Helyzetjelentés:
-Féklámpa kapcsoló jó, köszönöm a tippeket!
-Viszont ez a vibrálás továbbra is fennáll, és sajnos az első lámpán és a műszerfal világításon is észrevehető.
Méregettem ezt-azt az akksi és a töltések elvileg jók. Alapjárat:13,4 5000-fordulat és fölötte stabil 14,3.
Kivettem a fesszabot, szervizkönyv szerint mértem, viszont a megadott 0,4-0,7 értékek helyett 642, 638 a 0,5-1,2-ig ott pedig 940-et mértem.
A műszer dióda állásban volt, elképzelhető hogy mértékegységből adódó az eltérés, vagy bármilyen műszerrel a szervizkönyv értékeit kellene mérnem?
Újabb észrevétel:
-Fordulat emelésnél erősödik a világítás fényereje.
-Láma vagyok a villamossághoz.
Hello,
Nekem van egy fejidom tartó konzolom. Nem szög egyenes, de sokáig használtam 1000-es SV-n gond nélkül. 10-ért odaadom. Nem tudom lehet-e rajta javítani, hogy teljesen hibátlan legyen (ránézésre nem venni észre).
A piros a veszély színe....a vészleállító is piros a vészindító kulcs is piros...ha veszélybe kerülsz akkor nem szabad a feketével indítani.... ...nem olvastad a manual-t?
tudod van a sima fekete kulcs amivel indítod a motort a a izé ne sluszkulcs nem moszkvics sluszkulcs, hanem yamaha xt660 sluszkulcs
Meg van piros színű is az mé piros?
Zolikám te okos ember hírében vagy
Mond már meg nekem, hogy a piros kulcs az mire jó. Van a motorhoz és nem tudom miért piros?
Nemvagyokinformáltezentéren
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Van egy K6-os 1000S-em, amin a következő hiba lépett fel. Indul szépen, de nem tartja az alapjáratot, és leáll. Ha bemelegítem a gázkart tartva, akkor utána szépen jár, és nincs vele gond. Téli leállás előtt még működött, de már akkor is néha csinálta ezt. Szezon végén vettem, és már nem tudtam használni, de most már jó lenne. Hozzátartozik, hogy 1,5 évig állt a motor, forgalomból ideiglenesen kivonva, az előző tulaj betegsége miatt. Most tettem bele új olajat (Motul 5100), és szeretném a fagyállót is cserélni. Ugyan az a fagyálló kell bele, mint az autóba, vagy van direkt motorokhoz való, és mennyi kell bele? Higitsam, vagy töményen tegyem bele? Injektor tisztítót érdemes tenni a benzinbe? Kérlek benneteket, aki tud segítsen!
Sziasztok,
új tagként mindjárt a segítségeteket szeretném kérni. Tavaly szeptemberben lezúztam a gépemet. Ehhez jött még egy kis kórház, otthon fekvés, meg minden ami kell...
Egy K5-ös SV650S-ről van szó, amihez a köv. alkatrészeket keresem:
- fejidom, alsó és felső műa. borítás, KM óra, lámpa, plexi, tükrök, fejidomtartó konzol, első indexek, fékkar, fékolaj tartály, váltókar...
Van esetleg ezek közül v.kinek v.milye, ami eladó lenne?
NKH-hoz beviszed a motort megnézik a színét ráírják egy adatlapra avval mész az ocsmányirodába és ott megcsinálják a forgalmit? Valahogy így néz ki és ez kb. 7000 Ft?
-Féklámpa kapcsoló jó, köszönöm a tippeket!
-Viszont ez a vibrálás továbbra is fennáll, és sajnos az első lámpán és a műszerfal világításon is észrevehető.
Méregettem ezt-azt az akksi és a töltések elvileg jók. Alapjárat:13,4 5000-fordulat és fölötte stabil 14,3.
Kivettem a fesszabot, szervizkönyv szerint mértem, viszont a megadott 0,4-0,7 értékek helyett 642, 638 a 0,5-1,2-ig ott pedig 940-et mértem.
A műszer dióda állásban volt, elképzelhető hogy mértékegységből adódó az eltérés, vagy bármilyen műszerrel a szervizkönyv értékeit kellene mérnem?
Újabb észrevétel:
-Fordulat emelésnél erősödik a világítás fényereje.
-Láma vagyok a villamossághoz.