Koszi ezek eleg jo arak, viszont kicsit elbizonytalanodtam hogy milyet tegyek a mociba. Sok hozzaszolast megneztem mi a jo az sv-be, de persze ez sokat fugg a hasznalattol. Elosszor is 10w40 vagy 10w50? Gondolom az utobbi kell mociba. Valamint sokan irtak a motul 7100-ast de az szerintem inkabb verseny celra. Megeri a plusz 6000 forintot? Persze en nem versenyzek, de neha odahuzom neki (mint mindenki mas ) a fő szempont a valasztasnal az hogy minnel tartosabb legyen a motor, es ne csorogjon tole (most nem csorog). Legyszi irjatok tapasztalatokat, ti milyet hasznaltok. Koszi
Sziasztok!
Segítséget kérnék.
2002-es 650-es szépségemnek szét szedtem a karbiját és a membránt nem igazán tudom visszatenni a helyére, állandóan kiugrik a helyéről és ezáltal a fedelet nem tudom rá visszarakni.
Kérdésem: mennyire kell lágynak lenni a membránnak?
A saját súlyát el kell bírnia vagy ha leteszem a karimára akkor össze kéne rogynia?
Elképzelhető, hogy bekeményedett a membrán?
Sanyi mikor utoljára voltam nálad kompressziót méretni azt mondtad minden fasza és hogy értéken belül van, 55e van most benne (azóta 1000ret ha mentem) szted érdemes lenne megbontani szelephézagot ellenőrizni?
A főnököm vfr-ébe 3 éve van spirál aksi. Valami top-in vagy mi a fene. Nála trehányabb motorost még nem láttam, de az aksi bírja. Most októberben összetörte, múlt héten hozta be a műhelybe, és simán indult....
Akkor nekem jó aksim van
2007. február óta benne van, eredeti . Ha jól számolom most 6 éves .
Egyszer kellett tölteni mikor egy telet a Sanyi garázsában töltött . A múlt év tavaszán . Sosem vettem ki a motorból. Garázsban van a motor , de nem fűtött . A leghidegebb időben is +3 fok volt.
Ezért olvasom az aksi történeteiteket is kicsit meglepődve.
Zoli !
Az idén nagyon meg szeretném motorozni a STELVIÓ -i szerpentint , és akkor már olyan közel van Svájc , ( Furka hágó és a többi :.... ) Ez minimum oda-vissza 5 nap. Neked ez még beleférne?
Speciel az extraszűz oliva olajjal 2x jobb a rántottcsirke.
Nemmindegy.