Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja azt nem mondtam hogy a hátsó kuka.Talán egy 500-ast bir.Bár nem baj nálam az utód de agy 500-1000-et birnia kéne még mivel párban cserélném a kellemes corsa-t lecserélve.Na az első még a gumisnál van.
És egy váltókart is kéne venni meg egy fék/kuplungkar készletet.
De ezek még várhatnak.
Nekem az SV-re is 70 volt a teli fény (mondjuk az teli idomos) és az is ilyen speckó szín volt mint amit Te mondasz
Átérzem. Kellene két gumi, két oldaldoboz, új kabát is kellene. Minden hónapban sorsolok, hogy mi következik, de szerintem a guminak még ki kell bírni ezt az évet.
Hát ahogy nézzük.
Az a köcsög narancs amit kiválasztottam 3 aláfujó rétegből áll így az anyag ár növekedett.
A matricát narancs alappal gyártották le ami kurvára eltér a fujt színtől ezért kell 3 szitáva a 3 színt ujranyomtatni.
Így lesz a festés 70e+15e a matrica.
A matrica árára nem számoltam egyáltalán.
Meg egy picit kevesebb árra a festésre. Hja a 3 évvel ezelőtti egy szebb kor volt.
Na mindegy.Így nem maradt lé a fóliázásra,tankpadra és a fékfelújító készletre.
Nem nagy píz de hiányzik.
A pénz a legkevesebb.
Igyekszem persze.
Pénztől függ.
Siess Zoli. Mindjárt itt a március 15. Addigra kész lesz?
Ja............valamikor...........most nem működik semmi rajta.
És ez még egy hónap megoldani.A matrica amit jó előre csináltattam szart sem ér.Így hirtelen kellett csináltatnom még...............na ez jó drága lesz,és a fényezés drágult az én számításomhoz képest.
Nem túl sokkal csak így most nem maradt elkölteni valóm a tankpadra és a fóliázásra.
Ami nélkül meg nem akarom felrakni a tankot.
Így sakk-matt márciusig.
Egy szinkront grátisz megejthetünk majd ha gondolod....
Hát egyenlőre a buherből kivagyok a vizekből.
Fényezés jövő héten kész (anyagi csőd)
Jövő hétre itt az AC tömítés (gyári könyv újat kér)Egyúttal rendeltem a két átvezető tömítést a fékhez.
Ami hirtelen kellene az a tankra egy tankpad (ebayes mert a gyár nem csinál régi modellhez)
Meg egy fóliázás a hasidomra és a tankra.
És fel kell szívnom magam egy gázbowden cserére.(kész agyrém)
Ez egy grafitos adalék és jót tesz neki....nem basztatja a kuplungot és gördülékenyebb lesz a járás....3 éve használom...
mivel másabb ezzel, mint nélküle?
Ezt:
Sztem is utóbbi tanácsodat megfogadva most Valvoline DuraBlend van nekem is. Adalékból pontosan melyiket használod?
Csak hátul, de az megoldható.....nem rossz az csak ha elhanyagolják.....

Írtam mailt.
Van ott gáz a teló és a váz felfüggesztésével is.
A 7100 felesleges....,de van a motulon kívül elég jó olaj, kissé túlspilázott dolog ez a motul.....
Csak azért mert ahol parkolok a kollégák fele motorozik és sokszor rákérdeznek van-e éppen?....és van...
Agyaltam már rajta, hogy venni ócsón egy beállt blokkos, de szép TL-t és bele egy SV blokkot.....a szépség és megbízhatóság egyben...
előrelátó vagy.. akkor írok mail, ott megbeszéljük.
Ha csak ezret akkor felesleges...
2200-ért......holnap megyek barcikára és mindig van 1-2 doboz a kamionban...
Szerintem, meg mindenki olyat rakjon bele, amiben hisz. Hosszú távon gondolom sokat számít. Biztos nagy különbségek vannak, ha napi 3-4 órát nyomod pályán nyél gázon, de nekünk, akik úgymond hétköznapi felhasználók vagyunk nem tudom mennyit nyom a latba. Persze szart Én sem raknék bele soha.
Egyszer már ide leírtam, hogy szemem láttára volt egy R6-os szétszedve és kimérve a kopás, kompresszió, ami bőven gyári értékeket mutatott. No ez a motor Castrol Actevo 20W50-el ment 98.000 km-t. ?!
Amíg tél van, ráérek átgondolni :) egyebkent csak nem akarok olyanba belefutni hogy csörögjön csattogjon a blokk. De feleslegesen tulkoltekezni sem akarok. Szerintem 5100 asbol a higabb megy majd bele, es ha rossz hangja van akkor a kovetkezo cserenel a surubb...