Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az élvezetes motorozáshoz azért kell olyan 20 fok.Ahhoz,h tapadjon a gumi meg még több.....
Nézd a jó oldalát!
Több pénz marad a kasszában.
verőfényes napsütés csak az a baj oldalra állnak a faágak úgy fúj a szél
csak a jó idő nem jön.


Ma reggel ment összefelé a 3 hónapja kibelezett két féknyergem.

Szvsz......az ezres nyerge ugyanaz..............két féldarab 4 csavarral összefogva aluba megy a menet.

KB ugyanaz a nyomaték lehet mindkettőnél.

Na ennyi a nagy történet.
Holnap délután felszórom,lelégtelenítem és imádkozom hogy ne szoruljon ujra.


És akkor egy újabb nagy lépés lett kész.
mivan maszekolsz?
Köszi.
Ezaz.
Akkó nem hibáztam a 22 Nm-el nagyot.
És ha jól értelmezem, akkor a 3. akar lenni ami neked kell
Front brake master cylinder mounting bolt 10Nm
Front brake caliper mounting bolt 26Nm
Front brake caliper housing bolt 23Nm
Front brake pad mounting pin 16Nm
Brake hose union bolt 23Nm


még válogathatsz is
+1
Ezres SV féknyergén a két felet összehúzó csavarokat is 22 Nm-el kell meghúzni?
Szerintem erre a cikkre gondoltak: http://billz.hostei.com/pdf/le...
Szia,

Be kell lépned a dealer mode-ba.
Fogsz egy kis vezetéket és az ülés alatt össze kötöd egy kis fehér csatlakozó két pontját.
Csatolok egy képet amin meglátod pontosan mit kell csinálnod.
Egyébként itt találod a részletes leírást angolul:
http://www.svrider.com/forum/s...

A hibakódok értelmezéséhez:
CODE MALFUNCTION PART REMARKS
COO None No defective part
C12 Crankshaft position sensor (CKPS) Pick-up coil signal, signal generator
C13 Intake air position sensor (ZAPS)
C14 Throttle position sensor (TPS)
C15 Engine coolant temperature sensor (ECTS)
C21 Intake air temperature sensor (IATS)
C23 Tip over sensor (TOS)
C24 Ignition signal #1 (IG coil #1) For #1 cylinder
C25 Ignition signal #2 (IG coil #2) For #2 cylinder
C28 Secondary throttle valve actuator (STVA)
C29 Secondary throttle position sensor (STPS)
C31 Gear position signal (GP switch)
C32 Fuel injector signal #1 For #1 cylinder
C33 Fuel injector signal #2 For #2 cylinder
C41 Fuel pump control system (FP control system) Fuel pump relay
C42 Ignition switch signal (IG switch signal) Anti-theft
C49 PAIR control solenoid valve

Zoli
FI lámpánál ki kéne írattatni vele a hibakódot de sv-n én nem tudom hogy kell, szakember, szerviz
ez honda minőség mindegyik gyártónak vannak ilyen elbaszott motorjai
Valami más ötlet ?

Én igazából az olajra gondolnék, hogy ott hibázhat valami.
Hajrá.
2000 előtti honda.
Mindent kibír mint Kabír.
máséba én se raknám bele, sajátomba én káromra (ami nem lesz) belerakom
Hát jól mondtad...............a te motorodba nekem nem fák a ká und enn.
De az enyimbe nem kéne.
Meg akarom nézni az 50000. km mondjuk a francia alpokban vele.
Hát igazából nem egész télen mert már egyszer-egyszer elővettem idén is de eddig még nem volt vele semmi gondom. ..ezért nem értem
én most nem akarok vitát kezdeni, de a K&N szűrőre azt írja mosás 10ezrenként És nem is feltétlen kell megvenni a 20ezres K&N szűrőt... a mosóval és a ragaccsal, több gyártónak is van ragacsa hozzá, mosni meg elég sok mindenben lehet.

Természetesen ez megint ember kérdése, hogy ki mire esküszik. Gyári előírás szigorúan betartva vagy esetleg kiokoskodva olcsóbb esetleg jobb megoldás
Van egy 12e-res papírszűrőm.
A gyári ajánlás 20e.
Én láttam belűről a piszkos oldalt.
Hidd el kell a 2-3e km.
Ha van rá ideje, türelme, és pénze amiből veszi a spréket, akkor nagyonis jól teszi, amíg a dzsuva nem folyik le az injektorig :D Egyébként ahogy Zoli mondja, eléggé macerás ezt megcsinálni 2-3ezrenként. És drága is,egy gyári szűrőhöz képest. Az 18ezrenként 7-8 ezer.