Én azt gondolom (többszöri tapasztalat) hogy a biztosítás NEM kell az NKH viszgához.
Vázszám -motorszám, illetve külhoni papírokra nem köt a biztosító semmit.
A legutóbbi motort kb másfél hónapja helyeztem forgalomba, a legközelebbit a jövő héten szeretném.
Nem.Mindket alkalommal bankban fizettem.
Rogton igazoltak a befizetest majd ezzel szinte azonnal igazolta a vpop a regado befizeteset.
Nem kell visszamenni megegyszer.
Szia!
Látom elég sokan ismernek és vásárolnak tőled. Gondolom akkor jó áraid vannak. Namármost nálunk (az a piszkos borsod..) A Shox a legolcsóbb. Te mennyivel vagy olcsóbb náluk kb? Mert akkor lehet átpártolnék.
Amit Zoli kifelejtett! Legelőször is a biztosítás a motorra. Addig hozzá sem szagolnak a "KPM"nél. Azt előző nap is megköttethetd, hogy másnap már csak adóznod kelljen...
Énis így fogom csinálni.
CSak megveszed azt a "pénznyelőt"?
Én ezt csak lustaságból 1,5 nap alatt lezavartam helyi szinten.
Ha belehúzok és pontosan leszervezem megy 1 nap alatt.
És pestre nem tom hogy jutottam volna el a motorral az utámfutó rendszámát felcelluxozva.
Mert az NKH-ig úgy jutottam el.
a justissimó füldugó nélkül használhatatlan,még 80 nal is! a fazer forumon meg szabadulnak egy új sintesitől...pont ezért..
Viszont azon kívül,hogy hangos jó sisaknak tartom
1,lépés a papírok ellenőrzése.
Külföldi kivonásról a PRA (olasz) papír,eredeti forgalmi,kétnyelvű adás-vételi lehetőleg a te nevedre (dörzsölt kereskedő ki se tölti a nevet)
2.NKH vizsgabázison bejelentkezel és KB 28e forintal felszerelkezve elviszed a motort.
3.Keresel egy közeli vámhivatalt és oda is elmész az NKH-s és a külföldi papírokkal.
3,a megcsináltatod a VPID számot ha nincs.2-3 kitöltött A4-es papír és az adókártyád kell hozzá.
3.b ha ezek megvannak és a kedves vámosok kiszámolták neked a regadót kapsz tőlük egy papírt amin van hogy mennyit és milyen számlaszámra kell zizetni lélekszakadva elszaladsz a megfelelő bankba és befizeted.
4.A vámosoktól kapott igazoló papír,a külföldi papírok,az NKH papírokkal és az időközben beszerzett biztosítási papírokkal elszaladsz egy szimpatikus okmányirodába( nézz körül mert kisebb irodában azonnal csinálják) és kiváltod a forgalmit és a rendszámot.
5.felszereled a rendszámot és a biztosítót is értesíted a rendszámról.
6.
Motorozol.
az asszony abszolút tartós, nemrég füstöltem fel
nézek neki vmi jobb minőségű sipkát, meg kabát, kesztyű sem ártana...
darázsgarázs.hu ajánlhatnál valamit egy 53 kilós tartós menyecskére
ami érdekelne az kordura jacket, kesztyű(bőr), meg magamnak nyári kesztyű....THX
Mindenben tartok lépcsőt egy bizonyos árszintig.
Igazából a hullagagyiból nem akarok semmit árulni.
Egész egyszerűen azért mert nincs benne haszon.
Ha valamit teszem fel heverőt keresnek 20e-ért azon van 3-5e haszon és tudom-látom hogy fél év mulva viszontlátom a cuccot garanciában mert szétesik az nem üzlet 3-5e forintért.
Nem mondom ha adnék el belőle 40-50 db-ot havonta nem lenne gáz 10-15 széthullottat visszaküldeni a gyártónak de úgy hogy csak 2 havonta 10-et adok el fene küzd vele.
Inkább eladok 4-5 32-ezrest 12e haszonnal és tudom hogy az 2-4 év mulva is jó lesz az ügyfélnek.
Csak most sajnos a 32-ezres kell 18e-ért.
Zoli, pontosan le tudnád írni mik a forgalomba helyezés lépései? Valószínüleg semmi sincs rá kifizetve, se vám se semmi, és azt írja hogy ideiglenesen kivont külföldi okmányokkal
De jó lenne ha itt lennél Zolikám...
Az új verzió az hogy bejönnek, (most nem alkudoznak)megkérdezik melyik a legolcsóbb ruha, és utána fanyalognak hogy nem A top minőség.
Mutatom a jobb minőséget, szándékosan lépcsőben felfelé.
-"Á..Az már nem! Mi ebben az árban szeretnénk...."
MoStMoNdMeGmIaP.......áTmOnDjAkErRe?
Vázszám -motorszám, illetve külhoni papírokra nem köt a biztosító semmit.
A legutóbbi motort kb másfél hónapja helyeztem forgalomba, a legközelebbit a jövő héten szeretném.