Az tény hogy a nyomatékmax.-on igyekeztem tartani ami 8-9e körül van. És mikor rajta volt a yoshi kib...tt jó hangja volt úgyhogy digitben nyomultam.Hülyeség.Volt 7,5-is így.
Épp ez az érdekes, hogy ahhoz képest nem papás tempóban megyek. 130-140 is van benne mindig simán, meg 6-7ezres fordulat is.
Te biztos ON-OFF kapcsolóként használod akkor a gázt ha olyan "sokra" jött ki neked
Fogyasztás:
Tegnap voltunk az Üvegtigrisnél.
Biatorbágyon tankoltam, utána tekeregtünk ott Tinnye környékén, mentünk 187 km-t és Dunaföldváron tankoltam 7.4 litert
Akinek a v2ő kell meg tetszik az SV formája annak elég jó élményfaktorral szolgál ez is sztem. Am is vásrlásnál nem óraállást meg évjáratot, hanem állapotot nézünk.
Hát 1,3 alatt csak a régen árult kissé kétes fekete van fenn.
Még a szerintem váznyakhibás törött 10-es fekete is 1,4-ért van fenn.Abból nem lesz 8 kiló.
A többi is külföldi tehát több lesz mint 1,6 mind.
Inkább az érdekelt volna engem, hogy most így hogy motorvásárlás előtt állsz, naggyából képben vagy a jelenlegi árakkal, és ezt alapján mennyit érne ez az SV.
Bocs, látom már. Ezt a mocit is sóvárogva néztem, fehér, teli idomos... Nagyon szép.
Én 800E környékén szánok motorra. Aki meg ennyiért árulja, az nem fog 200E-t engedni. Ennyit meg pofátlan alku lenne.
1-2 órás motorszervízre csak a hétvégék jók?Egyik hétköznap sem jó neked akármilyen lehetetlen időpontban?(gondolok itt reggelre akármikor..)