pontosan! meg amikor rákérdezel hogy mik a hibái, miket cserélt eddig. és erre az a válasz, hogy ehhez sosem kellett nyúlni... igen, magyarra fordítva ez azt jelenti, hogy neked viszont majd kell, mert nincs karban tartva LOL
Az eladó személye nagyon sokat számít, mondhatni a legtöbbet.
Az eladóra.Ha sunyi sumákolós neppercsávó el onnan ha pedáns és suvikszolós tipus akkor lehet venni.Én még a hú megy ez ezerrel és mindíg emeli az orrát tipust is felejtős kategóriába sorolnám az nem kímélte.
Jeles cimborám SV vásárlás előtt áll és azután érdeklődöm, hogy mik azok a tipikus jelenségek, hibák, amik 5-7 éves SV-ken jelentkezhetnek? Illetve mire érdemes még odafigyelni?
Válaszaitokat köszönöm!
én úgy gondolom, hogy mégis a láncod szar. és az, hogy ugyanannál az állásnál ugyanúgy változik a feszesség, csak véletlen egybeesés. olvastam már itt a fórumon egyenetlen láncnyúlásról. ez az olcsóbb láncok jellemzője. a lánckeréken nem tudok akkora ovalitást vagy excentritást elképzelni, ami a láncfeszességnél centikben mérhető lenne. Azt már szemre is látnád, ha forgatod a kereket.
Első pályázás? Vagy első Ering? Mert én elsőre kimentem azzal a guminyomással ami van! Mondjuk ez látszott a teljesítményemen, amúgy is úgy kanyarodok, mint egy kavics!
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy K4-es SV 650-hez szerintetek pályára -Euro-ring- milyen guminyomást kellene beállítani sport gumikhoz? Holnap megyek még először.
Illetve nem tudom ti tapasztaltatok-e már olyasmit, amit én tegnap? Kb. 1000 km-ert mentem a zsír új RK láncszettel, a lánc 100 Le-s, és tegnap miután feltettem motoremelőre mély depresszióba zuhanva tapasztaltam, hogy néhány helyen kb. 1.5-2 cm-el nagyobb a holtjátéka. Némi kérdezősködés utána arra jutottunk, hogy valószínűleg a hátsó lánckerék körül van a gond, mert azonos állásnál azonos a feszesség, és akkor vagy selejt kicsit a hátsó fogaskerék vagy a kis gumipárnákkal van valami. Mindenesetre nem vészes a gond, beállítottam a legfeszesebb részhez, és a leglazább helyen sem vészes, csak kicsit mérgel, hogy nem tökéletes, pedig még annak kellene lennie. Esetleges segítségeteket előre is köszönöm!
Akkor még gondolkozom ,hogy erre vagy egy nyári dzsekire fektessek be.Megrohadok ebben a melegben a pólós tangapapucsos motorozásnak meg nem vagyok a híve
Áh csak ezzel.Megláttam a tankot és belezúgtam olyan kis csini.Bár lehet ha ráülök megpusztul.
Ez is azért van mert ha nem vigyázok az SV-t kapom szét.Most láttam egy projektet egy burkolt csővázasról amibe belefaragtak egy komplett zx-10 első teleszkópot radiális fékkel.Ennyit azért nem áldozom a babrálós oldalamnak.Ezt 20e ért vettem 2 éve jó lenne elkezdeni.Olcsóbb lenne.
Hát menj úgy ahogy nekem tanították.Lefékezünk a kanyar előtt bekanyarodunk és szép finoman a kressz sebességre vonatkozó passzusa írja és semmi ilyet nem fogsz tapasztalni.Csak kicsit lassab leszel de legalább a tájban gyönyörködhetsz.Nekem bevált.
Na meg amikor kanyarodsz ki és odahúzol neki, hogy időben besorolj és még döntve a gép! (PL: DOBOGÓKŐ FELŐL AZ ÚT - SZENTENDRE) Aztán megtapad a kerék és viccesen megemeli a nózit egy kicsit, hogy rajzoljon a kaki a bugyira! Na én azt nem szeretem! Mundjuk ez ezért érdekes, mert akkor ezek szerint a gumi jó és az aszfalt is finom!
Igazából tényleg a rugóstag csere lenne a megoldás.600-1000-res GSXR rugóstag és pici alakítás és stabilabb a fara.
Tapasztalat nem hintázik annyira pedig az elejét még nem csináltattam meg.
Fokozatkijelzőnél meg tök mindegy amelyik szimpatikusabb ahogy fényképről láttam a prop tech mintha paposabb lenne a gi-pronak meg a kijelzője egy nyelettel jobban látható de minimális a külömbség.Érezni csak ezt nem fogod én sem érzem erőben.Bár én ugyis fakezű vagyok.
Múltkor kigyorsításnál én is megláttam a hátizsákot többször a tükörben ,de rájöttem hogy az ilyen fehéres színű útburkolat kontra meleg conti hátsógumi sem elég a tapadáshoz..
Nagy valószínűséggel az a legjobb amit csináltál, hiszen eddig elkerülted a bajt! De ha nem a szokványos rossz utas szitálásról van szó hanem valami komolyabb akkor nézesd meg a kormánycsapágyat! Esetleg a guminyomást, illetve a gumit. De szerintem itt a rosszul megválasztott művelet okozott bajt a motoron! Észnél kell lenni, mert egy ilyen rosszminőségű úton, ha mondjuk nem az eleje szitál be hanem a hátulja csúszik ki akkor érdekesebb a leányzó "fekvése"!
Valóban így van.Mint pl a láthatósági mellény.A kresz nem írja kötelező tartozékként ,így nem is kérhetik.De ha az út mellett szerelsz vagy bajlódsz és nincs rajtad akkor büntethetnek érte.
Tőlem már kérték tavaj a balatonon ,amikor a felelségem motorjáért mentünk.Annyi volt a kérdés ,hogy meg van-e a kategóriához a jogsim és van-e e.ü. csomagom ,ami nem lejárt.
Mennyire normális az, hogy már kétszer úgy beszitált a motorom(650S 04), hogy azthittem a b.dös életbe nem fogom meg, de valahogy mégis sikerült....persze nem sima jó minőségű úton, hanem hirtelen rossz és kátyús lett és akkor már kigyorsításon voltam és éppen hogy megtudtam fogni...utána meg is kellett állnom, úgy megijedtem. nem vagyok egy száguldó,de szeretek kigyorsítani, ezek is 110 körüli tempónál történtek...tudom a legjobb módja ezt elkerülni, ha veszek lengéscsillapítót motorra, de most biztos nem lesz rá pénzem. mi a legjobb módja elkerülni a bajt, ha már elkezd szitálni?
Az eladó személye nagyon sokat számít, mondhatni a legtöbbet.