Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a választ. Igazság hogy nincs sv-m csak ez egy gyakran felmerülő kérdés itt és poénnak akartam szánni, bocsi :) Nem gondoltam hogy okos választ is fogok kapni :D
Szia F.Levi,

A 650-es SV-nek 4,5 colos a hátsó felnije. A 180-as gumihoz 5,5 az ajánlott különben megváltoztatod a görbületét. Ha ragaszkodsz hozzá ki kell cserélned az egész hátsó kereket.

Zoli
Végülis az M6os majdnem oda vezet...mondassz valamit..

Motor már összerakva, szezonra felkészítve. Már csak az első plexit fóliáztatom le. Az remélem jövőhéten kész. Rendszámoztatni 2 hét múlva tervezem, akkor én is ráérek, meg már kezdenek jó időket mondani akkorra. Már csak annyi a baj, hogy az okmányban ahova vittem volna, ott nincs motorrendszám, másik helyen meg "villámgyors" az ügyintézés.
dehogynem jo az ha orfu manfa abaliget fele csinalsz kiterot :D

Renccammal mi a helyzet ?

Ne beszélj butaságot, bükk mátra akkor sem jó, ha barcika-hatvan az útirány...
Tiszteletem az uraknak!
Vásároltam egy hónapja egy SV650 N-es vasat.
2000-res évjáratú.
sikeresen megállapítottam,hogy nem működik a benzinszintvisszajelző...(konkrétan megállt:D).
ezzen nincs is hude nagy gond, felhívtam 2 szalont, az egyik 35000-ret mondott, a másik 31000-ret a jeladóra.(a jeledóig a kábelezés 100%-osan jó,mert van 1 test, meg 2 másik. ha az egyikel zárod össze, akkor villog a lámpám, ha a másikkal, akkor világít. tehát eddíg jó.) namost mivel az úgy nem olcsó...gondoltam nézek bontottan. találtam egyet 5000-ért. megvettem. megjött. örültem. hozzádugtam...ez sem jó:( beszéltem az eladóval,visszaveszi...felhívtam egy bontót, nekik is volt, 8000... meg is jött ma, örülök,végre jó lesz, összedugom...ez sem müxik:(
Ezek a jeladók elvileg(szerelőm szerint valami kémiai kapcsolók, ha kiszárad összezár.)
lehet az, hogy esetleg bontott motorból kivett, szimplán tönkremegy?
vagy próbálkozzak még több bontott jeladóval?
esetleg egyéb más megoldás rá? vagy mi lehet még a baj.
(ha gyújtásra teszem a visszajelző lámpa világít. motor beindul, és elalszik.)
Mennyire lehet megveszíteni a kábeleket, bovdeneket a kormánynál? Szeretnék széles kormányt, de ha mindent cserélni kell hozzá, akkor inkább lemondok róla...
Szia,
hol találtad ennyiért? Ez igen jó ár! Hasonló cipőben járok én is...
Befér a 650be a 180as hátsó gumi ? :D
őőő, akkor az. nem tudtam
Bánság... nem román

Én nem akarok főnök lenni.
Amúgy meg, én sem voltam még a Mátrában, érdekel. Ha nem megyek el, nem fogom tudni értékelni a román túrát
Mutasd meg neki ezt...Szörányi érchegység és az Al-Duna.. onroad. 530 km zömmel kanyargás. Én a D pontban sátraznék... de kicsit odébb Újmoldovában de talán Alsópozsgáson is van fizetős szálláshely.

Ha fizetne a túravezetésért.. elvállalom
Tényleg baszd oda hogy itt te vagy.
Kazahsztán meg 8000.
Nem úgy értem, a való életben is a főnököm
főnök bárki lehet.. csak önbizalom kell hozzá meg pofa
Montenegro csak 700 km... a legrövidebb úton (de úgy meg nem az igazi..)
Baxx oda nekik.
Mert nem én vagyok a főnök
Jól hangzik ez az érc-téma
Végülis Szegedről A tengerpart is kellemesen betámadható hétvégi móka lehet.
Miért nem leszel te a főnök?
há jah... az érchegységben kb 150-180 kilométert lehet kanyarogni ismétlőszakasz nélkül.. ha ott alszik az ember kb 4-5 ezer Ft a szállás és akkor lazán megvan az Al-Duna is... ami újabb 160 kilométer lendületes út..jó aszfalttal, zseniális környezetben, hosszan települések nélkül. Bükk-Mátra akkor jó Szegedről ha Poprád-Brezno környéke a cél
továbbítom a főnök felé amiket itt súgtok! köszi a tippeket!
Fasza szegedről eltéblábolni 50 Km-ért.