Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úgy látom hondát kell venni 4 csavar és kinnt van a légszűrő az meg hogy aki elindul egy 3-4000km-es túrára egyszerűbb kicserélni, de én nem mosogatnám 2000enként... pláne hogy nem járok porban sárban
Látom nem volt még komolyan ilyesmi motorod.
Tudod milyen macera tank fel légszűrőház le pucc,szárítás,olajozás 2-3e km-en belül.
Főleg ha azt vesszük hogy egy túra simán belemegy a -2,5e Km-be.
Az csinálja Bled mellett az úton akinek 6 annya van.
ezért lennék kíváncsi erre a tesztre Ismerek olyat aki még a légyszűrőházat is kizsírozza hogy abban is megtapadjon a kosz ez megint olyan mint az olaj, én inkább arra esküszöm hogy mosható szűrő és rendszeres karbantartással
Elég gyakori tisztítás+olajzás esetén sokkal jobban szűr minta száraz papírszűrő. Sokkal kisebb szemcséket is megfog. Csak könnyen telítődik az olajréteg, akkor viszont maximum egy fecskét fog meg a betét
Megkeresnéd azt a tesztet ha lehet?

Én az én gondolatmenetem szerint (iskolában is ezt mondták) ha rendszeresen takarítják és bekenik ragacsos anyaggal akkor nem mondom hogy jobb de nem kell cserélgetni mindig. Mert ugye ha rendszeresen ragacsos akkor beleragad a homok kosz falevél béka egér... na már most azok a szivacsban csak kisebb lyukakat csinálnak, még egyszer írom ha ápolva van

Ha nem nagy probléma légyszives keresd meg azt a tesztet, elolvasnám
Egész télen állt? Lehet beledermedt a jófajta benzin. Vagy innyektorba nem tud?
3 éve már tutinem.Énis így kaptam régóta.
Sőt mostis.
Pedig 9200-at fizettem érte.
De ebbe a buzi félig háromszög félig rombusz alakú szart nem tom hogy váltom ki olcsóra.
beszarás
pár éve még dobozban volt

a mosható meg legjobb esetben is csak rövid ideig müködik normálisan,utána árt
autotechnikában volt egy többoldalas cikk sok méréssel
Sziasztok !

Egy kis s.o.s. segítségre lenne szükségem !

A mai nap azzal a problémával találkoztam, hogy:
Télen sztenderen állt a motor. Tegnap mikor be akartam indítani, akkor lemerült az akksim . Ez még haggyán. Mai napra feltöltődött. A probléma itt jön:
Ma is beindítottam, mondom szuper :) Pöfögött 2-3 percig, utána leállt. Be sem bírtam utána indítani. Lekapcsoltam a gyújtást, majd vissza. Megpróbáltam újra beindítani, de kidobta az "FI" jelzést. Ezt megtettem, 2x-3x, ha gáz nélkül, ha kis gázzal akartam beindítani, nem csinált semmit, csak indítózott. De szintén kiírta az "FI"-t

Nem tudjátok véletlen mi lehet a gond ?
Mi a baj a mosható szűrővel ?
Az a nylonzacskós olcsóság az a gyári!
mosható légszüröt akkor se tennék a motoromba ha ingyen lenne,de ez a nylonzacskós olcsóség is nagyon gagyi lehet ha még a kartondobozt is lespórolják

én is sokalltam a gyári árát,ezért belefaragtam vmi normális minöségü civic1.5i szüröjét és sziloval beragasztottam
Nemrég volt szó légszűrőkről, én innen vettem az enyémet:
link

Eddig nem akartam megosztani mert őszintén szólva csodálkoztam az áron. Attól tartottam ,h úgy járok mint nemrég az egyik srác itt a fórumon!
De ma megjött és úgy néz ki h minden rendben van vele. Így gondoltam hátha érdekel valakit

vagy esetleg ugyan itt:

link
Pite.
aaa azert a hornet még mindig odavag csucsmotor :D:D
Szal a nagy H bekaphatja a bal bokámat.
Hát azé na, a honda keadott a minosegbol eleg szepen pl a keramia henger.
Basszki 13 év az nem kevés.

A végén má kiderül hogy társzekeret még lehet venni de annál fiatalabbat nem.
HONDA pontosan :P na jó 2000esnel fiatalabb Tervezésű hondát nem is szabad venni :)
6000
Erre csak ezt tudom mondani
ja, persze, minden amit egy sv-n hétezrenként meg kell csinálni :)
Hengerfúrás,dugócsere,főtengelyköszörülés,olajpumpacsere satöbbi?
nem, azzal kapcsolatban nem hajt a tatár... lényeg, h megvan :-)
most a szükséges felújításokra vár a motor.
megint jön a hóvihar