Ez így nem igaz teljesen. A nyelvet akadékoskodásnál valóban elfelejtik, meg az okmányokat is elteszik, de hoznak tolmácsot és a végén a bíróval kell alkudozni (szerbia).. laza 8 órás procedúra volt ..és azóta se sikerült annyit alkudnom mint akkor
A romániában meg egyszerű, elismered, fizetsz. Valami 6ezret (forintban) fizettem azért mert ötven helyett hatvan valamennyivel mentem egy négysávos falusi főutcán. Egy a lényeg, azt kell mondani (még ha nem is igaz) hogy csak tranzitba vagy romániában, mert akkor nem veszik el a papírokat, gyorsabb az ügymenet. Mi a helyszínen fizettünk, mert szombat dél volt, posta zárva, hétfőn nyit..Kb 5 perc alatt levágták hogy nem tudunk (mert már aznap kilépünk szerbia felé romániából) hétfőig várni, és elővették a kasszát a kocsiban, amibe csengethettünk. Itthon sokkal jobban megvágnak kb mindenért mint romániában
szerintem a balkánon elkérik az irataidat, majd közlik, hogy 240-nel mentél. ezek után közölnek egy összeget, amiből vagy tudsz alkudni vagy nem, és ha a jogaiddal meg a mérési eredményekkel kezdesz jönni, akkor elfelejtik az idegen nyelveket. rosszabb esetben az okmányaid visszaadását... :-)
Én sem viszem túlzásba a dolgot.
Felnik, idomok meg a váz lett mosva szivaccsal.
Ezután jött az öblítés óvatosan slaggal, na ott néztem be valamit.
Szombaton annyi bogarat szedtem össze hogy muszáj volt.
Blokkra elektromos dolgokra igyekszem nem juttatni vizet, most valahogy mégis összejött. Tanulópénz megvolt
Romániában (szinte) csak belterületen mérnek, szóval a lézerblokkoló az oda teljesen felesleges.. E betűs utakon pedig 100 a sebességhatár (nem 90 mint nálunk)
Igen megvolt az is, rézdróttal adtam neki rendesen
A poén az hogy hiába olvastam erről rengeteget, mégsem ugrott be a dolog csak mikor lejött a pipa és folyt ki belőle a víz. Addig csak pislogtam hogy mi baja lehet.
Jah, egyébként azért keresek gyári kipufogót, mert ami van most Martin dob, abban nincs semmilyen E betű. Melyik országokban hátrány ez? Ausztriáról hallottam, hogy nem nagyon kell arra menni hangos kipuval, igaz ez?
Ha dél felé mennék (görög) vagy románia akkor baj lenne? Nem motoroztam még külföldön.
egy kezemen meg tudom mondani, hogy kb 1996 vagy -7 óta, amióta első kocsimat megvettem, hányszor mostam motort, vízzel... bármilyen járműben, motorkerékpárt is beleértve... :-) szerintem ez a természettel össze nem egyeztethető tevékenység...
esetleg megfelelő szerrel zsírtalanítani, azt lehet, de nem esztétikai okokból, hanem hogy nehogy áthúzzon az olajfilmen a gyújtófesz. (már ahol erre az elvi lehetőség megvan).
az sv-n féktisztítóval megspriccelem és egy konyhai mosogatókefével megtörölgetem, megint féktisztító, rongy, és kész. kerékre ugyanez. kasztnira ablakpucoló spray és rongy. bár ma FR-nél nézegettem a motul varázsszereket... azt hiszem, maradok az ablakpucolónál.
Zoli, azért ne ijedj meg, 1 szezonban erre 1x kerül sor.
Tegnapi motormosás után ma sikerült megtapasztalnom hogy szól a V2 egy hengerrel. Reggel beindítottam szépen ment ahogy szokott. Délután indít nem megy csak 1 henger az is csak ha tartom a gázt. Gondoltam mindenre csak beázásra nem. Miután kiderült hogy az első henger nem megy még akkor sem ugrott be a dolog. Pipa le, kifolyt belőle a cucc volt rendesen a furatba is. Kifúj, összerak és ismét szépen duruzsol.
Ha bookingon foglalsz semmit nem kell fizetni csak ott a szállásnál.
De most tömve lesz minden kocsikkal meg lakóautókkal.
Úgyhogy jót csapatni max nagyon korán reggel.
A romániában meg egyszerű, elismered, fizetsz. Valami 6ezret (forintban) fizettem azért mert ötven helyett hatvan valamennyivel mentem egy négysávos falusi főutcán. Egy a lényeg, azt kell mondani (még ha nem is igaz) hogy csak tranzitba vagy romániában, mert akkor nem veszik el a papírokat, gyorsabb az ügymenet. Mi a helyszínen fizettünk, mert szombat dél volt, posta zárva, hétfőn nyit..Kb 5 perc alatt levágták hogy nem tudunk (mert már aznap kilépünk szerbia felé romániából) hétfőig várni, és elővették a kasszát a kocsiban, amibe csengethettünk. Itthon sokkal jobban megvágnak kb mindenért mint romániában
mondom ezt 2 nappal SK út előtt :-)
ott is magyarkedvelő a közeg, mondhatni RAJONGÓ
Zoli, jah arra nem jó az a bloki amit én szeretnék...
Felnik, idomok meg a váz lett mosva szivaccsal.
Ezután jött az öblítés óvatosan slaggal, na ott néztem be valamit.
Szombaton annyi bogarat szedtem össze hogy muszáj volt.
Blokkra elektromos dolgokra igyekszem nem juttatni vizet, most valahogy mégis összejött. Tanulópénz megvolt
Lézerblokkoló mennyire játszik? (bár még mindig nincs meg, egyszerűen nincs időm rá...)
Baksisra vágynak.Gyorshajtás a legtipikusabb.
A poén az hogy hiába olvastam erről rengeteget, mégsem ugrott be a dolog csak mikor lejött a pipa és folyt ki belőle a víz. Addig csak pislogtam hogy mi baja lehet.
Ha dél felé mennék (görög) vagy románia akkor baj lenne? Nem motoroztam még külföldön.
esetleg megfelelő szerrel zsírtalanítani, azt lehet, de nem esztétikai okokból, hanem hogy nehogy áthúzzon az olajfilmen a gyújtófesz. (már ahol erre az elvi lehetőség megvan).
az sv-n féktisztítóval megspriccelem és egy konyhai mosogatókefével megtörölgetem, megint féktisztító, rongy, és kész. kerékre ugyanez. kasztnira ablakpucoló spray és rongy. bár ma FR-nél nézegettem a motul varázsszereket... azt hiszem, maradok az ablakpucolónál.
Zoli, azért ne ijedj meg, 1 szezonban erre 1x kerül sor.
nem kiállítási motor ez...
De most tömve lesz minden kocsikkal meg lakóautókkal.
Úgyhogy jót csapatni max nagyon korán reggel.
Porec. Már lefoglaltunk egyet. A lefoglalást követően mennyi idő alatt küldik a számlaszámot?
Meg sima fagyasztott rokonsággal rendelkező alkalmazottnak is.