Na és hány futár fogja a lom enduróját hanyatt-homlok lecserélni 1,8-ért NC-re?
Amúgy dumáltam futárral.Aszondta valami ducato fog kelleni neki mert a klasszikus leveles futármunka ami a profil volt kihal az email korában a neten rendelt csomag meg ugrásszerűen nő.És azt meg motorral hűtőgépet,gumit,festéket ipari méretben nem fog vinni.
Drága, de nincs ezzel semmi baj.
Gondolom itthon nem fog eladási csúcsot dönteni.
Én megértem azt akinek megtetszik és megveszi.
De attól, hogy drágának találom nem mondom rá hogy szar.
Költségeket ha összeadjuk és megnézzük a hozadékát kijön hogy ez egy divatluxuscikk.
Nem véletlen hogy ott ahol tényleg nem a cégek által indikált input (most pont a csapból is az jön hogy nyergelj át az olcsó 250-500-as libakergetőre kánon szól) a döntő a cub a legnépszerűbb mert olcsóbb mindennél.
Na az 1,8 milla pont nem annak szól aki nem tud kinyögni egy swift árát.
Ez annak szól aki benyeli hogy ezzel má aztán szétspórolod az agyad annyira olcsó me a gixxer ezer majd 4 milla.
Nem kifejezetten szép... de az NC szériára kifejezetten fáj ránézni. A Divi csak egyszerűen nem pezsegteti meg az ember vérét ha ránéz, viszont erős, kardános kényelmes és az egyik legolcsóbban fenntartható nagy túramotor. Az NC-knek meg kb a fogyasztásuk az egyetlen erősségük. Jah, meg nem volt fél milla így felszerelve se, szóval a Divi ár-érték aránya is messze jobb mint az NC-é...
..arról nem is beszélve hogy most a legolcsóbbakat 6 kiló körül hirdetik, szóval még nő is az értéke
Ha a kevés benzinnel közlekedő edénynek kell egy motor.Tehát minél kisebb pénzből minél kisebb javítási költséggel tudjak ingázni tuti nem feccölök egy ilyen gépbew 1,8 millát.
Hanem keresek egy krissal féle állapotú 500-as régi gépet 3 kilóért és hajtom azt.
Az NC-nél hullább talán egy 70 éves Frigd nyana lehet.KB mintha valósan kettévágtak volna egy Jazz-t.Hosszában.
Katasztrófa az a motyó.
6500-nál elvágja az elektronyika 200 kiló és 48-ló.
Muhaha nem motor.
Aztat lehet brúúgattni és úgysemegy.
Szimpatikusabb felállás.
Tényleg szar.
Mondom búg megindul és 6500-nál nyissz.
Menne de elvágja az elektronyika.
Ha valakinek ez kell akkor inkább egy autó.
Amúgy dumáltam futárral.Aszondta valami ducato fog kelleni neki mert a klasszikus leveles futármunka ami a profil volt kihal az email korában a neten rendelt csomag meg ugrásszerűen nő.És azt meg motorral hűtőgépet,gumit,festéket ipari méretben nem fog vinni.
Gondolom itthon nem fog eladási csúcsot dönteni.
Én megértem azt akinek megtetszik és megveszi.
De attól, hogy drágának találom nem mondom rá hogy szar.
Hogy adjunk el +10 cm-nyivel nagyobb cromcsővel és kacsacsőrrel egy utcai gépet.
Költségeket ha összeadjuk és megnézzük a hozadékát kijön hogy ez egy divatluxuscikk.
Nem véletlen hogy ott ahol tényleg nem a cégek által indikált input (most pont a csapból is az jön hogy nyergelj át az olcsó 250-500-as libakergetőre kánon szól) a döntő a cub a legnépszerűbb mert olcsóbb mindennél.
Na az 1,8 milla pont nem annak szól aki nem tud kinyögni egy swift árát.
Ez annak szól aki benyeli hogy ezzel má aztán szétspórolod az agyad annyira olcsó me a gixxer ezer majd 4 milla.
A többi változat viszont tényleg
..arról nem is beszélve hogy most a legolcsóbbakat 6 kiló körül hirdetik, szóval még nő is az értéke
Hanem keresek egy krissal féle állapotú 500-as régi gépet 3 kilóért és hajtom azt.
A maga kategóriájában az NC700 egy elég korrekt darab.
Katasztrófa az a motyó.
6500-nál elvágja az elektronyika 200 kiló és 48-ló.
Muhaha nem motor.
Megpróbálom akkor vhogy a hétvégét beidőzíteni.