Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez így mekkora anyagi megterhelés ?
Biztos segít, de orbitális nagy változást ne várjál.
Zoli, majd elmondja mi segít! Szerintem Ő az 1000-es tárcsáját és nyergét rakta föl, és megfejelte egy GSX-R felső munkahengerrel!
Fém fékcső mennyit segít a jobb fékhatás érdekében? Kicsit gyengének találom SV 650 első fékeit
Na akkor majd ránézek arra is, mert az alapjáratot melegen felvittem 1300-1400ra, de a hidegindításnál megmaradt az 1100-1200as fordulat...
Ez nagyon jo leiras, bar itt a szenzort mérik ki, nállam sokkal egyszerubb volt a probléma, az 1-es képen látható 1. Kar és a 2. Bügykös tengely között volt nagyobb hézag, és amikor az alapjáratot emelte volna fel a motor akkor nem teljesen ért hozzá a karhoz. A egy picit kellett csak utánna állitani, hogy hozzáérjen a karhoz. Ezt hideg állapotban álisd, inditas előtt(alaphelyzetben a legnagyobb a hézag)
Sziasztok. !

Nem tudja valaki véletlen, hogy mennyibe kerülhet, a motor "átfóliáztatása" más színre ?
Na visszalapoztam és ezt találtam (többek között )
hidegindítás
De akkor azt mondod, hogy még ez előtt (hogy megkíméljem magam a sok szereléstől), üzemmeleg motornál állítsak alapjáratot, hátha az is elég a megoldáshoz?
Persze, utána megvárom míg kihül és újra indítok, hogy van e hidegindítás. Ha nincs akkor megcsinálom a linkelt leírás alapján.
:) az se rossz!
Na vissza is keresem az erről szóló kommenteket.
Ha érzel magadban annyi műszaki rátermettséget. Nekem elsőre sikerült, bár én egy gem-kapocsbol es szigszalagbol csinaltam egy u-alaku dealer mode kapcsolot.
Hasonlo problémám volt, a helyzet az hogy sokmindentol lehet. Gumi kopása, kerek csapágy, kormánycsapágy, a teleszkop, túl magason van a motor hátulja, plexi, doboz. Azt javaslom hogy menj el egy jo gumishoz, aki ert a motorokhoz.
Köszönöm!
Meg merjem próbálni?
Helló Urak,

Tegnap végre pipát tettem az idei kirajzás mellé, viszont a vasnak sikerült egy elég aggasztó jelenséget produkálnia.
Lefele haladtam egy lejtőn olyan ~60-70kmh-val, felegyenesedtem a nyeregben, és elengedtem a kormányt egy rövid időre. Amikor lenézek a fordulatszámmérőre tűnt fel, h a kormány szitált. Csak egy nagyon kicsit, nem is igazán éreztem a motor mozgásán, de azért olyan nagyon nem örültem neki ettől függetlenül... Úgy éreztem, h csak lassulás alatt produkálja, bár ebben nem vagyok 100% biztos, mert amúgy nem éreztem egyáltalán a kormányon, h rángatni próbálná a kezemet.
Találkozott már valamelyikőtök ilyennel? Vagy valami tipp, h mi lehet a gond. Mindenképp be fogom tolni valahova, de azért jó lenne tudni...

Köszi előre is!
te is ki tudod olvasni a hibakódot, de vigyázz ha kiolvastad utánna eltünik. olvasd el részletesen hogy kell, nekem segített. (a szervizben is ugyanezt csinálják)

http://www.svrider.com/forum/s...
(angol tudás szükséges)
Vízhőfokot hidegen nekem sem jelzi ki, de ez nem baj szerintem. melegísd be a motort (80-90C) és állisd be az alapjáratot úgy 1400-1500 környékire, majd hagy kihülni teljesen, várj vele 3-4 órát majd próbáld újra gáz nélkül indítani. pár napot tekerj vissza látni fogod mit írtam, hogy tudod beállítani az emelt alapjáratot.
Német.
Némar ebay-en 100 euro körül lhet a benzinpumpa itthon naggyából egy 20-as lehet bontóban.
Így én nem küzdenék a 20% engedménnyel.KB 3-at veszel akkoris olcsóbb lesz.
ok köszi szépen! remélem hogy nem vmi horror árat mondanak mert a benzinszivattyú 147+áfa de van 20% kedvezményem rá még ha azt is leszámolom akkor is annyi mint egy kényelmes koporsó! :D de azért köszi a választ!
nekem jó
amúgy ez.

esetleg olasz felé kerülve egy osztrák 2. szállással villach körül.
Hogy utána 3500 Km-re dagadjon és lemond?

Majd 10.-e körül inkább akkor má nem lesz esély rá.
írtam, hogy a Te ötleted Mester. kidolgoznád a részleteket esetleg egy térképpel megspékelve?
Eztet mondottam volt.
ha nem vagyunk kötve szálláshoz akkor talán mehetnénk 2 szállással egy nagy kör mint ahogy írtad is 3 napra úgysem kell sok cucc, hm?
annyira nem mint hittem