Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figyeld mekkora egy köcsög vagyok fekete motor nem kell
Szerintem ezt vedd meg, bár nem sárga. Drágább mint amit szeretnél, de erre biztos nem kell 350e-t költeni, és megfelel az elvárásaidnak.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650
_s-6433229
Köszönöm mindenkinek!
megelőztél, ugyanezt a képet találtam én is, de reméltem a cd-n van valami motoros kép is de nincs
Utánfutás alatt az első villa és a keréktengelyel egybeeső függőleges vonal közötti szöget nevezik. ez lehet + vagy - szerintem.
HÁt köszi
Utánfutás:az első kerék talppontjának (ahol a talajt éri) és a kormányzási tengely meghosszabbításának talajon vett metszéspontjának távolsága.
Sajna még most sem tudom mi az az utánfutás.
A két tengely közti távolság?

Én arra gondoltam,h egy az egyben ugyanolyan v jobb anyagból esztergáltatnék egyet csak más dimenziókkal.
Csak azt nem tudom,hogy ha a mondjuk 4 centit akarok ültetni akkor a kutyacsonton is vajon 4 centivel kell hosszabra rakni a lukakat? Szerintem nem ilyen egyenesarányosság van a kettő között..
Ha megfelelő anyagból csináltatod akkor jó lesz úgy is csak akkor nem tudsz variálni. Nem akarok már okoskodni, nekünk még nem tanították hogyan kell ezeket számolni meg méregetni, gyári adat szerint a villaszög 25° a 03 előttinek 100mm a 03 utáninak 102mm az utánfutása
Utánfutás alatt mit értesz?
És mennyivel kell lejjebb vinni az elejét?
Igazság szerint ha leveszem a gyárit és mondjuk pár centivel nagyobbat esztergáltatok akkor az ugyanaz lesz ugye?
Leszámítva,h az fix méretű lesz.
majdnem

igaz crossmotor de az működése ugyanaz, minél hosszabba kutyacsont annál lejjebb kerül a motor
kutyacsont, menettel tudod változtatni a hosszát ezáltal a motor hasmagasságát és utánfutását. Ahhoz hogy "csak " a hasmagasság változzon az elejét is kell vegyed lejjebb hogy megmaradjon az utánfutás
Ja és ide SV 650 van írva, de gondolom ez jó SV 650S-re is.(?)
http://www.ebay.com/itm/300781...

Erre az van írva, hogy felrakom és utána 0-4cm mértékben tudom állítani a motor alját anélkül,hogy levenném.
De hogy? Vennék ilyet, de nem tudom elképzelni, hogy anélkül,h levenném hol tudom állítani ezeket az értékeket.
Mami-s vagyok, nem tudom mennyi esély lesz elhelyezkedni Nekem anyi a szerencsém, hogy itt van a yamaha márkakereskedés tőlem 2 km-re, kicsit arrébb meg az Aprilia.

Kellene mindenképp pár évet valahol dolgozni, hogy meg legyen a kellő tapasztalat, rutin ahoz, hogy itthon is elkezdhessek nyugodtan szerelni
Melyik suliba tanulsz szerelőnek? Én tavaly előtt végeztem Szegeden a Pannóniánál. Minden álmom, hogy egy szervizben dolgozhassak, hogy tapasztalatot szerezzek, de semmi esély.
persze hogy nincs. Miért is lenne. Én is arra törekedtem mikor megvettem hogy a legjobbat vegyem.
Értem. Tetszett a motor, így látatlanba is. De amikor megtaláltam a másik hirdetést akkor néztem, hogy most mi is van, ugyanazt a motort hirdetik csak kicsit több extrával.
Remélem nincs nagy harag.
Én más ÁK-ra gondoltam.
Igaz az AK.
6000-enként elég.
Én nem rásózni akarom valakire. Nem kenyérre kell a pénz, nem azt akarom hogy minden áron elvigye valaki akkor már beadtam volna kereskedésbe vagy eladtam volna 500-ért. Csak nekem itt áll már hónapok óta. ha van időm természetesen megyek vele, bármikor felmerek rá ülni és elmenni akárhova. Már nincs semmi még a motor emelő van amit adok hozzá és van még a kis rendszámtartó azt a munka helyemen hajtogatták saválló anyagból én terveztem elég jól néz ki.
Kérdés:

Olajat és szűrőt elég 6000-ként cserélni, vagy inkább idényenként? ( feltételezve, hogy 1 idény alatt jóval kevesebbet megyek mint 6000 )