Ember legyen a talpán aki megérzi azt a kevés lóerőt amit felszabadít a dob,sportszűrő és a sebességfokozat kijelző..Ezt talán csak a teljesítménymérő pad tudná eldönteni..
Az igazat megvallva, eddig még tőlem sem kérték őket.
Amúgy ha nagyon kötekedősek vagyunk, izzókészlet nem kötelező, de ha kiég, nem mehetsz tovább lábon. Viszont nem kötelező hogy legyen nálad.
A k&h szűrő ami eldönti, hogy kapsz-e hitelt?
Mert ha a tuning szűrőről van szó az K&N!
Bocsánat, csak megfogta a szemem olvasás közben!
De a kérdésedre én is várom a választ mert én is ezen kütyük vásárlása elött állok!
Még mindíg ott tartok ,hogy mindkét gyártó ki iktatja tiltásokat a kis sv-ből vagy csak marketing az egész ?
Prop.,Gi
Ígérem nem kérdezem többet :D
Attól függetlenül ,hogy mindenki azt írta semmi különbséget nem érezni a nyitott dob & k&h szűrővel ,mikor vizsgáztatni vittem a motort a gyári cuccokkal nem hittem el mennyit számít mégis.
Lehet nyerni valami a fokozat kijelzésen kívül mindkettőnél ?
Az autós H4-es izzókészlet azon kívül hogy nem jó, felesleges.
a mi indexünkbe más izzó kell, és egyedül a H4-est tudod belőle használni, a többi hülyeség meg nem is kell.
Tehát veszel egy H4-es izzót papírdobozban, mellé egy indexizzót, becsomagolod őket zsepibe és berakod a H4-es dobozába.
Az enyémben már egyben vannak 5 éve.
Izzót azt nem tudok, autósboltban be tudod szerezni.
Defektspray van bent két féle, a normál autós (nagyobb) 1000, a motoros 1200. A csomagot meg beviszem ha járok arra aztán írok, ez 1500.
Jó, h mondod defektspray, erre nem is gondoltam.Tudnál egy megbízhatóbb fajtát vinni belőle, ha már úgyis viszel izzót meg eü-t? .Ja, s mondanál egy végösszeget, h mennyi lenne ez a három együtt?
Amúgy ha nagyon kötekedősek vagyunk, izzókészlet nem kötelező, de ha kiég, nem mehetsz tovább lábon. Viszont nem kötelező hogy legyen nálad.
Fundamenta tuningszűrő :P
Mert ha a tuning szűrőről van szó az K&N!
Bocsánat, csak megfogta a szemem olvasás közben!
De a kérdésedre én is várom a választ mert én is ezen kütyük vásárlása elött állok!
Prop.,Gi
Ígérem nem kérdezem többet :D
Attól függetlenül ,hogy mindenki azt írta semmi különbséget nem érezni a nyitott dob & k&h szűrővel ,mikor vizsgáztatni vittem a motort a gyári cuccokkal nem hittem el mennyit számít mégis.
Lehet nyerni valami a fokozat kijelzésen kívül mindkettőnél ?
a mi indexünkbe más izzó kell, és egyedül a H4-est tudod belőle használni, a többi hülyeség meg nem is kell.
Tehát veszel egy H4-es izzót papírdobozban, mellé egy indexizzót, becsomagolod őket zsepibe és berakod a H4-es dobozába.
Az enyémben már egyben vannak 5 éve.
Defektspray van bent két féle, a normál autós (nagyobb) 1000, a motoros 1200. A csomagot meg beviszem ha járok arra aztán írok, ez 1500.
Jó, h mondod defektspray, erre nem is gondoltam.Tudnál egy megbízhatóbb fajtát vinni belőle, ha már úgyis viszel izzót meg eü-t? .Ja, s mondanál egy végösszeget, h mennyi lenne ez a három együtt?
Buddy, írok mélt, nem spammelem tele a fórumot
emailben dobd át a számod amin kereshetlek.