z6 qrva olcsó mostanság,gondolom az uj z6interact-ot veszi mindenki ezért szórják a régit gombokért
sv-n ahhoz képest hogy mennyit birt egész normálisan tapadt
Sziasztok.2003 as 1000 es sv t vennék...mire figyeljek vásárláskor,olcson kapom meg ,van mit rajta bütykölnöm,festés ,bádogos munka a tankon ,van valami hibakod amire figyelni kell gyujtásnál ,valami sajátságos egyébb gond amire érdemes figyelni a motor hangja ,a vázon valami deformalodás?Köszönöm elore is segitségeteket.Tovabbi szép napot széles utat
nekem sokat változott, kisebb nyomással sokkal jobb volt. a suzuki által megadott nyomással ami a lengővillán van volt pár sportcsoki közeli élmény, de 2 bar alatt teljesen jó volt. nincs most kéznél kép de a H.Ring után is teljesen sima volt, nem volt tépett vagy bármi más
nekem volt közötte 1-2 mm hézag. nekem akkor lett jó amikor egy fél vagy negyed mm volt, a lényeg szerintem hogy ne tartsa ki a bütykös tengely feleslegesen. azzal a kis távtartó csavarral tudod állítani a hézagot.
ja, tegnap szaunázni voltam, gyanútlanul belépek erre bent ül két 20 év körüli leányzó. nem kicsit voltam zavarban, ha voltál már németeknél szaunában tudod miről beszélek
sv-n ahhoz képest hogy mennyit birt egész normálisan tapadt
ha 3,2mm-es,szerintetek még sacc/kb hány km-re számithatok?
Amiket felsoroltál.
Bár nekem tökmindegy.
Papásan tolom.Kiderül a parton.
Arra nem emlékszem mikori volt a dot,használt volt eleve....
Azt mondod hogy a kar nem ér hozzá?
Holnap megnézem. A csavarral átellenben a képen is van az a rugó, na ott semmi hézag most.
Vagy van a főnöknek egy éttermes érdekeltsége?