Ja azt nem mondtam hogy a hátsó kuka.Talán egy 500-ast bir.Bár nem baj nálam az utód de agy 500-1000-et birnia kéne még mivel párban cserélném a kellemes corsa-t lecserélve.Na az első még a gumisnál van.
És egy váltókart is kéne venni meg egy fék/kuplungkar készletet.
De ezek még várhatnak.
Átérzem. Kellene két gumi, két oldaldoboz, új kabát is kellene. Minden hónapban sorsolok, hogy mi következik, de szerintem a guminak még ki kell bírni ezt az évet.
Hát ahogy nézzük.
Az a köcsög narancs amit kiválasztottam 3 aláfujó rétegből áll így az anyag ár növekedett.
A matricát narancs alappal gyártották le ami kurvára eltér a fujt színtől ezért kell 3 szitáva a 3 színt ujranyomtatni.
Így lesz a festés 70e+15e a matrica.
A matrica árára nem számoltam egyáltalán.
Meg egy picit kevesebb árra a festésre. Hja a 3 évvel ezelőtti egy szebb kor volt.
Na mindegy.Így nem maradt lé a fóliázásra,tankpadra és a fékfelújító készletre.
Nem nagy píz de hiányzik.
Ja............valamikor...........most nem működik semmi rajta.
És ez még egy hónap megoldani.A matrica amit jó előre csináltattam szart sem ér.Így hirtelen kellett csináltatnom még...............na ez jó drága lesz,és a fényezés drágult az én számításomhoz képest.
Nem túl sokkal csak így most nem maradt elkölteni valóm a tankpadra és a fóliázásra.
Ami nélkül meg nem akarom felrakni a tankot.
Így sakk-matt márciusig.
Hát egyenlőre a buherből kivagyok a vizekből.
Fényezés jövő héten kész (anyagi csőd)
Jövő hétre itt az AC tömítés (gyári könyv újat kér)Egyúttal rendeltem a két átvezető tömítést a fékhez.
Ami hirtelen kellene az a tankra egy tankpad (ebayes mert a gyár nem csinál régi modellhez)
Meg egy fóliázás a hasidomra és a tankra.
És fel kell szívnom magam egy gázbowden cserére.(kész agyrém)
Szerintem, meg mindenki olyat rakjon bele, amiben hisz. Hosszú távon gondolom sokat számít. Biztos nagy különbségek vannak, ha napi 3-4 órát nyomod pályán nyél gázon, de nekünk, akik úgymond hétköznapi felhasználók vagyunk nem tudom mennyit nyom a latba. Persze szart Én sem raknék bele soha.
Egyszer már ide leírtam, hogy szemem láttára volt egy R6-os szétszedve és kimérve a kopás, kompresszió, ami bőven gyári értékeket mutatott. No ez a motor Castrol Actevo 20W50-el ment 98.000 km-t. ?!
Amíg tél van, ráérek átgondolni :) egyebkent csak nem akarok olyanba belefutni hogy csörögjön csattogjon a blokk. De feleslegesen tulkoltekezni sem akarok. Szerintem 5100 asbol a higabb megy majd bele, es ha rossz hangja van akkor a kovetkezo cserenel a surubb...
És egy váltókart is kéne venni meg egy fék/kuplungkar készletet.
De ezek még várhatnak.