Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na az etanolt már kibeszéltük, de maga a kérdés az, hogy 105ös benzinnél mi van...?
amikor bejött ez az etanol qrvasokat olvastam utána,puntót át is alakitottam hogy az elögyujtást utána tudjam huzni
Kisebb a fajhője,(több kell belőle egy adott teljesítményhez)és nagyobb a nyomástüröképessége(oktánszámot lehet vele növelni),ja és kisebb a kenőképessége.
Már rég olyan drága hogy nem éri meg foglalkozni vele,de az előgyújtásom 3fokot előre húzva maradt a sima benzinhez (csak akkor csörgött be amikor LaciS2 felé mentünk budára 5személlyel)
injektor.hu-n szépen le van irva ha vkit érdekel
Ma kipróbáltam a darázsgarázsos cuccot. Nem lett teljesen tiszta, de az eredmény egész jó lett.
Sziasztok, eladó SV650 kuplungkar és fékkar fekete színben, alig használt tökéletes állapotban (5000 ft/2db). Ezen kívül 2 db új Denso IU24 iridium gyertyát is találtam a fiókban (5000 ft/2db). Ha vkit érdekel, írjatok.
Nem szandekoztam rendszert csinalni belole.
Csak elbambultam.
Holnap leresztem a motorbol a benyat es azt is eljarom kocsival.
Ez egy darabig van így...utána szép lassan elindul a romlás....mindkét swiftben használtuk kb fél évet...a végére az újból elszállta az erő(alig jött vissza legalább annyi idő után benzinnel) a régiben megdöglött az injektor és később az egyik dugó.....sokba volt az a kis spórolás....eleinte alig éreztük a különbséget és megörültünk, hogy milyen jó is ez.....oszt ez lett:
Nekem szivató nélkül egyáltalán nem ment, szivatóval is csak kb 3 és 6ezer között, többi tartományban ledadogott meg leállt.
Ez punto volt.
És se hidegindítási gond menni ment.................bár valszeg a 80 paciból rég elszaladt egy 10 úgyhogy bánat tuggya..............nem ment se jobban se roszabban.
Azzal már megszívtam énis, felesben nemigen ment tőle a GS, olyan 70-30nál kezdett magához térni de még ott sem volt az igazi.
Én a minap láma módban 10 liter E85-öt tettem a gépbe és 15 liter simát.
Meg se nyikkant úgy benyelte.
Nem dehogy
Egyik ismerős világolta, hogy a rallys óótóba valami 105ös oktánszámú löttyöt tankolnak és hogy az milyen jó meg milyen szép meg stb éshogy kelle nekem is nemsokkal drágább mint a sima benzin.
Egyrészt érdekelne hogy hogyan viselkedne tőle a motor ki merjem e próbálni, másrészt meg mikor legközelebb is elkapja a hév hogy az milyen jó mennyire megy a kocsi tőle akkor tudjam neki mondani, hogy lóf*szt a seggedbe, azzan nemmegy tisztán az ótó mert..ésakkor itt jönne az okoskodás és a felhalmozott tapasztalat továbbadása részemről
Nem az nem lenne...nem beszélve arról, hogy mennyit spórolnál?
Gondolod, hogy sikerül pont helyes arányban összekeverned a kettőt?....
Akkor lehet utógyújtása lenne a motornak?
Értem én hogy az etanol hamarabb robban. De pont ez a kérdés, hogy akkor mivan ha olyat tankolok ami később robban? Shell fuel széjvör 105öt vagy valami extra nagy oktánszámút.
Az sv-nel is kertek meg most is.
Lehet nkh valogatja.
Az etanol nem ilyen...az hamarabb robban befele...ez a gáz vele....
Értem, de mivan akkor ha nem kisebb, hanem sokkal nagyobb oktánszámú(nagyobb gyulladási hőmérsékletű) a fröccs amit kap a motor?
Már felesbe is szar....nem elég a karbit állítgatni mert a gyújtást is hozzá kell lőni....ezért van a kopogó égés ha azt nem állítják és akkor lukad a dugó...nem jó az etanol, a legtöbb gép gumi alkatrészei sem bírják a karbi-injektorban....
Egy elég érdekes kérdésem lenne a hozzáértőkhöz:
Régebben utánaolvastam a bioetanolos témának. 100%os etanolnál már karbiállítás szükséges, meg előgyújtás van a kisebb gyulladási hő miatt meg kopogós égés meg anyámkínja.
Namármost a nagyobb oktánszám (100-105) miket produkál? Nagyobb a gyulladási hője, meg a hidegindítás nehezebb. Ezen kívül miket hozhat még magával? Karbi/injektorállítás szegényebb keverékre pl?
Nekünk Miskolcon a GSre rá sem néztek amíg nem volt biztosítás.
És külföldi forgalmira (V5) meg lehetett kötni a biztosítást, csak utána a rendszám számát bekellett diktálni.
A szinte azonnal az mennyit jelent? Nekünk talán másnap kellett visszamenni.
Ha méreteket írtok, postázás is van.
De ne azt írd hogy M-es kabát, mert ahány gyártó annyi féle.
Derékbőség - újhossz stb.
na oké, csak az a kérdés, mikor járunk felétek?
talán a közeljövőben.....
Én a shoxal semmilyen szinten nem szeretnék foglalkozni. Le nem is akarom írni a véleményem. Annak ellenére mondom ezt hogy vannak shoxos termékeink néhány....

Amit én kínálni tudok neked azt megtalálod a honlapunkon.
www.darazsgarazs.hu

Van amiben olcsóbb vagyok náluk, de nem ez az ami számít szerintem. Ami lényeges hogy olcsón ne mocskot adjanak el neked . Ne olyan kabátot vegyél ami két szezon után széthullik rajtad!
Na én ebben tudom felülmúlni sok üzlet kínálatát. Megfizethető áron kínálunk minőségi terméket.