Gyári gomba?...az milyen?......láttam pár félét, van is itthon egy pont 1000-re való, de melyik a gyári?.....igaz kikereshetném, de minek, az LSL igen jó...
Igen de emlékszem, hogy múltkor valami használt betétet raktunk be előlre ami ugyan eléggé jó állapotban volt, de örülnék ha zsír új kerülne be gyertyából és hátsó betétből.
ha van akkor nem szóltam
Nem, de a kígyózés más....a szitálás a gyors rázást jelenti egy adott sebességnél.....vagy állandóan, de akkor biztos, hogy szálszakadt a gumi.....egyre több vadiúj gumánál hallani erről...ezért gáz kéz alatt, neten venni újat kicsivel olcsóbban mert nincs rá gar....
Amúgy kifejezett g..ci vagyok.
Feldobtam a német ebay-re 60 euros kezdő licittel a motech tanktatyót.
A szemetek lapítottak mint szar a fűben csak egy adott egy 61 euros licitet.
Készülök bukógombát is venni.
Az LSL teljesen megegyezik a gyárival?
A gyári egyébként most olcsóbb.
Pici alapjáratingadozás az van.
Szerintem még nem volt szinkronizálva soha.
Én ennyiért inkább GS500-at néznék, de neki nem kell.
Simán.
Megy úgy mint a 650-es sv.
De azé alkuggy ha lehet.
Ha van benne kompresszió és nem akar szétesni a blokkja érdemes megvenni?
Bandit
Ezek a Banditok mennyire számítanak problémásnak?
Az unokatestvérem nézte ki.
Az elsők azok tőled vannak bár már akkor is használtak voltak de úgy láttuk, hogy van még bennük bőven.
ha van akkor nem szóltam
Köszi előre is
ui: Alkatrészeket meg tudod venni előre?Örülnék ha pl betétekből vmi általad jobbnak vélt cucc kerülne be.
Feldobtam a német ebay-re 60 euros kezdő licittel a motech tanktatyót.
A szemetek lapítottak mint szar a fűben csak egy adott egy 61 euros licitet.
Szóltam öcsinek hogy verje fel az árat.
Sikerült még 20 eurot felsrófolni.
Mivel a komplett szivargyujtót elimináltam a motorról.