz ilyenem, de rájöttem hogy a szerpentinezéshez, 2 személlyel kevés kicsit a 650.
Köszi a segítséget!
Ettől azért ne menjen el a kedved az 1000-stől....annak még egy baja lehet, hogy 3.-ban sír a váltó alacsonyabb fordulaton, az a pályázás vagy erős szerpentinezés jele....mondjuk akkor a motorral is lehet gond, de ha az nem sír akkor talán a többi sincs széthajtva...