Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is nagyon kevés, a motornézőnek is úgy indultam neki, h lesz ami lesz. Pesten voltam amúgy is, elmentem.
Az eladó suzuki szervízben dolgozik, onnan vette meg egy hónapja úgy, hogy előtte 2 évet állt. Ez előtti életéről nem tudni semmit.
Jövő héten megpróbálok utánakérdezni a szervízben, hátha mondanak valamit.

Alapvetően szép hangja volt hidegen is. Az első futómű sem remegett be. Mindkét oldalán azonos csavarok voltak. Pár apró sérülésen, karcon kívül semmi komolyabbat nem láttam.

Egy dolog viszont feltűnt: A motor szinte minden csavarján, anyáján, gumicsövén fehér oxidszerű réteg/folt volt. Ez dörzsöléssel könnyen lejött.
De gondolom azért 28-nál máshogy nézett ki mint 11-nél.
Végülis nekem 28e-nél adta meg magát.Úgyhogy akár lehet a duplája is benne.
Ha gyári a lánc és nem a végét járja még akár valós is lehet a futás.
160-as gumi az mostanában ritka pályán bár nem lehetetlen.

És a karcok miatt......................na ja.................pláne ha a beton karcolta össze.

Bár ettől még jó is lehet.

Így képről csak ennyit tudhat az ember.

Ha úgy összkép szerint jó akkor jó.

Én lealkudnám a suzuki jelek árát és átnézetném egy szervízzel.
Biztos van a 11 ezer kilométerre is egy jó története
Igen. A tank karcok miatt fényezett, a két gumi meg egy pályás motorról levett garnitúra. Az alsó idom is utólagos, szintén újra fényezett. Persze ez az eladó elmondása...
A srác egy hónap után adja tovább, de kipróbálva csupa jó benyomásom van.
A tank fényezve volt a gumik nem gyáriak.
Sziasztok!

A következő motort néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s-7000371


Mi a véleményetek a link alapján? Nem találkoztatok ezzel a motorral korábban (rendszám látható a képeken)?

A motor rendszámoknál a 3 betűkombináció nagyjából hogyan köthető évszámokhoz? (pl. USA rendszám melyik évhez köthető)

ÜDV:
Laci
Na akko meg kene.
Bar most is budaorson rohasztom magam.
Ja-ja...
Ezt en eddig is tudtam.
Ha lesz szinkron be se kell inditanom es menne?
Az fasza....
Most már tudok 3000-3500 közötti fordulaton csorogni városban.
Eddig rángatott.
Mondjuk én vagy egy évig jártam fehér motorral úgy hogy narancs volt a forgalmiban.
A következő vizsgán ráírják az adatlapra ingyé és azzal kell új forgalmit csináltatni (pénzért )...
Kell a forgalit újat venni és nkh adatlap 1000 falamennyiért.
Sziasztok !

Olyan kérdésem lenne, hogy festés után (színváltás), természetesen menni kell az okmányirodába bejelenteni... De.... Ilyenkor kell új forgalmit csináltatnom 6ért ? vagy olyan megoldást is hallottam, hogy a hátuljába beleírják, hogy mit tudom én, a jelenlegi szine ..... ez és ez... és akkor ezt tényleg beleírják nekem 800 Ft-ért ?!
Dórinak sikerült a forgalom vizsgája, már csak az orvosi van hátra és van jogsija....újabb sofőröm van bulik alkalmával...
A synnel most volt egy fura tapasztalatom amit eddig csak motulnál láttam......
ugyan így voltam, 5100 aztán durablend, és most lecseréltem synpowerre nem mintha baj lett volna a durával csak olcsón volt és kíváncsi voltam milyen különbség van a félszint és a fullszint között.


Ja.............mit vársz egy ángol motortulajtól?
Eltartott kisujjal teázom.
Sznob
Én meg évekig vénusz napraforgót használtam mindenhez de anyukám váltott és az oliva nagyon finom.
Én 5100-ról váltottam Durablendre, szerintem valami hamisított cuccot sikerült kifogni, 2-3000 km után elkezdett rendetlenkedni a váltó.
Most az 1000-esbe is Durablend ment.