Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oksa,már megoldódott a problémám
Be kell jelentkezni, csak úgy.
Sziasztok !
Esetleg nem érdekel vkit egy 110/70,160/60 Pilot Power ?
Ok!....
Köszönöm szépen Sanyi,de én Kaposvár mellett lakom.BP kicsit messze van.De azért köszi szépen!
Épp ezért mondom, hogy nem csak ott kell állítani a 650-en.....bejössz, megnézzük...az ingyen van...
Szóval kuplung probléma?Pedig inkább kint fog mint bent.
Ugyanígy jártam tavaly előtt!
A kuplungon nem csak a bowdennél kell állítani csak azt általában elfelejtik, ahogy kopik máshol is kell.....többnyire ez a hiba az ilyen jelenségnél az SV-n...
Beszéltem Tommal.Szeptemberig nem lesz oktatás,mert nincs itthon.Viszont szeptemberben én is akarok menni mindenképp,mert nagyon érdekel a dolog
Annyi észrevétel még,hogyha adok 1 gázfröccsöt közben finoman húzom a váltókart ,na akkor kiugrik üresbe.Ki érti ezt?
Sziasztok!
Sv 650s-nél olyan bajom van,hogy mikor allok le a garázsba (1-es fokozatban behúzott kuplungal gurulva)és megállok lent néha nem tudok üresbe kapcsolni.olyan mintha leszögezték volna a váltókart.kicsi előre gerulás sem segít.Kiállok, újból elindulok mintha misem történt volna váltogatok ,hibátlanúl működik.Újra leállok ismét hiba.Elég meredek a leálló,talán a kenés?Olaj van benne elég.Na vajon mi lehet a baj.tsanyi ötlet?
Szivesen az úttörő ahol tud segít.

Bár mire oda jutottam feloszlott a kisz így most csóróbb lettem de boldogabb.
Köszi! Nem találtam volna meg magamtól
Biztos a meleg...vesszek meg ha látom
Pedig ott van.Még az eladó ekeidom is.
Peti,hol találom az apróhirdetési rovatot az sv medián?Én vagyok vak vagy eltűnt valahová?
Egyértelműen ez lessz.Mint az öreg bika csak szép lassan egyenként.....
inkább várjuk meg amíg Tomtattoo megint kiír egy oktatást a Kakucsra, és akkor menjünk el, akkor csak kezdő csoport lesz.
Olyan ez mint a sielés, tehát a hátulról jövő figyel, neked csak annyi a dolgod, hogy ne foglalkozz velük. És ez nem azt jelenti, hogy nincsenek síbalesetek... szóval én se mennék úgy ki pályára, hogy nálam tapasztaltabbak éppen pályacsúcsot készülnek menni.
Sziasztok

Olvasom a lánc témát, gondoltam leírom én hogy jártam vele pár hete. 27e van a gépben eredeti lánc, már nem tudtam állítani rajta, mert a V2 az egyik felét jól megnyújtotta, másik felén meg túl feszes volt, de elmegy az még címszóval nem foglalkoztam vele. Pilisszentlászlói úton elkapott a hév h megyek egy tempósat, egy visszafordító kanyar elött intenzív fék, vissza kettő kuplung ki, kis reccsnés, kuplung beesik, motor felpörög, kanyart még bevesz, kigurul szélre, majd látom h ömlik a motorolaj, kb. 1 liter folyt ki, ekkor vettem észre h a lánc is leesett, utánfutóval haza jövés. Szerencsére nem lett nagy baj, csak a kuplung kinyomó rúd tört el, a leeső és előrevágódó lánctól, kompletten megúsztam 5e-ből a javítást. Motorrad-nál 27 a DID lánc + fogaskerék szett, nem érdemes spórolni, és nem is szokásom egyébként, nem éri meg!

Üdv.:
Árpi
Sziasztok. Valakinek van tapasztalata IXIL dobbal kapcsolatban?
Milyen lehet a hangja?
Na ez már hülyeség.
Egy guminak sokkal összetetteb a szerepe ne hasonlítsuk lánccal.
Egyébként meg biztosan van különbség, én Pirelli első gumival vettem a DT-t elég ratyi volt.
Mondhatok mást is :)
DT-re felrakom a Heidenau meg a Pirelli gumit. Valszleg nem lesz különbség, csak a Heidenau többet elmegy, tehát az lesz a jobb. SV-re felrakod a Heidenaut?
Besz..ás!
Szereted ha neked van igazad, mi?