Igazából nincs mit....1200 esből még nem szedtem ki, de 1250-esnél van az amit mondtam sőt igazából eddig az összes suzukiban volt amit csináltam...más típusoknál pedig más megoldás van.....ugyanis az a célszerszám is abba a kis hézagba fog bele...
Sőt az a jobb...bár én beszerelés előtt ki szedem néha (névtelen csapágynál) a borítást mert kimaradhat a zsír a gyárban és olyankor adok neki....igaz az acél porvédőt utána már nem lehet visszarakni viszont ha műanyagos akkor kiszedem...
Gyári kerékcsapágy helyett, acél porvédős "2z" jelölésű acél porvédős csapágyam lenne. Gond nélkül használhatom ezt, vagy érdemes inkább porvédő nélküli csapágyat használni?
Természetesen a szimeringeket mindenképp cserélem.
Sanyi!
egy kis segítség kellene,nagybanditon kormánycsapágy csere van folyamatban,eddig minden OK,de a vázból(alsó a felső már kint) még nem tudtam vagyis nem kezdtem el kiszedni a csapágyházat,ahogy néztem nem lesz egyszerű,valami javaslat
gyári megoldást már láttam a manuálban,de nekem nincs olyan szerkezetem,de ha nem tudsz jobbat akkor lesz
Annyit beszéltek már a túrákról ( közben nézem S. Laci képeit ), hogy nagyon megjött a kedvem menni...főleg mivel én aztán alig ismerek útvonalakat tekintve, hogy 1 éve sincs még motorom..de idén már 3 vasárnap alatt sikerült 1500-at menni:)
Természetesen a szimeringeket mindenképp cserélem.
egy kis segítség kellene,nagybanditon kormánycsapágy csere van folyamatban,eddig minden OK,de a vázból(alsó a felső már kint) még nem tudtam vagyis nem kezdtem el kiszedni a csapágyházat,ahogy néztem nem lesz egyszerű,valami javaslat
gyári megoldást már láttam a manuálban,de nekem nincs olyan szerkezetem,de ha nem tudsz jobbat akkor lesz
Megadom a másik címem: toth.norbert12@gmail.com
User Manual tuti megírja.
http://www.smotorshop.hu/terme...
És ez még nem is a teljes felhozatal