Értem. Én sem szeretnék másnak gondot okozni.
Most néztem hogy szervizzel foglalkozol, esetleg egy elérhetőséget kérhetek e-mail-ben? Olvastam hogy mestere vagy az Sv-nek is.
Remélem nem gond hogy tegező voltam.
Akkor elképzelhető hogy a generátor (is) vacak?
Lesz lehetőségem egy 2006-os SV-vel kísérletezgetni.
Arra gondoltam hogy a saját fesszabot átrakni, ha az a beteg kárt nem teszek a másig gépben ugye?
Méréseket megpróbálom amiket a manual ír, de a fesszabnál sem értettem ezeket az értékeket. Ha döglött elvileg nem kellene semmilyen értéket mérnem, vagy rosszul gondolom?
Na jó, elég a viccből....tehát a fekete az álkulcs....azért adnak hozzá olyat is, hogy azonnal fel lehessen ismerni az ál ridert a mestereknek akik a pirossal használják...
VOV. dögdonálcba nem nagyon megyek csak ha muszáj ami meg nem muszáj nagyon
Most hol mutogassam a szép piros mester kulcsot amivel a mester tanítványa dicsekedhet?
Pedig azoknál ez nem jellemző....dióda vagy fesszabb lehet, méregetni kell bár a töltés amit írtál elég karcsú....a K3 utániak alapból 14.2 körül töltögetnek...
Akkor az csak arra jó, hogy ha megy szervizbe vagy a mesterhez az űrszekér akkor a kezébe nyomjam, hogy NE!
De indul vele a gép amúgy lehet pótkulcsnak használni?
Most néztem hogy szervizzel foglalkozol, esetleg egy elérhetőséget kérhetek e-mail-ben? Olvastam hogy mestere vagy az Sv-nek is.
Remélem nem gond hogy tegező voltam.
Lesz lehetőségem egy 2006-os SV-vel kísérletezgetni.
Arra gondoltam hogy a saját fesszabot átrakni, ha az a beteg kárt nem teszek a másig gépben ugye?
Méréseket megpróbálom amiket a manual ír, de a fesszabnál sem értettem ezeket az értékeket. Ha döglött elvileg nem kellene semmilyen értéket mérnem, vagy rosszul gondolom?
Most hol mutogassam a szép piros mester kulcsot amivel a mester tanítványa dicsekedhet?
De indul vele a gép amúgy lehet pótkulcsnak használni?
De ha lefestem feketére áttudom baszni a mestert is vele, hiába YODA a neve