Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hayabusára méretezett dobot nem gáz SV1000re rárakni?
Nya persze lehet azé hülyemód csak elsőfék és visszagangolással csak az olyan riszálós táncos dolog amitől eléggé fostam az elején.
Izgi vót.

Mostanában kezdek rászokogatni a hátsózásra kanyarban.
K&N légszűrőről van valakinek tapasztalata? Összehasonlítva a gyárihoz képest.
Nézesd meg szerelővel. Szétszedi és tud pontos választ adni.
értem köszi
talán a féknyeregben akad a dugattyú. Elérett a tömítőgumi, vagy ilyesmi.
az mitől lehet hogy lenyomom a hátsó fékpedált és nem jön vissza teljesen?
na jó, de kérdés, hogy az említett "kevés" az mennyire "kevés" :-)
Martin dobot is kereshetsz.
Sziasztok!

Martin vagy Mastek pár lenne jobb az sv1000-re? :) Esetleg tudtok még hasonló árfekvésű kipufogókat? Raptor az már drágább, yoshi, akra, leo vince az meg igencsak drága újonnan. Esetleg használtan ha talál az ember párban :) Vélemények, ötletek jól jönnek, köszi!
Persze, kell, de nem a plusz fékerő miatt. Abból többnyire van elég. Inkább azért mert kiegyensúlyozza a motort. (Elvileg) ahhoz pedig nem kell nagy fékerő
egyébként meg igenis mind a két fékkel kell fékezni. minden vezetéstechnikai tréningen és irományban így tanítják. Lehet jönni a sportmotor így meg úgy szöveggel, de az sv nem sportmotor :), ezen kívül még a Superbike-ban is rendre azt írják a srácok, h mindkét fék kell (és nemcsak az elcsesződő egykeró megmentéséhez).
nézd meg a pedál beállítását. van aki úgy ül a motoron mint majom a köszörűkövön, és beleér a lába a fékpedálba, ezért állandóan világít a féklámpa, meg kopik a betét... ezért úgy szokták állítani, h lejjebb legyen. kipróbáltad, hogy rendesen megtaposod?
Nekem is mindig olyan volt, mint egy vödör takonyba tapicskolni... fém fékcső és új fékfolyadék csodát tett. nemsokára pedig új betéteket is kap.
Én azt értem, meg azt is hogy gyenguska a hátsó, de ez még attól is haloványabb:D sajna. féjolajcsere az volt bár nem tudom, hogy milyenre, szóval majd azt orvoslom. A betéteket majd lecsekkolom, a tárcsa ok. köszi:)
elsőfékkel egyébként hátra szerintem nem is kell erős fék. Lassításra úgysem érdemes használni, kanyarban korrigáláshoz pedig bőven elég(szerintem) ez is. Ellenőrizd a betétet, hogy nem túl kopott vagy üveges, a tárcsa felületén ne legyenek túl nagy barázdák, és esetleg fékfolyadékcsere. Utóbbi cseréjéről szeretnek könnyen elfeledkezni a tulajok.
Sziasztok! Megvettem az sv-m és örülés van, csak a hátsó fék olyan mintha nem lenne:) (túl sok minden) Elvileg ez betegség, de hogyan lehet gyógyítani/javítani?
igen én is tartok tőle egyedüli vonzó dolog hogy egyenesen az importőrtől kapnám nagyker áron 2t-nél bevált de 4 üteműnél nem tudom milyen lenne de szerintem megmaradok akkor a bevált olajoknál
Lehet, hogy csak hype, de én maradnék inkább a bevált olajoknál. pl Motul 5100. 3L esetén nem lehet sokat spórolni olajon, és egy gagyibb fajta elég nagy károkat tud okozni. Ezt a fajtát nem ismerem, az is lehet, hogy csak az árukban van különbség.
Helló
Szerintetek megfelelő olaj lenne egy karbis sv-be a texaco olaj? Texaco Motex 4T-X 10W-40 minősitése: API SL JASO MA ACEA A3 rész szintetikus. kétütemő gépekbe (motor fűkasza fűrész) már évek óta a texaco-t használom de nemtuom hogy megfelelne-e a kis sv-ben is vagy maradjak inkább a bevált motulnál vagy valvolinnél
Szerezz a kek osztrigabol.Utalom a hideget.
Kösz a tegnapi köszöntésteket!...meleget meg nem hozok, nincs itthon...
Új 160/60nas Pirelli Angelem van szal 180as gumi odébb van még
az óra egység tárolja, nem kapja sehonnan.
Érdekes .Mert mesélték hogy beraktak egy KOSO digitális órát és nulláról indult...Esetleg nem kötötték be rendesen?

A lényeg hogy a fő állást központilag kapja és nem az óra egysége tárolja..ha jól értem