Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez majd szezon végén elválik mennyire jó most egyenlőre kell rá szerezzek egy kis műanyagot meg a két oldalsó műanyagot vagy gyári feketése visszafesteni vagy színre fújni a mocskos digó ráfújta a warningos matricára a festéket

a,úgy ha érdekel valakit eladom
Majd foggja...............

Lesz hozzá Két 600 RR telópárom ha KO-ra tennéd.
Elég szép! Biztos oylan jó is.
jaja van, igaz eléggé híg és benzinszagú, lehet ezért nem füstölt
olaj van benne?
Hornet 600 2005ös

Zoli, kb 15 sv-t láttam mindegyik le volt harcolva, ez meg ott állt elég jó állapotban, pénteken megnéztem 2 hornetet mind a kettő okádta a füstöt, ennek semmi füstje nincs. Ez lett
milyen honda? kép?
Nekem doszt mindegy milyen motor.
Legalább nem értél el Csoki féle magasságokat.

Pedig nagyon hajtottál rá.
há ja Levi hondás lett egy sv mellett állt, erre inkább azt lehet mondani hogy gyerek motor de tetszik, talicskakormányt le kell cseréljem majd, 1 műanyag el van törve rajta, meg le kell fényezni a két oldalsó idomot és ennyi semmi füst szinte új gumi első tárcsákon kopás sincs 50%os lánc meglátjuk hogy szuperál
hát a tl 1000 az egy álomszép valami
máskor láttam mindig egyet, tetszett, hogy alig húzta oda neki de szépen megindult
Külalakra nekem jobban tetszik a régi 650 és a TL mint az újabb SV-k....viszont belül már az újabbak kellenek.....ettől függetlenül nem mondom, hogy nem vennék még egyszer régit pedig megégettem vele magam eléggé...
Csak megvan

Kéne venni, most nagyon leragadtam az SV-nél. Eleinte a 2003 utániakat néztem csak, aztán több ilyen 99-02 közöttit láttam és megtetszettek.
Há vagy megvan vagy nincs.
Előre kell tudni.

Remélem veszel SV-t.

Ha má Levi nem.
Nem lustaság, csak én "félek", hogy nincs meg minden szar hozzá ami kéne aztán megveszem és mégsem lesz OK a dolog. Még nem csináltam ilyet.
Unokatestvérem motorszerelő. Remélem eljön.
Köszi mindenkinek!

Most viszek motorszerelőt, vagy legalábbis olyat aki eléggé ért hozzá. De még a szerencse az, hogy ha nem is megfelelő a gép nem kell 100km-eket utazni, csak 35öt.

Az a kormány tényleg érdekes, de az legyen a legkevesebb. Ja, meg a kuplungkar végéről is le van törve az a bogyó
Még itthon átbeszélem a dolgokat aztán majd meglátjuk mi lesz.
Mindenki azt hiszi misztikus nagy meló.
De nem.
Ám a lustaság fél egészség.
Alant leírtam mi hogy kell.
De ha inkább rábízod.
El kéne vinni egy közeli független szerelőhöz és megmondja mi merre hány lépés a motornál.
Így van...ezért írtam, hogy a külföldiről ugyan nem, de egy itthoni motorról talán tudunk is valamit...
Azt írja Ő elintézi a papírmunkát. Ha nekem kéne bele se fognék lehet.
Na ja de a villahíd N-es..............ott van a luk két oldalt.
A lámpa gyári és a tartók se győbilincsből vannk.
Ezt viszont neten fénykép alapján senki nem állapítja meg.
Az lehet viszont, hogy nem kímélték....a telón lévő gyorskötöző és a csutka erre utalhat....akkor pedig a blokkra oda kell figyelni..
Ha engedik egy kompressziót kéne mérni.És hajrá.
A legfontosabb hogy a papírjai rendben legyenek.
Az utánjárásos szívás nem éri meg.
Rohadt olcsón forgalomba lehet helyezni.
KB 60-100e lehet.
Én azért a nem gyári állapot miatt bepróbálnék egy alkut 330-ra.
Azt, hogy ki mit épített rá és miért nehéz megfejteni....az ilyen átalakítások zömében törés miatt szoktak lenni...
Szép darab és nem drága.....akkor ahogy Zoli írta......alapból fesszab(töltés mérés), de az nem annyira drága, hogy az miatt ne kelljen megvenni....és a motorhang....ne kopogjon és füstöljön....más gáz még a váz/teló lehet, de azt csak helyben látod meg...
Elég érdekes, N-es csutkakormánnyal. De majd Sanyi meglesi.