igen, én is erre gondoltam egyébként, de gondoltam (nem akartam hülyeséget mondani/kérdezni), hogy annyira csak nem lehet értelmes az elektronika, hogy még azt is megmondja nekem hogy megadta magát az akksim....
ilyenekhez nehéz bekerülni mint pl nevét meg nem mondom de a heidenau adott gumit meg szponzorálta a túrát, mongólia azt hiszem vagy kazasztán vagy hova ment, magyar varaderos srác Neked ezek jók lennének zergebaszta úttalan utakon
elmész motorozni meghajtod és utána is ha csinálja akkor igazábol nem egészséges, lehet sok anyag vagy olajfogyasztás
de ha sokat volt baszogatva álló helyzetben akkor az is normális ha nagyobb gázra egy egy füstpamacs na de nem mindegy nem mekkora meg menyire sürű a pamacs
Ez a 3 variáns volt:
Ha töltőről indítottam be, akkor pöccre beindult, szépen járt is, fel is melegedett rendesen 82-85 fok közé.
Ha töltő nélkül próbáltam elindítani, akkor pöccent egyet, és utánna kidobta az FI-t.
Ha pedig töltőről indítottam el, hagytam kicsit pöcögni, majd közben levettem a töltőről, azonnal leállt, és szintén kidobta az FI-t....
Occo a mosópor.
ilyenekhez nehéz bekerülni mint pl nevét meg nem mondom de a heidenau adott gumit meg szponzorálta a túrát, mongólia azt hiszem vagy kazasztán vagy hova ment, magyar varaderos srác Neked ezek jók lennének zergebaszta úttalan utakon
talán 8-10 km.
Oszt felnézek és látok egy Winklern falutáblát.
de ha sokat volt baszogatva álló helyzetben akkor az is normális ha nagyobb gázra egy egy füstpamacs na de nem mindegy nem mekkora meg menyire sürű a pamacs