Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Ezért mindenképp megéri.

Bár van egy pár arany 2 dugósom okosban.
A másik meg, hogy azért csak arany színű! Jobban teccccik!
Amúgy szerintem a felfogatás méretileg tökugyanaz.
Fene tudja.
Nekem megfelel a 4 dugós.
Akkor nincs infó róla, hogy jó lenne ez a fajta féknyereg az 1000-esre? Többen mondták, hogy sokkal jobban harap mint a 4 dugós (Gixeresek mondták akik 4-eset cseréltek 6-osra. Ők nem tapasztaltak félrekopást normál használat mellett)
Az azért nekem fura hogy a külső dugók ragadnak nekem.
Remélem csak a karmantyú a szar.
Ami nem radikális mindben egyenetlenül kopik mert intenzív használatnál simán elnyomja a nyerget....a radikális nem véletlenül van úgy rögzítve ahogy.....azt nem nyomogatja össze-vissza....
De nem 6 dugós?

Mintha egyenetlenül kopnának benne a betétek.
De csak mert nem változott a főfékhenger....mivel az a lelke a dolognak nem az alsó....amióta a radikális van az enyémen amit Tőled loptam azóta ég és föld...
Asszem mintha banditos és busások véleménye szerint szarabb a 6 dugós mint a 4 dugós tokyco.
De nem tuti.
Segítsetek!

Ki tudja, hogy jó-e a K2-es 1000 GSX-R 6 dugós árány Tokico féknyerge az 1000-es SV-re?
Vagy mi az ami felmegy rá adapter és más egyéb móka nélkül és jobb mint ezek a gyári sz....k?
A noklán minden műkszik csak a garmin nem.

Eddig fagyott most nem ismeri fel a gps vevőt.

Úgyhogy még masszírozni kő picit.

Talán hétfő-kedd.
egy éve még az volt a véleményem hogy az sv fék tökéletes mert meg lehet vele állni(stopizni...)
jött a motorcsere,nagyon gyorsan hozzászoktam a 4 dugattyús brembohoz
majd eladásra lemostam az sv-t,és mentem vele pár km-t
illúzióromboló volt,adagolhatatlan,nagy eröt igénylö szar

nem vagyok hive a nagy márkáknak ahol az árban vastagon megjelenik a név,de a brembó tényleg jó
sziasztok!
'99 sv 650 farokidom betétet szeretnék cserélni.tudna nekem valaki segíteni abban, hogy itthon lehet e venni valahol vagy külföldről rendelős a dolog?

ilyen vagy hasonló érdekelne: http://www.superbikestore.com/...

előre is köszi.
Jogos jogos, amikor irtam kozben beszelgettem osztalytarsammal es nem olvastam vissza:) brembo akart ott lenni az ohlins helyett :D

Jelenésem van egy matraccal egy helyen.
Amúgy asse tudtam hogy pizza van.
Meg fogyókúra indulása van.Most -1kg-nál tartok.
erre merészeltem célozni én is du. jössz a pizzázásra?
Hát nemis.
Az ölincc nem gyárt féket csak a brembo meg a nissin.
az úgy nem lesz jó
Nissint athuzni alkoholos piros filcel aztan melle belekarcolod hogy ohlins :D
szerzek ingyen matricát.
Hája, most köridőkre tökmindegy egy mezei felhasználónak csak jobban néz ki a brembo meg ohlins felirat :D
Renben. Akkor ha aktuális a dolog akkor rámcsörögtök.
Jaám persze.Átadtam öcsémnek ő a döntő mert ő fizet.
Elvileg azt mondta mikor találkoztam vele hogy hívni fog.

Bár nem lesz gyors mert egyenlőre parkolón van a project.
Nem kéne a leghidegebb időszakban szétdobni a ház fűtését.
H.ring 200-alá akarsz menni akkor talán jól jön egy öhlins/brembo monoblokk páros.
A felett (Laci osztálytársam kutya közönséges régi SV s-el 2:18-as időt ment).
Én szemeztem egy bontott öhlins-telópárral még tavaly.
Irtó sokáig volt fenn amcsi ebay-en.
R-es Daytonáé volt.Hajlottan is 2000 dolláros árcimke volt rajta és a hozzá való monoblokk brembo karcosan 1000/pár volt.
3000 dollárért húzós lenne és a javítós kolléga mondta hogy nemigen lehet görgőzni őket.
Ergo ha sérül akkor kuka.

Maradtam a 200 dodo+ postás sérült kayaba és 100 dodo+pár nissinél.
Hát avval is meggyűlt a bajom a szoruló dugókkal.
képzelheted milyen lehet egy sokáig tárol brembo költsége karmantyúzásnál.
Elégedett leszek evvel is de nagyon.