Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden lehetséges.

Csak kérdés minek?
Télen én is tervezek fémhálós fékcsöveket feldobni, RS 50-125 radiális féke után finoman szólva katasztrófa ami az SV-n van. A gond csak az, hogy alulra radiális nem megoldható(nem szánnék rá annyit, hogy az elejét is cseréljem), esetleg még felülre..
Nekem a 4 dugós tokico/gixxer radiális nissinje fémcsővel elég jó volt egy brembo betéttel.

Bár a mostani R1radiális brembo felső Nissin radiális alsó EBC HH betét combo mégjobb...........igaz csak olyan aprókát jobb.........Monnyuk 15-20%-al.
Nagyot nem merek rá markolni mert fejreállnék így kétujjal a fékkar tövén huzigálom nehogy a hátamon landoljak mint a büdösborz.
Köszönöm a hozzászólásokat. Az én célom az lenne, hogy a mostani nyúlós és határozatlan nyomáspontból egy határozott nyomáspontot varázsoljak.
A pucolással való kezdés teljesen jogos.
Csak akkor kezdj cserén gondolkodni ha minden tipp-topp és még úgy se jó.
Egy folyadékcsere és pucolás igen jól megnöveli a fék tulajdonságait.

Amúgy általában ja................felső pumpa csere jó dolog.
A gixxeré érdekes dolog nekem nem tetszett a kissé plötty kézerőt igénylő érzet.Mivel nagyobb a dugattyú kisebb erővel nyomod de például Sanyinak nagyon bejött.

Ha ugyanazt az érzetet pontosabb visszajelzéssel akarod akkor R1 brembo a megoldás.
Hát szerintem a szivacsosságon a legolcsóbb megoldás a fémhálós fékcső,tesóm is azt rakott rá,és jobb lett...na meg a nyomáspont is jobban érezhető
Hát sztem a Tokico alsó munkahenger az nem rossz,GSXR-eken is ilyen van és bőven elég..viszont a Főfékhenger csere (kormányon) is biztos dob az egészen..nem tudom biztos van itt aki már csinált változtatást
A hűtő milyen évjáratról származik?
Eladó SV1000 cuccok,a képeken láthatóakon kívül más is,valamint 2001-es évjáratú 650es alkatrészek,ehhez forgalomba helyezhető váz is.Üzenetet emailt nem nagyon nézegetem,tel:70 3179083
Üdvözlet!

Mit tudtok ajánlani, ha szeretném a fék szivacsosságán javítani?(sv1000s) Olvastam, hogy a főfékhenger csere segít a dolgon. Ha igen akkor melyik típusét kell feltenni illetve milyen átmérőjű dugattyúval? Fém fékcsőről milyen tapasztalataitok vannak? Segít valamin?
Nekem kifejezettem tetszik ez a "kacsacsőr" irányvonal. NC700nál is az fogott meg.
hát igen. Van benne valami.
Ja.
De közben azért elszaladt 8-10 év és az igazság az hogy míg a gixxerlufi vitte a verklit szartak is bele de keményen.
Csak változnak az idők és a molyagyaknak elfogyott a dellájuk az idősebb testesebb túramániás mánágerek meg inkább kátéjem 990 adventure,GS1200,Triumph tiger 1200,yamaha tenere 1200 satöbbire gerjedtek.
Oszt kezdett kifogyni Osamu bá kasszája úgyhogy a nyakuk közé csőrdített a túrarészleg láblógázó lúzerjeinek hogy porolják má le a csúnyácska DL-t.
Csak a tehetséges formatervezők szerintem elmentek hawaira nyaralni.
Az eu-s piaccal volt inkább csak a baj .Vagy nem?
Észbekaptak hogy megy a vonat elfelé......................a többiek már 1200-nál tartanak.
Na mi van?....az 1000-es blokkot is fejlesztenék az új normához?....
Ktm-es kacsacsőr rövid változata.
Ha már DL.
Vélemény a közeledő V-Stromról?

V-Strom 1000
Már nincs SV. Gladius van.Meg DL.
Sanyi!

Írtam emailt.
Inkább azt mondanám nem akarnak nagyrobogót venni.
Az új SV már néhol jóval gyengébb minőségű mint a régi.
Ha már NC700.
Vezettem egy rövid ideig. Nekem a kinézetével nem volt bajom látszik rajta, hogy modern gép.
Ami feltűnt, hogy kényelmetlen volt az ülése és valóban az ember hajlamos úgy elforgatni tiltásig, hogy észre sem veszed.
Velem nem 1x előfordult, hogy a nulla hangja miatt tiltásig pörgettem mert éreztem,h megy ez csak aztán elkezdett dadogni. Sajna autópályára sem való mert a végsebessége elég kevés (170 körül asszem ) futárkodni meg drága.
Ahogy említettétek: luxuscikk azoknak akiknek nem számít annyira a pénz (és nem is értenek a motorokhoz) de nem akarnak sportmotort venni.
Ha még egyszer lesz motorom Honda talán (valami kotvány olcsó pályaszar) BMW sose lesz.

De szerintem esélyesebb egy tiger 800 mint ezek.
Ha még egyszer lesz másik motorom az Honda lesz vagy BMW.
Ez igaz.