Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen megnézem ...
z6 qrva olcsó mostanság,gondolom az uj z6interact-ot veszi mindenki ezért szórják a régit gombokért
sv-n ahhoz képest hogy mennyit birt egész normálisan tapadt
kuplung munkahengernél elöfordul hogy engedi a lét
hátul (asszem) nekem pilot road van,
ha 3,2mm-es,szerintetek még sacc/kb hány km-re számithatok?
Törött motornál sokkal jobban mindenre mint egy épnél.
Amiket felsoroltál.
Sziasztok.2003 as 1000 es sv t vennék...mire figyeljek vásárláskor,olcson kapom meg ,van mit rajta bütykölnöm,festés ,bádogos munka a tankon ,van valami hibakod amire figyelni kell gyujtásnál ,valami sajátságos egyébb gond amire érdemes figyelni a motor hangja ,a vázon valami deformalodás?Köszönöm elore is segitségeteket.Tovabbi szép napot széles utat
Értem,köszi a választ
nekem sokat változott, kisebb nyomással sokkal jobb volt. a suzuki által megadott nyomással ami a lengővillán van volt pár sportcsoki közeli élmény, de 2 bar alatt teljesen jó volt. nincs most kéznél kép de a H.Ring után is teljesen sima volt, nem volt tépett vagy bármi más
Hát.............ott a nyomaték nem lehet.
Bár nekem tökmindegy.
Papásan tolom.Kiderül a parton.
Is,a cbr600-on...
Erről még nem hallottam,én pont azt szeretem benne,hogy könnyű szerkezetű,jól bele lehet préselni az aszfaltba,már amelyikbe...
Te használtad?
Próbáltunk játszani a nyomással is,nem igen változott,a használat meg határközeli volt.
Arra nem emlékszem mikori volt a dot,használt volt eleve....
Még soha.Bár ha jól néznek ki akkor nem gond.Ha a bajszos-fatörzs alaktú Marejke tipusok akkor szarabb a helyzet.
nekem volt közötte 1-2 mm hézag. nekem akkor lett jó amikor egy fél vagy negyed mm volt, a lényeg szerintem hogy ne tartsa ki a bütykös tengely feleslegesen. azzal a kis távtartó csavarral tudod állítani a hézagot.
ja, tegnap szaunázni voltam, gyanútlanul belépek erre bent ül két 20 év körüli leányzó. nem kicsit voltam zavarban, ha voltál már németeknél szaunában tudod miről beszélek
Mostmár tényleg kiváncsi vagyok a rosso 2-re.
amúgy a contit azért nem mertem venni, mert hallottam párat ami egy kátyú után szálszakadt lett, ezért írtam amit.
a nyomás nagyon sokat számít, nekem nem rongyolódott a Hungaroringen sem, bár az is lehet hogy nem mentem olyan tempót
Köszi hogy írtál!
Azt mondod hogy a kar nem ér hozzá?
Holnap megnézem. A csavarral átellenben a képen is van az a rugó, na ott semmi hézag most.
A parton használtunk ilyen corsa 3-at,hamar melegedett,rongyolódott,conti jobban bírta amin én lepődtem meg a legjobban.
Ettől azonnal kelj fel Jancsi üzemmódba lépnék.......csak a hasamon tudnék billegni!
Kés rémálom lehet neked ez a meló.Állandóan küzdeni ennyi kajával.
nem, de látják rajtam hogy milyen kis sovány csóringer vagyok, ezért mindig elküldenek vacsizni ha itt vagyok Lübeckben.
Te valami éttermes cégnél vagy?
Vagy van a főnöknek egy éttermes érdekeltsége?