úgy látom hondát kell venni 4 csavar és kinnt van a légszűrő az meg hogy aki elindul egy 3-4000km-es túrára egyszerűbb kicserélni, de én nem mosogatnám 2000enként... pláne hogy nem járok porban sárban
Látom nem volt még komolyan ilyesmi motorod.
Tudod milyen macera tank fel légszűrőház le pucc,szárítás,olajozás 2-3e km-en belül.
Főleg ha azt vesszük hogy egy túra simán belemegy a -2,5e Km-be.
Az csinálja Bled mellett az úton akinek 6 annya van.
ezért lennék kíváncsi erre a tesztre Ismerek olyat aki még a légyszűrőházat is kizsírozza hogy abban is megtapadjon a kosz ez megint olyan mint az olaj, én inkább arra esküszöm hogy mosható szűrő és rendszeres karbantartással
Elég gyakori tisztítás+olajzás esetén sokkal jobban szűr minta száraz papírszűrő. Sokkal kisebb szemcséket is megfog. Csak könnyen telítődik az olajréteg, akkor viszont maximum egy fecskét fog meg a betét
Én az én gondolatmenetem szerint (iskolában is ezt mondták) ha rendszeresen takarítják és bekenik ragacsos anyaggal akkor nem mondom hogy jobb de nem kell cserélgetni mindig. Mert ugye ha rendszeresen ragacsos akkor beleragad a homok kosz falevél béka egér... na már most azok a szivacsban csak kisebb lyukakat csinálnak, még egyszer írom ha ápolva van
Ha nem nagy probléma légyszives keresd meg azt a tesztet, elolvasnám
3 éve már tutinem.Énis így kaptam régóta.
Sőt mostis.
Pedig 9200-at fizettem érte.
De ebbe a buzi félig háromszög félig rombusz alakú szart nem tom hogy váltom ki olcsóra.
A mai nap azzal a problémával találkoztam, hogy:
Télen sztenderen állt a motor. Tegnap mikor be akartam indítani, akkor lemerült az akksim . Ez még haggyán. Mai napra feltöltődött. A probléma itt jön:
Ma is beindítottam, mondom szuper :) Pöfögött 2-3 percig, utána leállt. Be sem bírtam utána indítani. Lekapcsoltam a gyújtást, majd vissza. Megpróbáltam újra beindítani, de kidobta az "FI" jelzést. Ezt megtettem, 2x-3x, ha gáz nélkül, ha kis gázzal akartam beindítani, nem csinált semmit, csak indítózott. De szintén kiírta az "FI"-t
Nemrég volt szó légszűrőkről, én innen vettem az enyémet: link
Eddig nem akartam megosztani mert őszintén szólva csodálkoztam az áron. Attól tartottam ,h úgy járok mint nemrég az egyik srác itt a fórumon!
De ma megjött és úgy néz ki h minden rendben van vele. Így gondoltam hátha érdekel valakit
Tudod milyen macera tank fel légszűrőház le pucc,szárítás,olajozás 2-3e km-en belül.
Főleg ha azt vesszük hogy egy túra simán belemegy a -2,5e Km-be.
Az csinálja Bled mellett az úton akinek 6 annya van.
Én az én gondolatmenetem szerint (iskolában is ezt mondták) ha rendszeresen takarítják és bekenik ragacsos anyaggal akkor nem mondom hogy jobb de nem kell cserélgetni mindig. Mert ugye ha rendszeresen ragacsos akkor beleragad a homok kosz falevél béka egér... na már most azok a szivacsban csak kisebb lyukakat csinálnak, még egyszer írom ha ápolva van
Ha nem nagy probléma légyszives keresd meg azt a tesztet, elolvasnám
Sőt mostis.
Pedig 9200-at fizettem érte.
De ebbe a buzi félig háromszög félig rombusz alakú szart nem tom hogy váltom ki olcsóra.
pár éve még dobozban volt
a mosható meg legjobb esetben is csak rövid ideig müködik normálisan,utána árt
autotechnikában volt egy többoldalas cikk sok méréssel
Egy kis s.o.s. segítségre lenne szükségem !
A mai nap azzal a problémával találkoztam, hogy:
Télen sztenderen állt a motor. Tegnap mikor be akartam indítani, akkor lemerült az akksim
Ma is beindítottam, mondom szuper :) Pöfögött 2-3 percig, utána leállt. Be sem bírtam utána indítani. Lekapcsoltam a gyújtást, majd vissza. Megpróbáltam újra beindítani, de kidobta az "FI" jelzést. Ezt megtettem, 2x-3x, ha gáz nélkül, ha kis gázzal akartam beindítani, nem csinált semmit, csak indítózott. De szintén kiírta az "FI"-t
Nem tudjátok véletlen mi lehet a gond ?
én is sokalltam a gyári árát,ezért belefaragtam vmi normális minöségü civic1.5i szüröjét és sziloval beragasztottam
link
Eddig nem akartam megosztani mert őszintén szólva csodálkoztam az áron. Attól tartottam ,h úgy járok mint nemrég az egyik srác itt a fórumon!
De ma megjött és úgy néz ki h minden rendben van vele. Így gondoltam hátha érdekel valakit
vagy esetleg ugyan itt:
link
A végén má kiderül hogy társzekeret még lehet venni de annál fiatalabbat nem.
most a szükséges felújításokra vár a motor.