Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoli által írottakat tudom megerősíteni én is
Ha húzom neki, akkor csipegeti, ha normálisan, akkor semennyit.
Ha 8-9000-en pörgeted akkor 6000-enként egy 3 decit ha benyel az normális ha elváltasz 6-7e-nél semennyit.
pályázva biztos eszi,de nekem normális túratempóval, 60ezer km körül is csak akkor evett pár dl-t amikor 2 személlyel szerpentinen mentünk egy jót
GECIRE! :)
650menyire eszi az olajat? Tulajok és volt tulajok.
Igen ez volt a gond, hogyha kiveszem a 2 telót, akkor egymáshoz viszonyítva nem lesznek párhuzamosak ha visszateszem, mert elmozdul egymáshoz képes a két villahíd.
Az hogy céges rendszám nélküli és a kicsit hosszúkás renccámtartó én tippelnék..............digóból van behozva.
Sziasztok!
Február eleje felé tervezem első 600 ccm feletti motorom vásárlását! Sokat keresgélek az interneten, követem a fórumokat is! Találtam egy kedvező kis vasat, gondoltam megkérdezlek benneteket, hogy mi a véleményetek, hátha ismeri valaki a motort, netán tud valami információt mondani! mindenképp sv t szeretnék ami sportos is és mégis alkalmas túrákra! válaszaitokat köszönöm!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s-6
392768 itt találtam a motort !
Ja.

De van még 1,5 hónapom.

Most egyenlőre hétvégén lekapom a tankot és jövő héten ledumálok egy festést.

Meg ha nem húz le a fényező ezt is meg kéne csinálnom.
ilyet asszem nem vágok ki teflonlapból
Lemásoltam egyet képről.
Zoli: Lábtartó magasításhoz konzolt honnan szereztél? Esetleg volt hozzá rajzod, vagy ilyesmi?
Ha van ismerősök közt ilyen akkor másolsz,és hamisítasz ha nincs személyesen a dobokkal bodis papához és ha ő gyártotta meg rábólint ad neked.
Én Kb ezt vettem mi a tavalyi ilyen polémiából.
Sima hengeres gyűrű.Nem egy etvasz csak várok míg megnyit a motorparts és méltóztatik karmantyút hozni.Elvileg február 3 után.Ha nem van a chiliridersnek vagy egy cseh cégnek neten.
Ha ez megvan a kis bizbasszal elmegyek egy karmantyúshoz oszt 100-ért legyártja forintban azt a szart.
Zoli! hogy néz ki az a tömités ami csak drágán van?!
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, felétek, hogy honnan tudnék a motoromon( SV 1000s) levő 2db bódis dobhoz műbizonylatot szerezni? Csak azért szeretnék, mert nem akarok okoskodást a rendőrök részéről.
üdv
Nehezen mozdul el.....általában esésnél szokott és utána erőszakolni kell, hogy beálljon....,de amúgy nem tud magától...ezért furcsállottam a kérdést...
Most hogy így beletörpölök simán elmozdulhat.
A felső hidat a csőhöz csak a két anya meg a csavar szorítja oda.
Ha leveszik vagy nagy erő éri szerintem simán elmászhat.
szerintem se tud elmozdulni,csak ha kormánycsapágyat is cserélsz
ált. a két kiflit összeköti egy csö fixen(ezen van a csapágy)
Gondolja a fene foggalmam sincs mi volt a baja.
Én ezt meg szokom csinálni mert olt hogy rázott (nem volt teljesen egyenes a kerék dőlésszöge vagy mittomén) olyan furi volt megcsináltam a cibálást és beállt egyenesbe.Nem is rázott.
Gondolod, hogy ez volt a gondja?.....nem értem miért volt fontos, de ha ez miatt akkor jogos..
Annyira azé nem vok rá kiváncsi.

Ez a motoros túrázás is kész csőd anyagilag.
Igazából ha kivetted a két telót azok elmozdulhatnak egymáshoz viszonyítva.
Ergo nem lesznek pontosan párhuzamosak.

Fellazítva a keréktengelyt és a két alsó híd csavarját toligáld,nyomkodd,csavard jobbra-balra a gépet fékezve és ha meguntad mindent huzz le nyomatékra.
Nekem laci ezt tanácsolta.
höhö, a nősülés külön téma, azt majd egy sör mellett
Nem igazán.....ez miért fontos?