Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mille Motor Kft. 2120 Dunakeszi, Pallag utca 13

Aszalós Pétert, vagy a fiát kell keresni.
Én égen földön nem találtam embert aki szegecselne ilyet. Most meg már nem kell... Bár vannak tárcsáim! Ki csinálja meg ezeket? Tudsz mondani egy címet?
Egy gsxr 750-est csináltattunk utoljára. Az 20-ból kijött. Ha szétszedik, és menthetetlen, akkor nem kerül semmibe. Ha azt mondják jó, akkor 100%-os. A srác pályázik vele, és bírja.
ezt hogy lehet kideríteni szerinted hogy az a gond és mennyibe kerül újra szegecseltetni? + mennyire megbízható utána a cucc?
50-ért vettem párba a bontottat itt a kakasdi bontóba, és tökéletes volt. Annyira nem kell félni a bontottól.
Zoli múltkor olyan jól leírtad a forgalmiztatás díjait. Írd már le megint légyszi, nincs kedvem visszakeresni
Előre is köszi!
Mondtam hogy olcso?
A kinai az meg a bontott a gyari uj dragabb.
kicsit húzós több mint 100k a pár postával
Akkor csak újra kell szegecselni...
Armstrong-ot nézem ha kelleni fog nekem.

47 rugó plusz PK.

Ha van ennyi feláldozható pénzed.
Esetleg várhatsz míg ez az euro mizéria visszamegy.
sajnos nálam valós a probléma, 1x 577 túrán lefelé a hegyről kicsit megkékültek a tárcsák, azóta ilyen. fékkaron nem érezni semmit de érezni hogy nem egyenletesen fog. a szegecseken nem tudom megmozdítani a tárcsát egyáltalán.
Most épp 6db SV tárcsám van, abból 4-nek a szegecselése hiperszar, olyan 2-3mm-t kottyan. Maga a tárcsa 8 század mm-t kopott és egyenesen fut. Az egyik párral azt csináltam, h összeütöttem egyszerűen kalapáccsal, hogy ne kotyogjon akkorát (nem használom azt a tárcsát) de kipróbáltam és tökéletes lett, mentem vele 1-2ezer km-t de megint kikopott a szegecs. Most is tökéletes, de kotyog mint az állat. Ami a mostani SV-n van (ami a Zsé-é volt) azon egy mikront sem érzek, hogy kottyanna. Érdekes... De csak az SV ilyen beteg, a Bandit 100E km-nél sem csinál ilyet
Mennyit állt vizsga előtt? Lehet, hogy megszorultak a szegecsek, és annyi elég neki. Emiatt nehogy kicseréld....
Mert nagy eséllyel kamu volt....
Nekem is mondták a 650-esnél utolsó műszakin, hogy ingadozik a fékhatás. De ebből fékezésnél én nem éreztem semmit.
Amíg nem kezd érezhetővé válni én nem nyúlnék hozzá.
Ezt csak mondták vagy láttad is?....mivel ez jó kis duma némi plusz elkérésére vagy buktára láttatva, hogy dolgoznak....
Érzésre sem érzel hogy ütné a kart amikor lassítasz? Tuti hogy el van vetemedve ? Goldfren crossoknál eddig "nekünk" bevált
bontottat biztosan nem veszek, ránézésre az enyém is tökéletes, aztán műszakin a fékerőmérő nem szereti. goldfren tárcsákat árulnak itt az aprón 34k/db, arról van esetleg valakinek vélemény?
Csináltattam párat és a siker olyan 70%-os volt....nem mindegyiket tudták teljesen jól megcsinálni.
Én inkább a helyedben bontóznék 1-et, azt egy élvonalzóval megtudod nézni mennyire vetemedett ha vetemedett. Ha síkra préselnék is akkor is változik az anyagszerkezet, az anyagban feszültség keletkezhet vagyis bármikor repedés indulhat. Azért azokat a tárcsákat edzik, feszültségmentesítik, valahogy ezekkel a kopsz féle féktárcsákkal sem értek egyet szerintem az egy igazi kókányság amit ő csinál
Lehet.. És lehet, hogy nem is kell egyengetni, elég újraszegecselni, bár az is 20 rugó volt nekem utoljára a pár....
Hajlítani nem lehet rendesen. Megváltozik azonnal a fém anyagszerkezete, hő hatására vetemedik majd törik. Sokmindenen lehet spórolni, de fékrendszer nem tartozik közéjük
ha jól gondolom a nagy hő miatt vetemedett,félő hogy repedés is került bele,de szerintem ez kopogtatással ellenőrizhető
miért, milyen probléma lehet belőle? szétszedik a tárcsát és rosszul rakják össze vagy mi?
lehet, de utána maximum a falra kerüljön